Ah vandaar dat ik zo hard faal bij jouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Humor. Daarmee pak je mij al voor 98% in
Nou ik ben aardig gaarquote:
Zulks een enthousiasmequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HE! Tranen in m'n ogen! Ik moet m'n auto ff op de vluchtstrook zetten!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HE! Tranen in m'n ogen! Ik moet m'n auto ff op de vluchtstrook zetten!
Rose, well done is pas om 17:00quote:
WTF happened???quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo FOKvrienden, ik hoor weer bij deze vrijgezellige clubgroetjens vanaf een heel erg besneeuwde berg met WiFi op de top
Is ze failliet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo FOKvrienden, ik hoor weer bij deze vrijgezellige clubgroetjens vanaf een heel erg besneeuwde berg met WiFi op de top
quote:
Balenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Ik zie d'r volgende week we zullen zien
Ze zij dat ze het niet meer als een relatie zag omdat we elkaar al zo lang niet hadden gezien
Wie weet groeien we weer naar elkaar toe volgende week. Het spontane is er natuurlijk ook wel een beetje af met alleen maar chatten
Anyway, ik ga er niet mee in zittenWel lekker 20 CM verse sneeuw hier!
Groetjes forever alone guy.
Goh, totáál niet verwacht!quote:
Ja, één hele dagquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef alors het volgende:
ar wat anders, ik dacht dat Giel in Kenia zou zitten deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |