SPOILER: voorbeeld screencapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door wolfrolf op 19-02-2013 20:42:52 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Wanneer is het eigenlijk? Ik hoop dat ik mag werken op die avondquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk? Ik hoop dat ik mag werken op die avond
Edit: of je leest gewoon de OP, domme doos![]()
Mijn tablet pikt geen vieze woordjes, zoals "kut". Daar maakt hij "kunt" van.quote:
Ja of je zet woord correctie uit,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn tablet pikt geen vieze woordjes, zoals "kut". Daar maakt hij "kunt" van.
Volgens mij is de laatste update geproduceerd in Staphorst
Tja, op m'n telefoon staat alles hetzelfde ingesteld (zelfde OS) en daarmee heb ik dat geklooi nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja of je zet woord correctie uit,
ik haat dat echt tot in het diepst van mijn ziel
en dat terwijl ik vroeger echt een T9 eindbaas was... met een qwerty toetsenbord is die shit overbodig
Leer gewoon typen, muts!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, op m'n telefoon staat alles hetzelfde ingesteld (zelfde OS) en daarmee heb ik dat geklooi nooit![]()
Geeft ook niks, ik hou wel van een uitdaging
Renee Vervoornquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Evertjan het volgende:
de 3fm awards is een schaamteloze ripoff van de TMF awardsdat waren nog is tijden met Jeroen Post en Mental Theo in Ahoy
Aardbeien?quote:
En jij ook!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef SilentChaos het volgende:
Dus de week voor en de week na de 3FM award moet 3FM uitblijven
Ik zei al dat ik een off-day had vandaag!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
En jij ook!!
Damn, dan wordt er amper meer gekakt
Gossie, krullebol! Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik een off-day had vandaag!
Neen, aambeien. Ik type op m'n mobiel, daarmee kan ik goed omgaanquote:
Nee ik ben er al klaar mee...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie, krullebol! Wil je erover praten?
Gelukkig maar! En je hebt vrij, niet meer aan je werk denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik ben er al klaar mee...
Ja ik ben al dagenlang aan het huilenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ze is zwanger... Het is godverdomme doodzonde! Die broek krijgt ze nooit meer aan...
Maarja, ik kan Josh Duhamel ook wel snappen dat hij dat helemaal volkit natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ze is zwanger... Het is godverdomme doodzonde! Die broek krijgt ze nooit meer aan...
Babiesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ben al dagenlang aan het huilen
Babies![]()
Ja gvd niet normaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maarja, ik kan Josh Duhamel ook wel snappen dat hij dat helemaal volkit natuurlijk
Geen idee, boeit me ook niet. M'n legging zakte vanmiddag gênant ver af, dus ik ben in ieder geval weer een maat dichterbij haar in de buurt gekomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
Meteen trouwens de hele maat 34 discussie op gang geholpen denk ik, geen idee welke maat zij heeft, maar haar lichaam![]()
![]()
Per ongeluk in de garage zeker, voor alle werkmannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet. M'n legging zakte vanmiddag gênant ver af, dus ik ben in ieder geval weer een maat dichterbij haar in de buurt gekomen![]()
Godverquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nog eentje dan broertje
Al eens gepost, maar de moeite waard voor een repost:
Overigens in mijn ogen in beide video's niks ordinairs te bekennen![]()
Nee, gelukkig niet. Gewoon thuis, huismuts die ik benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Per ongeluk in de garage zeker, voor alle werkmannen
M'n ex had verre van zo'n lichaamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver![]()
En hang je al bij je ex aan de bel![]()
Ja maar om die huisMUTS nou meteen alle vrijheid te gunnen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Gewoon thuis, huismuts die ik ben
Luchten is altijd goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar om die huisMUTS nou meteen alle vrijheid te gunnen...
Ik voel me ook af en toe net George:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver![]()
En hang je al bij je ex aan de bel![]()
Daar heb ik nog moeten werkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Evertjan het volgende:
de 3fm awards is een schaamteloze ripoff van de TMF awardsdat waren nog is tijden met Jeroen Post en Mental Theo in Ahoy
Ook pannenkoeken gegetenquote:
Noppes, want dat is een van de weinige dingen die ik niet kan maken.quote:
Mwah, ook niet echt mijn typequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
Teveel vrouwen in dit topic denk ik, hier Minthy, knappe mannen
Ik snap wel dat m'n zus in die tijd fan was van Bon Jovi(ze was toen 14/15), wat ziet'ie er daar nog goed uit
Gvd... weet je hoe goed Jon Bon Jovi er daar nog uit ziet.... Ik zou er een moord voor doen...quote:
Nee man, zijn haar is bijna net zo lang als dat van mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gvd... weet je hoe goed Jon Bon Jovi er daar nog uit ziet.... Ik zou er een moord voor doen...
Hele kroeg plat als ik binnenkom met zo'n look
Zo knap vind ik hem niet hoor in de videoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gvd... weet je hoe goed Jon Bon Jovi er daar nog uit ziet.... Ik zou er een moord voor doen...
Hele kroeg plat als ik binnenkom met zo'n look
quote:
Stukje geluisterd, klinkt wel tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, ff typisch 3FM dus OT...
Die Gary Clark Jr., ik dacht; VET gaan ze hem eindelijk draaien... is het weer zo'n poppy nietszeggende plaat...
Dit is de Gary Clark Jr. die ik ken:
Dat is wel baas
Countryquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jack White in een stijl waar ik hem liever in zie dan seven nation army en zulk
Typisch 3FM nummer... ik hou totaal niet van dat soort zang, dus van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Stukje geluisterd, klinkt wel tof![]()
Dit mogen ze van mij MH maken, ik raak het niet meer kwijt uit m'n hoofd![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Stukje geluisterd, klinkt wel tof![]()
Dit mogen ze van mij MH maken, ik raak het niet meer kwijt uit m'n hoofd![]()
Oh, ik wel. Een lekker vol nummer, ik hou ervanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Typisch 3FM nummer... ik hou totaal niet van dat soort zang, dus van mij hoeft het niet
Dat genre ben ik zéér snel op uitgekeken, halverwege de clip ben ik het al zatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ze moeten gewoon deze shit MH maken... Muziek begint vanaf 0:43... zou de clip wel ff uitzetten, mafketels.
Eens, maar het accentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Een lekker vol nummer, ik hou ervan
Psychobillyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat genre ben ik zéér snel op uitgekeken, halverwege de clip ben ik het al zat
Goed, muzikaal gezien hebben we nu al voor de zoveelste keer ruzie... Kom maar op, ik lust je rauw met een uitjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, maar het accentde manier van zingen
Ik heb dat nou wel gehoord en ben er enorm klaar mee...
Volbeat kan ik dan weer wél ontzettend waarderenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Psychobilly
We mixen punk met rockabilly/country en je hebt een van de mooiste combinaties....
De mooiste blijft Volbeat en aanverwanten, Heavy Metal met country/rockabilly
Tijd voor wat typisch Amerikaans, typisch uit Los Angeles:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed, muzikaal gezien hebben we nu al voor de zoveelste keer ruzie... Kom maar op, ik lust je rauw met een uitje
Zingende vrouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijd voor wat typisch Amerikaans, typisch uit Los Angeles:
Die drummer btwblije eikel
Over het algemeen geef ik je gelijk, maar er zijn uitzonderingenquote:
gaat niet eens beginnen aan deze discussie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen geef ik je gelijk, maar er zijn uitzonderingen
Zij klinkt en ziet er gewoon uit als een damage caseDaardoor alleen komt de muziek/tekst al veel gemeender over...
En tattoo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals, niet ordinair
Maar idd... muziek en comedy moet je aan mannen overlaten
*duikt weg*
Snap ik, maar Minthy zal me verdedigen als ze dit zietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
gaat niet eens beginnen aan deze discussie.
Verdomd weinig, die uitzonderingen... Deze tante vind ik ook niets aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen geef ik je gelijk, maar er zijn uitzonderingen
Zij klinkt en ziet er gewoon uit als een damage caseDaardoor alleen komt de muziek/tekst al veel gemeender over...
En tattoo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals, niet ordinair
Maar idd... muziek en comedy moet je aan mannen overlaten
*duikt weg*
Metallicaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Snap ik, maar Minthy zal me verdedigen als ze dit ziet
Absoluut, kom niet met Metallica aanzettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Snap ik, maar Minthy zal me verdedigen als ze dit ziet
Metallicaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, kom niet met Metallica aanzetten![]()
![]()
(de stem van) James
Hier ben ik ermee aangestoken door m'n ex, maar dat verhaal mag ik niet meer neerpennen hier...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Metallica![]()
![]()
James HetfieldWat een baas
Wat een tekstenschrijver is dat, gewoon gedichten zijn het... Metaforen etc. etc.
![]()
![]()
Het moge duidelijk zijn dat ik een groot Metallica fan ben(heb ze ook 5 keer live gezien
)
Ook hierin moet ik je teleurstellen. Charisma heeft hij zeker, maar verder niet mijn typequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk kunnen we ook een mannensmaak delen Minthy
James Hetfield heeft toch wel echt een charisma waar je U tegen zegt
Humor. Daarmee pak je mij al voor 98% inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk dat een man het toch van zijn charme moet hebben
slaapzequote:
Snap ik meteen waarom je niet op vrouwen valtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Humor. Daarmee pak je mij al voor 98% in
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
slaapze
en dat geld ook voor mijanders krijg ik nooit een fatsoenlijk ritme.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
slaapze
en dat geld ook voor mijanders krijg ik nooit een fatsoenlijk ritme.
Preciesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Snap ik meteen waarom je niet op vrouwen valt
Of is ie gewoon producer ofzo vannacht?twitter:klaasmans twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 23:33:00@JoramKaat Kerel succes vannacht! Je kan het!! #3FM reageer retweet
ja, maar ik heb echt een hekel aan alles wat glamrock schreeuwtquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt ergens vanuit begin jaren '80 gok ik
Sorry, vond het tof om eens weer te horenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, maar ik heb echt een hekel aan alles wat glamrock schreeuwt
Ah vandaar dat ik zo hard faal bij jouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Humor. Daarmee pak je mij al voor 98% in
Nou ik ben aardig gaarquote:
Zulks een enthousiasmequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HE! Tranen in m'n ogen! Ik moet m'n auto ff op de vluchtstrook zetten!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HE! Tranen in m'n ogen! Ik moet m'n auto ff op de vluchtstrook zetten!
Rose, well done is pas om 17:00quote:
WTF happened???quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo FOKvrienden, ik hoor weer bij deze vrijgezellige clubgroetjens vanaf een heel erg besneeuwde berg met WiFi op de top
Is ze failliet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo FOKvrienden, ik hoor weer bij deze vrijgezellige clubgroetjens vanaf een heel erg besneeuwde berg met WiFi op de top
quote:
Balenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Ik zie d'r volgende week we zullen zien
Ze zij dat ze het niet meer als een relatie zag omdat we elkaar al zo lang niet hadden gezien
Wie weet groeien we weer naar elkaar toe volgende week. Het spontane is er natuurlijk ook wel een beetje af met alleen maar chatten
Anyway, ik ga er niet mee in zittenWel lekker 20 CM verse sneeuw hier!
Groetjes forever alone guy.
Goh, totáál niet verwacht!quote:
Ja, één hele dagquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef alors het volgende:
ar wat anders, ik dacht dat Giel in Kenia zou zitten deze
Thanx, ik ski wel een een ravijn in ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Balen
Maar goed, verse sneeuw is altijd fijn![]()
Have fun nog op je vakantie!
Oh nee! Je kan met SC praten, die had ook al zo'n mega lekker dingquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb het 19 en kwart jaar zonder vriendin gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh nee! Je kan met SC praten, die had ook al zo'n mega lekker ding
Sterkte Duckie!
Nee hoor, nu begint het echte levenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het 19 en kwart jaar zonder vriendin gedaanGa er niet dood aan denk ik..
*brohug*quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, nu begint het echte leven![]()
Vol drank, betekenisloze seks (in mijn geval voornamelijk voor de vrouw dan) en ellende
Nee joh, ellende levert de mooiste dingen op als het gaat om kunst, dus muziek, schilderijen, gedichten, boeken etc...quote:
en LSDquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, ellende levert de mooiste dingen op als het gaat om kunst, dus muziek, schilderijen, gedichten, boeken etc...
En toch moest ik lachen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik zo hard faal bij jou
LSDquote:
wat is een chicklitquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
goedemorgen.
in vervolg kies ik alleen nog maar suffe chicklits voor het slapengaan. Geen boeken over geesten en zelfmoorden. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zo'n boek te schrijven en het dan niet te vermelden op de achterkant?
maar mijn dagboek geeft geen antwoord terugquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat is een chicklit
Tevens, lief dagboek
dus wat is nou een chicklit?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar mijn dagboek geeft geen antwoord terug
romantische boek met een goed afloop. Beetje gezwijmel enzo.quote:
Kasteelroman dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
romantische boek met een goed afloop. Beetje gezwijmel enzo.
Oude liefde roest niet...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
romantische boek met een goed afloop. Beetje gezwijmel enzo.
Fluitjesman!quote:
En ik zit binnenquote:
Dat wil ik zien, maar dan moet je wel je benen scherenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hier ook
ZonlichtZomerse rokjes
Het is 5 graden buiten ofzoquote:
Zwaai naar Gerard voor me.quote:
Dat jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
artiest en naam van het nummer?
Pete Murray - Opportunityquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
artiest en naam van het nummer?
Haha zou wat zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af...
Als een DJ vraagt: "Wat ben je aan het doen?"
Heeft er ooit iemand "Masturberen" geantwoord?
Of schijten ofzo
Grijp je kans zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af...
Of schijten ofzo
Weg met kleding!! Epische orgie!!!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Zomerse Rokjes
Weg met de panty en laarzen!
Terug naar het Paradijs met Adam en Evaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weg met kleding!! Epische orgie!!!!!
GMTAquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weg met kleding!! Epische orgie!!!!!
Nou als ik sommige mensen zie is dat geen paradijs hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terug naar het Paradijs met Adam en Eva
Daarom heeft men ook kleding uitgevondenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou als ik sommige mensen zie is dat geen paradijs hoor
doe ik mee, want dit is gewoon een goede plaatquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dit als guilty pleasure
DomienIk ga me inschrijven voor je sjoelcompetitie en flikker die schijven tegen je hoofd
Maak je dan een foto voor mij van mij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]Even kijken of dat in de planning past
Komt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak je dan een foto voor mij van mij?
Music vind ik ook heel erg mooi!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef alors het volgende:
Music van John Miles staat ook in al die topzoveels, daar springt ook het glazuur bij van je tanden af, maar het is idd een generatie ding, vroeger was namelijk alles beter
Ik heb het volgens mij wel gehoord een keer. In de nacht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af...
Of schijten ofzo
Ik had eerst zo'n vermoeden dat deze plaat van Guus Meeuw is maar dat bleek niet te kloppen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet steeds aan meeuwen denken bij dit liedje
Scorpions - Wind Of Changequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi wat was die guilty pleasure dan?
Nee joh, godver. Ik vind Domien leuk op de radio maar daar faalt hij echt keihard. Is gewoon een steengoed nummer.quote:
Yup, en niet met Pinksteren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef themauster het volgende:
PinkPop is op vrijdag,zaterdag en zondag?
Kennen jij en SC deze al?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ter info, Domien meldt mij via twitter dat hij Winds of change dus een kutplaat vind.
Wat een lamzak. Morgen zeker Another Brick In The Wall van Pink Floyd de guilty pleasure.
-3838382 Domien
Goeie guilty pleasure!quote:
Ik heb geen geluid hier, maar ik ga die shit thuis zeker ff checkenquote:
GO YOUR HAAAquote:
Hoe kan het dat je camera niet te zien is op de spiegel?quote:
Ah Pino heeft een chickie gehosseld in Hilversum zie ik.quote:
denk het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef themauster het volgende:
Dus er is geen 3e keuze met de megahit?
Alsof er überhaupt keuze is, toen bekend was dat Caro een nieuwe single heeft was het al bekend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef themauster het volgende:
Dus er is geen 3e keuze met de megahit?
maar helemaal uitgezet ja, playlist van vorig jaar staat weer aan blijkbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iets met je knop van je radio
Mij aan Douwe Egbertsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey Joe doet me denken aan een aflevering van Phineas & Pherb
Ja ik hoorde het, maar ik had toch wat anders te doen, dus moest het 'helaas' missen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal voor Alors: Simply Red![]()
Hillywood treintje? Wat bedoel je daar mee? Gister hadden ze het er ook al over op 3fm.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga met het Hillywood Treintje mee
Ja toevallig was dat. Door de studio's over het Media Park treinenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hillywood treintje? Wat bedoel je daar mee? Gister hadden ze het er ook al over op 3fm.
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
quote:HILVERSUM - De Hilversumse politiek mengt zich in de strijd om behoud van fusieomroep Vara/BNN. De gemeenteraad roept de directies van beide omroepen in een door alle tien fractievoorzitters ondertekende brief op terug te komen van de voorgenomen verhuizing naar Amsterdam.
De hoogst opmerkelijke actie is volgens Hilversums mediawethouder Jan Rensen veel meer dan een smeekbede. ,,We willen een publieke discussie op gang te brengen. Laten zien wat deze omroepen in Hilversum laten liggen als ze verhuizen.’’
PvdA-fractievoorzitter Hans Haselager doet er nog een schepje bovenop. ,,Nu al laat de Vara een slagveld van lege gebouwen in Hilversum achter. Het pand op het mediapark waar ze nu zitten, is al het zoveelste. En dan kiezen voor de Bijlmer, ik kan er niet bij.’’ Haselager vreest grove verspilling van belastinggeld. ,,Dat is de tragiek. We hebben er geen ruk meer over de omroepen te zeggen. We moeten ze betalen, maar kunnen niet bepalen.’’
Behalve op het mediapark zelf zijn er volgens de gemeenteraad nog twee uitstekende plekken in Hilversum waar deze omroepen zo terecht kunnen, mochten ze behalve fusie ook verhuizing nodig vinden. Het gaat om het te ’pimpen’ voormalige kantoor van het UWV (Gak) pal voor station Hilversum. Met daarbij de kans het terrein in te pikken waar de afgeblazen stationstoren had moeten verrijzen. ,,Er zijn mogelijkheden. Van studio tot evenementenplein’’, aldus de raad. ,,Niet zo gek dat de gemeenteraad dit aanbiedt. Als je uit het station komt, sta je straks, bam, in de mediastad’’, licht wethouder Rensen toe.
De andere optie is Werf 35, het terrein van Spil Games vlakbij het huidige BNN-onderkomen.
Leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
Het dansje van de band tijdens de Grammy'squote:
En terecht dat ze zich d'r mee bemoeien, het is natuurlijk ook een idioot idee om te gaan verhuizen naar Amsterdam. Kost alleen maar geld (véééééél geld) en bied amper voordelen.quote:
Hillywood Tours...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef henkde_j het volgende:
Chinese happy people!
(Wat ik jaren heb verstaan)
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheidquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht dat ze zich d'r mee bemoeien, het is natuurlijk ook een idioot idee om te gaan verhuizen naar Amsterdam. Kost alleen maar geld (véééééél geld) en bied amper voordelen.
Hij is afgelopen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha I knew it!
Zo'n lelijk nummer kun je niet zelf maken, dat jat je van een ander lelijk nummer!
edit: knop radio. Laat iemand weten als het weer voorbij is?
twitter:Ragaroah twitterde op woensdag 20-02-2013 om 15:27:09Jammer dat Nothing Else Matters uit '91 is, en Kleine café ad haven uit '08. Metallica is dus niet de boosdoener. #plagiplaat #3fm #3FM reageer retweet
omgquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:31 schreef themauster het volgende:
twitter:Ragaroah twitterde op woensdag 20-02-2013 om 15:27:09Jammer dat Nothing Else Matters uit '91 is, en Kleine café ad haven uit '08. Metallica is dus niet de boosdoener. #plagiplaat #3fm #3FM reageer retweet
![]()
Ja en dan komt Kamp straks weer zeuren dat werklozen in de rest van het land maar naar het Westland moeten komen op tomaten te plukkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheid![]()
En tegenwoordig is het niet meer noodzakelijk om dicht bij elkaar te zitten
In ieder geval geen werkwoorden vervoegenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
ga ik ff dansend de was ophangen.
Ik ben er verbaast over wat ik allemaal dansend kan
ehm, Hilversum is ook randstad, dus ze zaten er alquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheid![]()
En tegenwoordig is het niet meer noodzakelijk om dicht bij elkaar te zitten
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef henkde_j het volgende:
Chinese happy people!
(Wat ik jaren heb verstaan)
Shiny dusquote:
kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In ieder geval geen werkwoorden vervoegen
jeuh!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
Ik zit illegaal op het kantoor beneden, even meeluisteren ipv Sky
"Drive" is de bestequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Shiny dus
*olie op vuur gooit
Eén van hun betere nummers
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef alors het volgende:
Eigenlijk zou je punten moeten krijgen als je Nickelback vragen niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |