SPOILER: voorbeeld screencapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door wolfrolf op 19-02-2013 20:42:52 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Wanneer is het eigenlijk? Ik hoop dat ik mag werken op die avondquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk? Ik hoop dat ik mag werken op die avond
Edit: of je leest gewoon de OP, domme doos![]()
Mijn tablet pikt geen vieze woordjes, zoals "kut". Daar maakt hij "kunt" van.quote:
Ja of je zet woord correctie uit,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn tablet pikt geen vieze woordjes, zoals "kut". Daar maakt hij "kunt" van.
Volgens mij is de laatste update geproduceerd in Staphorst
Tja, op m'n telefoon staat alles hetzelfde ingesteld (zelfde OS) en daarmee heb ik dat geklooi nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja of je zet woord correctie uit,
ik haat dat echt tot in het diepst van mijn ziel
en dat terwijl ik vroeger echt een T9 eindbaas was... met een qwerty toetsenbord is die shit overbodig
Leer gewoon typen, muts!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, op m'n telefoon staat alles hetzelfde ingesteld (zelfde OS) en daarmee heb ik dat geklooi nooit![]()
Geeft ook niks, ik hou wel van een uitdaging
Renee Vervoornquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Evertjan het volgende:
de 3fm awards is een schaamteloze ripoff van de TMF awardsdat waren nog is tijden met Jeroen Post en Mental Theo in Ahoy
Aardbeien?quote:
En jij ook!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef SilentChaos het volgende:
Dus de week voor en de week na de 3FM award moet 3FM uitblijven
Ik zei al dat ik een off-day had vandaag!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
En jij ook!!
Damn, dan wordt er amper meer gekakt
Gossie, krullebol! Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik een off-day had vandaag!
Neen, aambeien. Ik type op m'n mobiel, daarmee kan ik goed omgaanquote:
Nee ik ben er al klaar mee...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie, krullebol! Wil je erover praten?
Gelukkig maar! En je hebt vrij, niet meer aan je werk denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik ben er al klaar mee...
Ja ik ben al dagenlang aan het huilenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ze is zwanger... Het is godverdomme doodzonde! Die broek krijgt ze nooit meer aan...
Maarja, ik kan Josh Duhamel ook wel snappen dat hij dat helemaal volkit natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ze is zwanger... Het is godverdomme doodzonde! Die broek krijgt ze nooit meer aan...
Babiesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ben al dagenlang aan het huilen
Babies![]()
Ja gvd niet normaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maarja, ik kan Josh Duhamel ook wel snappen dat hij dat helemaal volkit natuurlijk
Geen idee, boeit me ook niet. M'n legging zakte vanmiddag gênant ver af, dus ik ben in ieder geval weer een maat dichterbij haar in de buurt gekomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
Meteen trouwens de hele maat 34 discussie op gang geholpen denk ik, geen idee welke maat zij heeft, maar haar lichaam![]()
![]()
Per ongeluk in de garage zeker, voor alle werkmannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook niet. M'n legging zakte vanmiddag gênant ver af, dus ik ben in ieder geval weer een maat dichterbij haar in de buurt gekomen![]()
Godverquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nog eentje dan broertje
Al eens gepost, maar de moeite waard voor een repost:
Overigens in mijn ogen in beide video's niks ordinairs te bekennen![]()
Nee, gelukkig niet. Gewoon thuis, huismuts die ik benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Per ongeluk in de garage zeker, voor alle werkmannen
M'n ex had verre van zo'n lichaamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver![]()
En hang je al bij je ex aan de bel![]()
Ja maar om die huisMUTS nou meteen alle vrijheid te gunnen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Gewoon thuis, huismuts die ik ben
Luchten is altijd goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar om die huisMUTS nou meteen alle vrijheid te gunnen...
Ik voel me ook af en toe net George:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver![]()
En hang je al bij je ex aan de bel![]()
Daar heb ik nog moeten werkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Evertjan het volgende:
de 3fm awards is een schaamteloze ripoff van de TMF awardsdat waren nog is tijden met Jeroen Post en Mental Theo in Ahoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |