Thanx, ik ski wel een een ravijn in ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Balen
Maar goed, verse sneeuw is altijd fijn![]()
Have fun nog op je vakantie!
Oh nee! Je kan met SC praten, die had ook al zo'n mega lekker dingquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo FOKvrienden, ik hoor weer bij deze vrijgezellige clubgroetjens vanaf een heel erg besneeuwde berg met WiFi op de top
Ik heb het 19 en kwart jaar zonder vriendin gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh nee! Je kan met SC praten, die had ook al zo'n mega lekker ding
Sterkte Duckie!
Nee hoor, nu begint het echte levenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het 19 en kwart jaar zonder vriendin gedaanGa er niet dood aan denk ik..
*brohug*quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, nu begint het echte leven![]()
Vol drank, betekenisloze seks (in mijn geval voornamelijk voor de vrouw dan) en ellende
Nee joh, ellende levert de mooiste dingen op als het gaat om kunst, dus muziek, schilderijen, gedichten, boeken etc...quote:
en LSDquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, ellende levert de mooiste dingen op als het gaat om kunst, dus muziek, schilderijen, gedichten, boeken etc...
En toch moest ik lachen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik zo hard faal bij jou
LSDquote:
wat is een chicklitquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
goedemorgen.
in vervolg kies ik alleen nog maar suffe chicklits voor het slapengaan. Geen boeken over geesten en zelfmoorden. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zo'n boek te schrijven en het dan niet te vermelden op de achterkant?
maar mijn dagboek geeft geen antwoord terugquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat is een chicklit
Tevens, lief dagboek
dus wat is nou een chicklit?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar mijn dagboek geeft geen antwoord terug
romantische boek met een goed afloop. Beetje gezwijmel enzo.quote:
Kasteelroman dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
romantische boek met een goed afloop. Beetje gezwijmel enzo.
Oude liefde roest niet...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
romantische boek met een goed afloop. Beetje gezwijmel enzo.
Fluitjesman!quote:
En ik zit binnenquote:
Dat wil ik zien, maar dan moet je wel je benen scherenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hier ook
ZonlichtZomerse rokjes
Het is 5 graden buiten ofzoquote:
Zwaai naar Gerard voor me.quote:
Dat jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
artiest en naam van het nummer?
Pete Murray - Opportunityquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
artiest en naam van het nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |