Die foto klopt dit jaar niet meer. The Barn komt naast de main te staan.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien is het festivalterrein linksonder een stuk groter geworden. Die grote tent is het nieuwe podium "The Barn". De Marquee is verplaatst.
Idd waar je nu rechts van de main nog wat bomen ziet staan die zou men gaan kappen om daar de ruimte voor die tent te creeren.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die foto klopt dit jaar niet meer. The Barn komt naast de main te staan.
Dat dacht ik ook. Volgens mij blijven de 3 huidige podia staan en zullen er pas bomen gekapt worden voor het 4de podium in 2014.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef lolcat8811 het volgende:
Op de site staat trouwens een prachtig overzicht van alle jaren Rock Werchter (sinds '75).
Dit was de Mainstage in '81![]()
[ afbeelding ]
Is dat dezelfde tent als de Alpha op Lowlands? Iig wel vergelijkbaar qua grootte zo te zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien is het festivalterrein linksonder een stuk groter geworden. Die grote tent is het nieuwe podium "The Barn". De Marquee is verplaatst.
Nope, 2 palen kleiner. Althans, dat was hij vorig jaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat dezelfde tent als de Alpha op Lowlands? Iig wel vergelijkbaar qua grootte zo te zien.
Vergelijkbare tent maar maatje kleiner inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat dezelfde tent als de Alpha op Lowlands? Iig wel vergelijkbaar qua grootte zo te zien.
quote:Only a few hours left until you know the complete line up for Rock Werchter 2013! We are revealing the last names this afternoon.
https://twitter.com/RockWerchter/status/325172213848350720
quote:All the pieces of the puzzle have been revealed. Eighty names now grace the full line-up of Rock Werchter 2013. Latest additions are Twin Forks, Youth Lagoon, SX, Haim, Dimitri Vegas & Like Mike and Stereophonics.
These are all 80 bands who will be performing at Werchter 2013: A Day To Remember, Airbourne, All Time Low, Alt-J, Angel Haze, Asaf Avidan, Azealia Banks, Balthazar, Band of Horses, Bastille, Black Rebel Motorcycle Club, Ben Howard, Biffy Clyro, Bloc Party, Blur, Boys Noize, C2C, Charles Bradley and his Extraordinaires, Depeche Mode, Dimitri Vegas & Like Mike, Disclosure, Dizzee Rascal, Django Django, Earl Sweatshirt, Editors, Fidlar, Frank Ocean, Gary Clark Jr., Gogol Bordello, Goose, Graveyard, Green Day, Haim, Jake Bugg, James Blake, Jamie Lidell, Jessie Ware, John Legend, Jonathan Jeremiah, Ke$ha, Kendrick Lamar, Kings of Leon, Laura Mvula, Lianne La Havas, Major Lazer, Matthew E. White, Modest Mouse, Modestep, Netsky (live), Nick Cave and The Bad Seeds, Odd Future, Of Monsters and Men, Palma Violets, Passenger, Phoenix, Rammstein, Richard Hawley, Rudimental, Sigur Rós, Stereophonics, SX, Tame Impala, The Black Angels, The Bloody Beetroots, The Bots, The Gaslight Anthem, The Hives, The Lumineers, The National, The Script, Thirty Seconds To Mars, Tom Odell, Trash Talk, Twin Forks, Two Door Cinema Club, Vampire Weekend, Vintage Trouble, Vitalic VTLZR, Volbeat and Youth Lagoon.
Ik moet zeggen dat er dit jaar wat meer - voor mij - onbekende artiesten tussen zitten. Echter, het blijft altijd leuk om nieuwe artiesten te ontdekkenquote:
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet zou gaan.
I know. Maar vriendinnetje gaat met haar vriendje. Moet alleen nog ff vragen of er nog meer mensen mee gaan. Anders sta ik daar straks op het veld met twee van die klefbekkenquote:
We kunnen ergens afspreken hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
I know. Maar vriendinnetje gaat met haar vriendje. Moet alleen nog ff vragen of er nog meer mensen mee gaan. Anders sta ik daar straks op het veld met twee van die klefbekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |