quote:
Stukje geluisterd, klinkt wel tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, ff typisch 3FM dus OT...
Die Gary Clark Jr., ik dacht; VET gaan ze hem eindelijk draaien... is het weer zo'n poppy nietszeggende plaat...
Dit is de Gary Clark Jr. die ik ken:
Dat is wel baas
Countryquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jack White in een stijl waar ik hem liever in zie dan seven nation army en zulk
Typisch 3FM nummer... ik hou totaal niet van dat soort zang, dus van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Stukje geluisterd, klinkt wel tof![]()
Dit mogen ze van mij MH maken, ik raak het niet meer kwijt uit m'n hoofd![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Stukje geluisterd, klinkt wel tof![]()
Dit mogen ze van mij MH maken, ik raak het niet meer kwijt uit m'n hoofd![]()
Oh, ik wel. Een lekker vol nummer, ik hou ervanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Typisch 3FM nummer... ik hou totaal niet van dat soort zang, dus van mij hoeft het niet
Dat genre ben ik zéér snel op uitgekeken, halverwege de clip ben ik het al zatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ze moeten gewoon deze shit MH maken... Muziek begint vanaf 0:43... zou de clip wel ff uitzetten, mafketels.
Eens, maar het accentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Een lekker vol nummer, ik hou ervan
Psychobillyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat genre ben ik zéér snel op uitgekeken, halverwege de clip ben ik het al zat
Goed, muzikaal gezien hebben we nu al voor de zoveelste keer ruzie... Kom maar op, ik lust je rauw met een uitjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, maar het accentde manier van zingen
Ik heb dat nou wel gehoord en ben er enorm klaar mee...
Volbeat kan ik dan weer wél ontzettend waarderenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Psychobilly
We mixen punk met rockabilly/country en je hebt een van de mooiste combinaties....
De mooiste blijft Volbeat en aanverwanten, Heavy Metal met country/rockabilly
Tijd voor wat typisch Amerikaans, typisch uit Los Angeles:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed, muzikaal gezien hebben we nu al voor de zoveelste keer ruzie... Kom maar op, ik lust je rauw met een uitje
Zingende vrouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijd voor wat typisch Amerikaans, typisch uit Los Angeles:
Die drummer btwblije eikel
Over het algemeen geef ik je gelijk, maar er zijn uitzonderingenquote:
gaat niet eens beginnen aan deze discussie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen geef ik je gelijk, maar er zijn uitzonderingen
Zij klinkt en ziet er gewoon uit als een damage caseDaardoor alleen komt de muziek/tekst al veel gemeender over...
En tattoo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals, niet ordinair
Maar idd... muziek en comedy moet je aan mannen overlaten
*duikt weg*
Snap ik, maar Minthy zal me verdedigen als ze dit zietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
gaat niet eens beginnen aan deze discussie.
Verdomd weinig, die uitzonderingen... Deze tante vind ik ook niets aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen geef ik je gelijk, maar er zijn uitzonderingen
Zij klinkt en ziet er gewoon uit als een damage caseDaardoor alleen komt de muziek/tekst al veel gemeender over...
En tattoo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals, niet ordinair
Maar idd... muziek en comedy moet je aan mannen overlaten
*duikt weg*
Metallicaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Snap ik, maar Minthy zal me verdedigen als ze dit ziet
Absoluut, kom niet met Metallica aanzettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Snap ik, maar Minthy zal me verdedigen als ze dit ziet
Metallicaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, kom niet met Metallica aanzetten![]()
![]()
(de stem van) James
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |