Ik ben er bang voor. De zondag was volgens mij het vroegst uitverkocht, dus de lijst is wel aardig lang geworden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:51 schreef Bronson het volgende:
Ik heb mijzelf afgelopen 9 mei op de wachtlijst voor de zondag gezet.
Zal ik nog enige kans maken?
Ik was er al bang voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. De zondag was volgens mij het vroegst uitverkocht, dus de lijst is wel aardig lang geworden.
En anders op zondag (of evt vrijdag al) naar Werchter gaan en hopen dat mensen die plotseling verhinderd zijn hun ticket voor zondag omgeruild hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:51 schreef Bronson het volgende:
Ik heb mijzelf afgelopen 9 mei op de wachtlijst voor de zondag gezet.
Zal ik nog enige kans maken?
Vorig jaar had Humo zo'n boekje. Geniale omschrijvingen van de bands stonden daarin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb er zin in
Komt er ook op Werchter zelf een programmaboekje waarin je lekker kan markeren wie je wilt zien
Ik heb hem hier nog liggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vorig jaar had Humo zo'n boekje. Geniale omschrijvingen van de bands stonden daarin.
Kun je ook middels de RW appquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:04 schreef wc-eend het volgende:
Komt er ook op Werchter zelf een programmaboekje waarin je lekker kan markeren wie je wilt zien
In een boekje kan ik gewoon omcirkelen enzo.. De app is leuk.. maar heb liever gewoon een programmaboekje..quote:
En daarbij zou ik mijn smartphone niet meenemen. Ik had zo'n goedkope Nokia gekocht. Gaat ook 4 dagen mee zonder opladen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In een boekje kan ik gewoon omcirkelen enzo.. De app is leuk.. maar heb liever gewoon een programmaboekje..
Had ik ook, tot ik m s nachts in een plas water naast mn luchtbed gooidequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
En daarbij zou ik mijn smartphone niet meenemen. Ik had zo'n goedkope Nokia gekocht. Gaat ook 4 dagen mee zonder opladen.
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 22-05-2013 om 12:16:50Our combi tickets are sold out, but we still have some Hotel Packages, in which a combi ticket is included! #rw13 http://t.co/uo96dJdb3A reageer retweet
De aflopen jaren heeft het toch niet geregend (of ben ik dat alweer vergetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik ook, tot ik m s nachts in een plas water naast mn luchtbed gooide
Had ook al aan zoiets gedacht, maar ik zou zo graag Instagrammen tijdens RWquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
En daarbij zou ik mijn smartphone niet meenemen. Ik had zo'n goedkope Nokia gekocht. Gaat ook 4 dagen mee zonder opladen.
Vorig jaar had het toch een keer aardig geregend? Weet het nog goed, want toen stortte onze party-tent in elkaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De aflopen jaren heeft het toch niet geregend (of ben ik dat alweer vergeten) hoe kan er dan een plas water in je tent komen?
Hmm, die regenbui heb ik gemist.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorig jaar had het toch een keer aardig geregend? Weet het nog goed, want toen stortte onze party-tent in elkaar
Was volgens mij heel even een plensbui op zaterdag-of zondagmiddag. Verder was het volgens mij toch aardig droog gezien de temperatuurquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorig jaar had het toch een keer aardig geregend? Weet het nog goed, want toen stortte onze party-tent in elkaar
2010 was het denk ik, die bloedhete editie. 's Nachts heeft het toen nog wel geregend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De aflopen jaren heeft het toch niet geregend (of ben ik dat alweer vergeten) hoe kan er dan een plas water in je tent komen?
A3 staat helemaal vol, zijn ongeveer 15.000 manquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Joszwa het volgende:
Over precies 6 weken is Green Day net begonnen.. De kriebels beginnen te komen![]()
We hebben dit jaar XL tickets, maar is 't op woensdagavond ook al een beetje gezellig? Oftewel, zijn er veel mensen met zo'n ticket?
Zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Joszwa het volgende:
Over precies 6 weken is Green Day net begonnen.. De kriebels beginnen te komen![]()
Woensdagavond, dat was een feest jongen! Met een kater Werchter beginnen ideaal!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Joszwa het volgende:
We hebben dit jaar XL tickets, maar is 't op woensdagavond ook al een beetje gezellig? Oftewel, zijn er veel mensen met zo'n ticket?
Heb 5 jaar achter elkaar op A3 gestaan, dus kan niet veel zeggen over de andere camping'squote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef senderrr het volgende:
Hallo mensen! We hebben met een paar maten XL tickets gekocht voor Werchter. Wordt onze eerste keer, maar niet ons eerste festival (twee jaar geleden zijn we naar Pinkpop geweest). Ik begin er steeds meer zin in te krijgen! Ik heb van meerdere mensen gehoord A3 de beste camping is. Hoe denken jullie hierover?
Ik neem aan dat er op de campings niet moeilijk wordt gedaan over radio's/speakers zolang ze maar niet asociaal hard staan?![]()
Hoe is trouwens de verhouding Belgen/Nederlanders/Engelsen/Fransen?
Weinig Duitsers? We waren vorig jaar bij Groezrock en daar was toch wel 40% duits, 35% Belg 25% Nederlands ongeveer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb 5 jaar achter elkaar op A3 gestaan, dus kan niet veel zeggen over de andere camping'sSfeer is altijd zeer prima
Verhouding is ongeveer 50% Belgen, 20% Nederlanders, 10% Fransen/Walen, 20% rest.
Duitsers zijn echt een prima volkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Weinig Duitsers? We waren vorig jaar bij Groezrock en daar was toch wel 40% duits, 35% Belg 25% Nederlands ongeveer.
Prima lui trouwens altijd. Minder arrogant dan de meeste Nederlanders daar die druk bezig waren hun kleren schoon te houden.![]()
ja heb er meer mee dan Engelsen of zo. Beetje slecht Duits praten en zij slecht Nederlands met je dronken kop en elkaar natuurlijk VOLKOMEN begrijpen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Duitsers zijn echt een prima volkMaar ik kom ze niet zoveel tegen op Werchter.
Walen zijn ook Belgen héquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Verhouding is ongeveer 50% Belgen, 20% Nederlanders, 10% Fransen/Walen, 20% rest.
Concerten zijn mooier qua geluid en beeld, maar de sfeer op een festival is 100x beter!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:37 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb echt weer zin om Rammstein te zien. Al meer dan een jaar heb ik ze niet meer gezien en het begint echt te kriebelen. Iemand ervaring met de sfeer op festivals in vergelijking met concerten?
Er zijn veel Vlamingen die Wallonië niet meer tot België rekenenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:22 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Walen zijn ook Belgen hé
50% Vlamingen dus
Tot België wel, maar ze erkennen België gewoon niet meerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Er zijn veel Vlamingen die Wallonië niet meer tot België rekenen
In Werchter zijn de Walen gewoon buitenlandersquote:Until the 1990s the festival attracted mostly Flemish people, but in recent years it has become more and more international with an especially large influx of Dutch, French, Walloon, British and a notable Australian and South African contingent.
Australiërs en Zuid-Afrikanen dan... Wtf.. Dan heb je een beste trip achter de rug.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:56 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Tot België wel, maar ze erkennen België gewoon niet meer
Dit staat trouwens op wikipedia:
[..]
In Werchter zijn de Walen gewoon buitenlanders
Dan ga jij naar Ros en de groep naar Day en dan spreek je daarna gezamelijk af.. probleem opgelost.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:18 schreef ebke het volgende:
Ik ben ook van de partij.
Iemand die ervaring heeft met Sigur Ros live?
Lijkt me echt heel gaaf.Maar dat moet nog blijken.
Helaas op hetzelfde tijdstip als GreendayDenk dat de groep liever daarheen wil.
De groep is er om kwijt te raken en wederom te vinden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:18 schreef ebke het volgende:
Ik ben ook van de partij.
Iemand die ervaring heeft met Sigur Ros live?
Lijkt me echt heel gaaf.Maar dat moet nog blijken.
Helaas op hetzelfde tijdstip als GreendayDenk dat de groep liever daarheen wil.
twitter:RockWerchter twitterde op maandag 27-05-2013 om 14:06:12Minor change in our Main Stage line-up for Sunday July 7: DEPECHE MODE will play a 90-minute set instead of a 75-minute performance! #rw13 reageer retweet
http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/playpassquote:- Krijg 5 euro korting aan de festival merchandise stands bij aankoop van een Rock Werchter T-shirt *
- Ga deze zomer naar de geweldige tentoonstelling “You Ain’t Seen Nothing Yet”, over muziekfotografie, in het Fotomuseum (FoMu) in Antwerpen. De geactiveerde RFID chip van je festivalbandje is geldig voor 1 gratis toegang. De tentoonstelling loopt van 28 juni tot 6 oktober. **
- Maak kans om de Rock Werchter Peugeot 208 te winnen. Bezoek de Peugeot-stand tijdens het festival, scan je geactiveerde bandje en geef antwoord op de schiftingsvraag. Wie weet word jij de gelukkige winnaar van een blitse Peugeot 208!
- De eerste 750 geregistreerden genieten 1 maand lang gratis van Deezer Premium Plus. Luister dankzij deze dienst onbeperkt, online én offline, naar je favoriete muziek op je smartphone, tablet of computer!
- Informeer je Facebook vrienden over je doen en laten in het Festivalpark. Scan je bandje aan één van acht Rock Werchter Share Points die her en der op het terrein te vinden zijn en meteen krijgt je Facebookstatus een update, aangepast aan de locatie waar je je bevindt en ook aan het moment van de dag. Let wel: om hiervan gebruik te kunnen maken dien je de RFID chip in je bandje aan je Facebookprofiel te koppelen. Lees verder hoe je dat doet!
Wel een leuk idee.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef lolcat8811 het volgende:
Als je je ticket registreert op de site van RW geniet je van volgende voordelen:
[..]
http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/playpass
quote:Informeer je Facebook vrienden over je doen en laten in het Festivalpark. Scan je bandje aan één van acht Rock Werchter Share Points die her en der op het terrein te vinden zijn en meteen krijgt je Facebookstatus een update, aangepast aan de locatie waar je je bevindt en ook aan het moment van de dag. Let wel: om hiervan gebruik te kunnen maken dien je de RFID chip in je bandje aan je Facebookprofiel te koppelen. Lees verder hoe je dat doet!
Precies. Krampachtig vasthouden aan zo'n vaste groep kan wel leuk zijn maar is ook zo voorspelbaar. Ga dan liever mijn eigen weg en maak dan vaak de leukste dingen mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:43 schreef bremmie het volgende:
Precies!! Ik ga ook altijd naar de bands die ik wil zien. Gaat er niemand mee? Ok, we zien elkaar straks wel. Vaak is dat een vast punt waar we de rest van het festival staan.
Krijg er nu langzaamaan toch wel zin in! Nog maar een paar weekjes!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |