Haha zou wat zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af...
Als een DJ vraagt: "Wat ben je aan het doen?"
Heeft er ooit iemand "Masturberen" geantwoord?
Of schijten ofzo
Grijp je kans zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af...
Of schijten ofzo
Weg met kleding!! Epische orgie!!!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Zomerse Rokjes
Weg met de panty en laarzen!
Terug naar het Paradijs met Adam en Evaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weg met kleding!! Epische orgie!!!!!
GMTAquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weg met kleding!! Epische orgie!!!!!
Nou als ik sommige mensen zie is dat geen paradijs hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terug naar het Paradijs met Adam en Eva
Daarom heeft men ook kleding uitgevondenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou als ik sommige mensen zie is dat geen paradijs hoor
doe ik mee, want dit is gewoon een goede plaatquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dit als guilty pleasure
DomienIk ga me inschrijven voor je sjoelcompetitie en flikker die schijven tegen je hoofd
Maak je dan een foto voor mij van mij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]Even kijken of dat in de planning past
Komt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak je dan een foto voor mij van mij?
Music vind ik ook heel erg mooi!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef alors het volgende:
Music van John Miles staat ook in al die topzoveels, daar springt ook het glazuur bij van je tanden af, maar het is idd een generatie ding, vroeger was namelijk alles beter
Ik heb het volgens mij wel gehoord een keer. In de nacht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af...
Of schijten ofzo
Ik had eerst zo'n vermoeden dat deze plaat van Guus Meeuw is maar dat bleek niet te kloppen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet steeds aan meeuwen denken bij dit liedje
Scorpions - Wind Of Changequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi wat was die guilty pleasure dan?
Nee joh, godver. Ik vind Domien leuk op de radio maar daar faalt hij echt keihard. Is gewoon een steengoed nummer.quote:
Yup, en niet met Pinksteren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef themauster het volgende:
PinkPop is op vrijdag,zaterdag en zondag?
Kennen jij en SC deze al?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ter info, Domien meldt mij via twitter dat hij Winds of change dus een kutplaat vind.
Wat een lamzak. Morgen zeker Another Brick In The Wall van Pink Floyd de guilty pleasure.
-3838382 Domien
Goeie guilty pleasure!quote:
Ik heb geen geluid hier, maar ik ga die shit thuis zeker ff checkenquote:
GO YOUR HAAAquote:
Hoe kan het dat je camera niet te zien is op de spiegel?quote:
Ah Pino heeft een chickie gehosseld in Hilversum zie ik.quote:
denk het niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef themauster het volgende:
Dus er is geen 3e keuze met de megahit?
Alsof er überhaupt keuze is, toen bekend was dat Caro een nieuwe single heeft was het al bekend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef themauster het volgende:
Dus er is geen 3e keuze met de megahit?
maar helemaal uitgezet ja, playlist van vorig jaar staat weer aan blijkbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iets met je knop van je radio
Mij aan Douwe Egbertsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey Joe doet me denken aan een aflevering van Phineas & Pherb
Ja ik hoorde het, maar ik had toch wat anders te doen, dus moest het 'helaas' missen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal voor Alors: Simply Red![]()
Hillywood treintje? Wat bedoel je daar mee? Gister hadden ze het er ook al over op 3fm.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga met het Hillywood Treintje mee
Ja toevallig was dat. Door de studio's over het Media Park treinenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hillywood treintje? Wat bedoel je daar mee? Gister hadden ze het er ook al over op 3fm.
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
quote:HILVERSUM - De Hilversumse politiek mengt zich in de strijd om behoud van fusieomroep Vara/BNN. De gemeenteraad roept de directies van beide omroepen in een door alle tien fractievoorzitters ondertekende brief op terug te komen van de voorgenomen verhuizing naar Amsterdam.
De hoogst opmerkelijke actie is volgens Hilversums mediawethouder Jan Rensen veel meer dan een smeekbede. ,,We willen een publieke discussie op gang te brengen. Laten zien wat deze omroepen in Hilversum laten liggen als ze verhuizen.’’
PvdA-fractievoorzitter Hans Haselager doet er nog een schepje bovenop. ,,Nu al laat de Vara een slagveld van lege gebouwen in Hilversum achter. Het pand op het mediapark waar ze nu zitten, is al het zoveelste. En dan kiezen voor de Bijlmer, ik kan er niet bij.’’ Haselager vreest grove verspilling van belastinggeld. ,,Dat is de tragiek. We hebben er geen ruk meer over de omroepen te zeggen. We moeten ze betalen, maar kunnen niet bepalen.’’
Behalve op het mediapark zelf zijn er volgens de gemeenteraad nog twee uitstekende plekken in Hilversum waar deze omroepen zo terecht kunnen, mochten ze behalve fusie ook verhuizing nodig vinden. Het gaat om het te ’pimpen’ voormalige kantoor van het UWV (Gak) pal voor station Hilversum. Met daarbij de kans het terrein in te pikken waar de afgeblazen stationstoren had moeten verrijzen. ,,Er zijn mogelijkheden. Van studio tot evenementenplein’’, aldus de raad. ,,Niet zo gek dat de gemeenteraad dit aanbiedt. Als je uit het station komt, sta je straks, bam, in de mediastad’’, licht wethouder Rensen toe.
De andere optie is Werf 35, het terrein van Spil Games vlakbij het huidige BNN-onderkomen.
Leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
Het dansje van de band tijdens de Grammy'squote:
En terecht dat ze zich d'r mee bemoeien, het is natuurlijk ook een idioot idee om te gaan verhuizen naar Amsterdam. Kost alleen maar geld (véééééél geld) en bied amper voordelen.quote:
Hillywood Tours...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef henkde_j het volgende:
Chinese happy people!
(Wat ik jaren heb verstaan)
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheidquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht dat ze zich d'r mee bemoeien, het is natuurlijk ook een idioot idee om te gaan verhuizen naar Amsterdam. Kost alleen maar geld (véééééél geld) en bied amper voordelen.
Hij is afgelopen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha I knew it!
Zo'n lelijk nummer kun je niet zelf maken, dat jat je van een ander lelijk nummer!
edit: knop radio. Laat iemand weten als het weer voorbij is?
twitter:Ragaroah twitterde op woensdag 20-02-2013 om 15:27:09Jammer dat Nothing Else Matters uit '91 is, en Kleine café ad haven uit '08. Metallica is dus niet de boosdoener. #plagiplaat #3fm #3FM reageer retweet
omgquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:31 schreef themauster het volgende:
twitter:Ragaroah twitterde op woensdag 20-02-2013 om 15:27:09Jammer dat Nothing Else Matters uit '91 is, en Kleine café ad haven uit '08. Metallica is dus niet de boosdoener. #plagiplaat #3fm #3FM reageer retweet
![]()
Ja en dan komt Kamp straks weer zeuren dat werklozen in de rest van het land maar naar het Westland moeten komen op tomaten te plukkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheid![]()
En tegenwoordig is het niet meer noodzakelijk om dicht bij elkaar te zitten
In ieder geval geen werkwoorden vervoegenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
ga ik ff dansend de was ophangen.
Ik ben er verbaast over wat ik allemaal dansend kan
ehm, Hilversum is ook randstad, dus ze zaten er alquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sowieso idioot dat de overheid alles naar de randstad haalt. Dure grondprijs, files, werkgelegenheid![]()
En tegenwoordig is het niet meer noodzakelijk om dicht bij elkaar te zitten
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef henkde_j het volgende:
Chinese happy people!
(Wat ik jaren heb verstaan)
Shiny dusquote:
kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In ieder geval geen werkwoorden vervoegen
jeuh!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
Ik zit illegaal op het kantoor beneden, even meeluisteren ipv Sky
"Drive" is de bestequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Shiny dus
*olie op vuur gooit
Eén van hun betere nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |