Ah Pino heeft een chickie gehosseld in Hilversum zie ik.quote:
denk het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef themauster het volgende:
Dus er is geen 3e keuze met de megahit?
Alsof er überhaupt keuze is, toen bekend was dat Caro een nieuwe single heeft was het al bekend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef themauster het volgende:
Dus er is geen 3e keuze met de megahit?
maar helemaal uitgezet ja, playlist van vorig jaar staat weer aan blijkbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iets met je knop van je radio
Mij aan Douwe Egbertsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey Joe doet me denken aan een aflevering van Phineas & Pherb
Ja ik hoorde het, maar ik had toch wat anders te doen, dus moest het 'helaas' missen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal voor Alors: Simply Red![]()
Hillywood treintje? Wat bedoel je daar mee? Gister hadden ze het er ook al over op 3fm.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga met het Hillywood Treintje mee
Ja toevallig was dat. Door de studio's over het Media Park treinenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hillywood treintje? Wat bedoel je daar mee? Gister hadden ze het er ook al over op 3fm.
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
quote:HILVERSUM - De Hilversumse politiek mengt zich in de strijd om behoud van fusieomroep Vara/BNN. De gemeenteraad roept de directies van beide omroepen in een door alle tien fractievoorzitters ondertekende brief op terug te komen van de voorgenomen verhuizing naar Amsterdam.
De hoogst opmerkelijke actie is volgens Hilversums mediawethouder Jan Rensen veel meer dan een smeekbede. ,,We willen een publieke discussie op gang te brengen. Laten zien wat deze omroepen in Hilversum laten liggen als ze verhuizen.’’
PvdA-fractievoorzitter Hans Haselager doet er nog een schepje bovenop. ,,Nu al laat de Vara een slagveld van lege gebouwen in Hilversum achter. Het pand op het mediapark waar ze nu zitten, is al het zoveelste. En dan kiezen voor de Bijlmer, ik kan er niet bij.’’ Haselager vreest grove verspilling van belastinggeld. ,,Dat is de tragiek. We hebben er geen ruk meer over de omroepen te zeggen. We moeten ze betalen, maar kunnen niet bepalen.’’
Behalve op het mediapark zelf zijn er volgens de gemeenteraad nog twee uitstekende plekken in Hilversum waar deze omroepen zo terecht kunnen, mochten ze behalve fusie ook verhuizing nodig vinden. Het gaat om het te ’pimpen’ voormalige kantoor van het UWV (Gak) pal voor station Hilversum. Met daarbij de kans het terrein in te pikken waar de afgeblazen stationstoren had moeten verrijzen. ,,Er zijn mogelijkheden. Van studio tot evenementenplein’’, aldus de raad. ,,Niet zo gek dat de gemeenteraad dit aanbiedt. Als je uit het station komt, sta je straks, bam, in de mediastad’’, licht wethouder Rensen toe.
De andere optie is Werf 35, het terrein van Spil Games vlakbij het huidige BNN-onderkomen.
Leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
Het dansje van de band tijdens de Grammy'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |