doe ik mee, want dit is gewoon een goede plaatquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dit als guilty pleasure
DomienIk ga me inschrijven voor je sjoelcompetitie en flikker die schijven tegen je hoofd
Maak je dan een foto voor mij van mij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]Even kijken of dat in de planning past
Komt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak je dan een foto voor mij van mij?
Music vind ik ook heel erg mooi!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef alors het volgende:
Music van John Miles staat ook in al die topzoveels, daar springt ook het glazuur bij van je tanden af, maar het is idd een generatie ding, vroeger was namelijk alles beter
Ik heb het volgens mij wel gehoord een keer. In de nacht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vraag me af...
Als een DJ vraagt: "Wat ben je aan het doen?"
Heeft er ooit iemand "Masturberen" geantwoord?
Of schijten ofzo
Ik had eerst zo'n vermoeden dat deze plaat van Guus Meeuw is maar dat bleek niet te kloppen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet steeds aan meeuwen denken bij dit liedje
Scorpions - Wind Of Changequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi wat was die guilty pleasure dan?
Nee joh, godver. Ik vind Domien leuk op de radio maar daar faalt hij echt keihard. Is gewoon een steengoed nummer.quote:
Yup, en niet met Pinksteren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef themauster het volgende:
PinkPop is op vrijdag,zaterdag en zondag?
Kennen jij en SC deze al?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ter info, Domien meldt mij via twitter dat hij Winds of change dus een kutplaat vind.
Wat een lamzak. Morgen zeker Another Brick In The Wall van Pink Floyd de guilty pleasure.
-3838382 Domien
Goeie guilty pleasure!quote:
Ik heb geen geluid hier, maar ik ga die shit thuis zeker ff checkenquote:
GO YOUR HAAAquote:
Hoe kan het dat je camera niet te zien is op de spiegel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |