SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
En waar zou ik jou van moeten kennen uit het Fok verleden?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ken je van fok. Je gaat al een tijdje mee
Het stinkt ook erg.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de praktijk valt dat vies tegen.
Van fokquote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En waar zou ik jou van moeten kennen uit het Fok verleden?
quote:
waar kom jij opeens vandaan ?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Beste mensen, er is niets aan de hand en deze slowchat kan weer gemoedelijk verder pruttelen.
Waar maak je je dan al dagen druk omquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan ben je 1 van de 10000 die ik zou moeten kennen dus Sorry
tralalalalalalaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waar maak je je dan al dagen druk om
Uit de krochten van PPquote:
Weer in conflict met je alter-ego SiGquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Beste mensen, er is niets aan de hand en deze slowchat kan weer gemoedelijk verder pruttelen.
2 Dagen, en dat is om de manier waarop je aan de discussie ging deelnemenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
emodiertje ben je tochquote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je dat dus. Laat me met rust ik ga huilen
Omdat je hier binnen komt alsof je mij kent .....quote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
De eerste discussie hier moet nog plaats vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
2 Dagen, en dat is om de manier waarop je aan de discussie ging deelnemen
Ja dat krijg ik steeds vaker wanneer ik gezopen heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer in conflict met je alter-ego SiG
Hou toch es op. Ja ik ken jou en Leandra en sommige. So what. Godsamme zeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je hier binnen komt alsof je mij kent .....
gelukkigquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Maak je niet druk Sig iedereen zuiptquote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik steeds vaker wanneer ik gezopen heb.
*stil* *mooi*quote:
Nee, die zijn er al heel veel geweest. Maar die worden steeds onderbroken door van die nare sfeerverziekers die alleen maar ruzie komen zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
De eerste discussie hier moet nog plaats vinden.
Chufi iedereen kent je toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je hier binnen komt alsof je mij kent .....
Wat zuip jij momenteel Sjoef?? Ik zit aan een wijntjequote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk Sig iedereen zuipt
quote:
Ohh wacht, ik heb volgens mij tegen jou gezegd (ik was een die en die van die kloon) dat je met mij geen ruzie moet zoeken. En je gaat maar door.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, die zijn er al heel veel geweest. Maar die worden steeds onderbroken door van die nare sfeerverziekers die alleen maar ruzie komen zoeken.
Ik ook ER ... wittequote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat zuip jij momenteel Sjoef?? Ik zit aan een wijntje
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
JM weet precies waar ik het over heb, Robijn. Jij draait nog niet lang genoeg mee.
Had ik het tegen jou?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ohh wacht, ik heb volgens mij tegen jou gezegd (ik was een die en die van die kloon) dat je met mij geen ruzie moet zoeken. En je gaat maar door.
Zoet of droog? Ik drink meestal rode.quote:
Blijf je nou met dat belachelijke oranje haar rondlopen?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef sig000 het volgende:
Het is maar goed dat Palm niet meer in de aanbieding is volgende week.
Zou jij blij mee zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijf je nou met dat belachelijke oranje haar rondlopen?
ZIt er een zichzelf af te zeikenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijf je nou met dat belachelijke oranje haar rondlopen?
Nee. Anders had ik je wel gequotedquote:
Een schizofreen is nooit alleen!!quote:
Ik weet niet wie Robijn is, maar die heeft wel een stempel achter gelaten. Een nest puppy's ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geef je een nette verklaring voor mijn post, die jij overduidelijk niet begrijpt, en jij wordt meteen weer supergrof.Tokkie ben je toch ook zeg!!
Yvonne is de redster in nood.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:30 schreef sacha het volgende:
ik wil het wachtwoord van mijn kloon, ik mis haar
Ik ben Robijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:31 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Robijn is, maar die heeft wel een stempel achter gelaten. Een nest puppy's ofzo
Jij beschuldigd mij.
Oh hoiquote:Op zondag 17 februari 2013 00:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben Robijn![]()
En laat die ElizabethR maar, die spoort niet.
Die is volslagen van de pot gerukt maar wij 40+ gepeupel nemen Fok! sowieso al niet zo serieus.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben Robijn![]()
En laat die ElizabethR maar, die spoort niet.
Nee. ik geef je een antwoord op je uitermate zure post dat ik maar een dagboek moet kopen. Op een post van mij die jij niet begrijpt maar JM wel. Daar had ik mijn post overigens aan gericht, niet aan jou.quote:
Zo is het maar netquote:Op zondag 17 februari 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is volslagen van de pot gerukt maar wij 40+ gepeupel nemen Fok! sowieso al niet zo serieus.
Dim je in nuquote:Op zondag 17 februari 2013 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. ik geef je een antwoord op je uitermate zure post dat ik maar een dagboek moet kopen. Op een post van mij die jij niet begrijpt maar JM wel. Daar had ik mijn post overigens aan gericht, niet aan jou.
Waaarom zou ik? Jij geeft achterlijke antwoorden op posts die niet eens voor jou bedoeld zijn, en waarvan je geen idee hebt waar het over gaat.quote:
Nee dat vind ik zo afstandelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, wel d'r prive mail, is dat ook goed?
Hoi Robijn enzo, Ben je wel goed bij je plaatquote:Op zondag 17 februari 2013 00:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waaarom zou ik? Jij geeft achterlijke antwoorden op posts die niet eens voor jou bedoeld zijn, en waarvan je geen idee hebt waar het over gaat.
Ehhhh.. laat me effe denken, Just Me PPquote:
Nee, is ze niet. Als ik jou was zou ik haar gewoon negeren.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:38 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Hoi Robijn enzo, Ben je wel goed bij je plaat
Ja beter denk ik. Wat een domme doos is dat zegquote:Op zondag 17 februari 2013 00:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, is ze niet. Als ik jou was zou ik haar gewoon negeren.
Even met je eigen woorden hoor:quote:Op zondag 17 februari 2013 00:38 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Hoi Robijn enzo, Ben je wel goed bij je plaat
Ik raak in verwarring door al die afkortingen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehhhh.. laat me effe denken, Just Me PP
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik raak in verwarring door al die afkortingen.
Dat is wel zo bij Yvonne is je beltegoed er zo doorheen, majaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, snap ik, zelf heb ik altijd problemen met bellen.
Ik lul nergens overheen, dat gezeik over wie ik dan wel of niet was komt van jou nare persoontje.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Even met je eigen woorden hoor:
Lul er maar weer overheen
Die lult wel 5 kwartier in een uur jaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel zo bij Yvonne is je beltegoed er zo doorheen, maja
Whehehehe, fat chance, Robijn!!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik mag wel een verontschuldiging verwachten van je
Is die ook Robijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee geen verkeerd woord over Yvonne.![]()
Beterquote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stuur Yvonne wel ff op je af, die weet dat zo.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef golfer het volgende:
Hoi!
Heb ik de afgelopen 3 topic die jullie razendsnel volgeluld hebben (het begrip slowchat is niet van toepassing meer) nog iets gemist of is het de moeite waard terug te lezen?
Ow het gaat eigenlijk over jouw?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja joh, ze is helemaal obsessed door mij
Je kunt het proberen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef golfer het volgende:
Hoi!
Heb ik de afgelopen 3 topic die jullie razendsnel volgeluld hebben (het begrip slowchat is niet van toepassing meer) nog iets gemist of is het de moeite waard terug te lezen?
Ik zit niet foutquote:Op zondag 17 februari 2013 00:43 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
OK dat je volkomen fout zat neem ik ook als een vergoeding
Zonder W btw. Ja ik ben bang van wel, en ik word er in mee gezogen. Leuk hoorquote:
Nouja we hebben net postcodeloterij gewonnen en we gaan allemaal naar Las Vegas zometeenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef golfer het volgende:
Hoi!
Neuh. Ik bespaar mezelf de moeite.quote:
Ik heb Surinaams bloedquote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zonder W btw. Ja ik ben bang van wel, en ik word er in mee gezogen. Leuk hoor
vanuit waar vliegen we eigenlijk?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja we hebben net postcodeloterij gewonnen en we gaan allemaal naar Las Vegas zometeen
Tuurlijk, het was uiterst amusant!!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef golfer het volgende:
Hoi!
Jawel ik ben Robijn niet en APK en bladiebla. Je wil dingen zien die er niet zijn.quote:
Lekker gokken.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja we hebben net postcodeloterij gewonnen en we gaan allemaal naar Las Vegas zometeen
Blijkbaar, want ze haalt me er weer eens bij. Dan ben je toch wel obsessed, lijkt mij.quote:
Ik weet van niets.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuh. Ik bespaar mezelf de moeite.
Zie wel weer een nieuwe kloon opgedoken zijn?
Dan ga je toch weg dan zie ik je niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je wil dingen zien die er niet zijn.
Obsessed? tis niet voor niks een Engels woord, dat kennen we hier nietquote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ze haalt me er weer eens bij. Dan ben je toch wel obsessed, lijkt mij.
En ik ben de sjaakquote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ze haalt me er weer eens bij. Dan ben je toch wel obsessed, lijkt mij.
Rot voor jequote:Op zondag 17 februari 2013 00:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Obsessed? tis niet voor niks een Engels woord, dat kennen we hier niet
Dat geloof je zelf toch niet, wie ben jij wel. Toedelsquote:Op zondag 17 februari 2013 00:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg dan zie ik je niet meer
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet, wie ben jij wel. Toedels
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maandag vroeg weer op en ben je de 1e bij uitzendbureau.
Was het eikenhout of kersenhout?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
OK je geeft nu toe dat je compleet de plank mis geslagen hebt. Dank
Helemaal niet, jij zegt toedels, dus ik nam aan dat je eindelijk op zou rotten. Maar je blijft echt als een irritante mug dit topic bevuilen, nietwaar?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
OK je geeft nu toe dat je compleet de plank mis geslagen hebt. Dank
Het is bedtijd voor je. Je lult net zo slap als Elizabedquote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was het eikenhout of kersenhout?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was het eikenhout of kersenhout?
Geef het nou gewoon toe, het bewijs ligt hier n.b.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij zegt toedels, dus ik nam aan dat je eindelijk op zou rotten. Maar je blijft echt als een irritante mug dit topic bevuilen, nietwaar?
Slap lullen is een kunst.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:55 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Het is bedtijd voor je. Je lult net zo slap als Elizabed
Verre van, ik kan ook dual screenen. Ga nou maar gewoon je eigen obsessies weer vervullen, en schrijf nog fijn wat topicreports en ga lekker in feedback de moderators terecht wijzenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Geef het nou gewoon toe, het bewijs ligt hier n.b.
WTF. Jij bent echt ziek in je fok hoofd.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verre van, ik kan ook dual screenen. Ga nou maar gewoon je eigen obsessies weer vervullen, en schrijf nog fijn wat topicreports en ga lekker in feedback de moderators terecht wijzen
Pssst, geef het nou op.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Geef het nou gewoon toe, het bewijs ligt hier n.b.
Waarom zou ik, wat een naar wijf zegquote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Pssst, geef het nou op.
Die vrouw zal nooit iets toegeven, vraag anders even om een IP check, dan kan het nagekeken worden.
Weet ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:01 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, wat een naar wijf zeg
Eh niet om het een of ander, maar jij bent degene die MIJ is gaan aanvallen, dat heb je zelf gezegd in het vorige topic. En nu ben IK degene die ziek is? Kom maar gewoon niet terug in deze reeks, dan kunnen wij weer gewoon normaal gezeliig posten, zonder zeikwijven erbij. Both yourself as well as your Dolly.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
WTF. Jij bent echt ziek in je fok hoofd.
Dit topic gaat te snel inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor, hier posten is opzich al werk
Woehahahahahaaaaaa!!!! Dat is de post van het jaar!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee, ontspanningquote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik maak wel een kloon aanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eh niet om het een of ander, maar jij bent degene die MIJ is gaan aanvallen, dat heb je zelf gezegd in het vorige topic. En nu ben IK degene die ziek is? Kom maar gewoon niet terug in deze reeks, dan kunnen wij weer gewoon normaal gezeliig posten, zonder zeikwijven erbij. Both yourself as well as your Dolly.
Da's goed, als je daar dan maar niet mee post in deze reeksquote:
Fuck you toquote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's goed, als je daar dan maar niet mee post in deze reeks
tooquote:
nee, als het vervelend is stop ik ermeequote:Op zondag 17 februari 2013 01:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Freelance werk, maar werk hoeft niet vervelend te zijn
Ok, namens Robijn en APK en vele anderen. Oh wacht.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
too
En nee, ik bedank. Ik hou niet van gal.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, als het vervelend is stop ik ermee
Die heeft alleen een gefrustreerde zoon.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:11 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Is dat de dochter van Elisabeth
Oh hoe heet iequote:Op zondag 17 februari 2013 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft alleen een gefrusteerde zoon.
Da;s prima, maar ik zou zo langzamerhand mijn toonzetting een beetje aanpassen als ik jou was. Je bent gewoon grof, vilein, ordinair en vies in je bewoordingen. Dat wordt niet erg op prijs gesteld. Dus Robijn, ik zou als ik jou was behoorlijk gaan dimmen. En minder focussen op een persoon in de reeks. Verder blijf je een tokkie.quote:
O ja? Dat is nieuw voor me? Oh je bedoelt die geit van ERII,quote:Op zondag 17 februari 2013 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft alleen een gefrustreerde zoon.
Wat blaadjes op de rails is al genoeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naja we zullen zien ik hoop dat het hele land ontspoort
Slaap lekker Sas, en zonde van de topicvervuiling!!!quote:
Ik vraag me toch af wat dat voor blaadjes zijn?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat blaadjes op de rails is al genoeg.
Ja, en dan is ie zelf al dood denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij moet maar wachten totdat dat ouwe kreng eindelijk de geest geeft.
Beukenblaadjes, eikenblaadjes, kastanje blaadjes.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat dat voor blaadjes zijn?
Waarschijnlijk staatsgeheim
Nogmaals, hou op met dat Robijn. Je lijkt wel een LP maar dan grijs. Ik ben dat niet, basta.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da;s prima, maar ik zou zo langzamerhand mijn toonzetting een beetje aanpassen als ik jou was. Je bent gewoon grof, vilein, ordinair en vies in je bewoordingen. Dat wordt niet erg op prijs gesteld. Dus Robijn, ik zou als ik jou was behoorlijk gaan dimmen. En minder focussen op een persoon in de reeks. Verder blijf je een tokkie.
Kappen die handelquote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beukenblaadjes, eikenblaadjes, kastanje blaadjes.
Ze heeft mijn posthistorie gelezen, onze Robijn!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je de postbode geslagen heb![]()
Nee die tokkie actie dreunde door.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze heeft mijn posthistorie gelezen, onze Robijn!!![]()
Wie was er ook alweer geobsedeerd??
Luister nou, hou er nou over op.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nogmaals, hou op met dat Robijn. Je lijkt wel een LP maar dan grijs. Ik ben dat niet, basta.
Plus ga niet zo op de tokkie fiets he? Ik heb vernomen dat je de postbode geslagen heb![]()
Strakke actie, dus die toon mag van jou kant wel wat minder. Skattie
Je praat echt vrij onsamenhangend nu, ik zou de fles verder laten staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:26 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee die tokkie actie dreunde door.
Ja duhhh ik ben dat mormel zat.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Luister nou, hou er nou over op.
Dat mens is op zoek naar mij, en omdat ik haar normaliter negeer, probeert ze het nu op deze manier.
Ze gebruikt je gewoon, let it go!
Ga je me nu slaanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je praat echt vrij onsamenhangend nu, ik zou de fles verder laten staan.
Dien een klacht in dan, heb ik ook al gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja duhhh ik ben dat mormel zat.
Nou nee. Ik kan het wel afquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dien een klacht in dan, heb ik ook al gedaan.
Misschien moet je dan gewoon de computer uitzetten of hier niet postenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja duhhh ik ben dat mormel zat.
Nee, je kan het niet alleen af. Deze vrouw houdt niet op. Dan moet jij ophouden.quote:
Daar is weinig meer van overquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeik met het groene front.
Ja dat kan ook, simpel is datquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon de computer uitzetten of hier niet posten
What else is newquote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dien een klacht in dan, heb ik ook al gedaan.
Hee je moet niet zoals ik een beetje tegen eigen kloon gaan zeiken.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Luister nou, hou er nou over op.
Dat mens is op zoek naar mij, en omdat ik haar normaliter negeer, probeert ze het nu op deze manier.
Ze gebruikt je gewoon, let it go!
Jawel hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Zoals ik al zei, een schizofreen is nooit alleen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee je moet niet zoals ik een beetje tegen eigen kloon gaan zeiken.
Ik zou niet eens weten hoe ik een kloon moet aanmakenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee je moet niet zoals ik een beetje tegen eigen kloon gaan zeiken.
Hee APk, alles flex daar?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon de computer uitzetten of hier niet posten
O ja?? Ik dacht dat die altijd iemand hadden om mee te praten.quote:
Jazeker, eindelijk een weekend zonder sociale verplichtingenquote:
Hoi APK, ben jij een moderator van 40+?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, eindelijk een weekend zonder sociale verplichtingen
Werken is leukquote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef Karzai het volgende:
Ik zou ook wel een kloontje willen hebben, dat die gewoon gaat werken
Ik had gewoon een poster van Vanessaquote:Op zondag 17 februari 2013 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja?? Ik dacht dat die altijd iemand hadden om mee te praten.
Neen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoi APK, ben jij een moderator van 40+?
DE Vanessa?/ Begrijpelijk!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had gewoon een poster van Vanessa
Ik zie kansenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gedecimeerd in de peilingenen 50+ krijgt meer zetels dan leden.
Mijn vrouw werkt meer dan ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef Karzai het volgende:
Ik zou ook wel een kloontje willen hebben, dat die gewoon gaat werken
Omdat één zeikwijf me beschuldigt dat ik een kloon ben van weet weet ik veel wie. Nee lijkt me niet.quote:
Maar waarom maak je überhaupt een kloon aanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:36 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Omdat één zeikwijf me beschuldigt dat ik een kloon ben van weet weet ik veel wie. Nee lijkt me niet.
Je word gewoon onder een microscoop gelegd. Wat een dom gedoe. Ik ben een kloon nou en?
Ik ga al jaren mee op fok, dit is redelijk debiel allemaal.
Ja, je kunt je topicreport of klacht aan haar richten.quote:
Nee, dan is het goed, verder wil ik er niet over uitweiden, als je het wil weten kan je even dit topic teruglezenquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben nu geduldig aan het wachten totdat ik opa wordt.
Ambitieus, opa wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben nu geduldig aan het wachten totdat ik opa wordt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed, verder wil ik er niet over uitweiden, als je het wil weten kan je even dit topic teruglezen
Nou ja kloon, ik ben mijn oorspronkelijke fok account al een tijdje kwijt. Ik ben gewoon nieuw zeg maar.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar waarom maak je überhaupt een kloon aan
Je komt nou niet echt hartverwarmend over als nieuweling in deze reeks.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:36 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Omdat één zeikwijf me beschuldigt dat ik een kloon ben van weet weet ik veel wie. Nee lijkt me niet.
Je word gewoon onder een microscoop gelegd. Wat een dom gedoe. Ik ben een kloon nou en?
Ik ga al jaren mee op fok, dit is redelijk debiel allemaal.
Of ik dat wel wil heb ik nog maar weinig invloed op, dat gebeurt gewoon.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ambitieus, opa worden
Tja wil je dat eigenlijk wel
Ach, je moet gewoon kletsen met de lui die je leuk vindquote:Op zondag 17 februari 2013 01:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ja kloon, ik ben mijn oorspronkelijke fok account al een tijdje kwijt. Ik ben gewoon nieuw zeg maar.
Maar een schone lei. Foutje denk ik
Nouja we gunnen je die schone luier. kan gebeurenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ja kloon, ik ben mijn oorspronkelijke fok account al een tijdje kwijt. Ik ben gewoon nieuw zeg maar.
Beterquote:Op zondag 17 februari 2013 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Je komt nou niet echt hartverwarmend over als nieuweling in deze reeks.
Zal mij verder roesten overigens.
Gelukkig! Zo ken ik je weerquote:
Is goed, teruglezen in een SC ga ik -als het niet hoeft- echt niet doen overigensquote:Op zondag 17 februari 2013 01:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed, verder wil ik er niet over uitweiden, als je het wil weten kan je even dit topic teruglezen
Truequote:Op zondag 17 februari 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of ik dat wel wil heb ik nog maar weinig invloed op, dat gebeurt gewoon.
Sinds de laatste crash ben ik ook wat klonen kwijt.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou, het is nu wel nodig, maar ik heb de klacht al bij Karina neergelegd.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is goed, teruglezen in een SC ga ik -als het niet hoeft- echt niet doen overigens
Joh echtquote:Op zondag 17 februari 2013 01:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, het is nu wel nodig, maar ik heb de klacht al bij Karina neergelegd.
Ik vind jou leuk om mee te kletsen. Je bent zo'n grappige NSB-er die alsmaar anderen verraadt. EN die zijn lekker op stang te jagen, puur ter lering ende vermaeck!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon kletsen met de lui die je leuk vind
Dan komt het helemaal goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit is mijn toko niet, alleen als er echt rare dingen gepost worden trek ik mijn stadswachtpakje aanquote:
Jazekerquote:Op zondag 17 februari 2013 01:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet die zei dat ik APK was
Dat is onmogelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk om mee te kletsen. Je bent zo'n grappige NSB-er die alsmaar anderen verraadt. EN die zijn lekker op stang te jagen, puur ter lering ende vermaeck!!
I know.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is mijn toko niet, alleen als er echt rare dingen gepost worden trek ik mijn stadswachtpakje aan
Stadswachters.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is mijn toko niet, alleen als er echt rare dingen gepost worden trek ik mijn stadswachtpakje aan
Dan komt het allemaal goedquote:Op zondag 17 februari 2013 01:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Yupquote:
quote:
Zoals ik al zei, fat chance.quote:
Karina is lievquote:
Te laat, nu weet het hele internet hetquote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry als ik wat vrouwonvriendelijk overkom.
Wishfull thinking, en ik dim helemaal niks in, je bent gewoon een nare user die iedereen een beetje lastig valt, en kwam op een zeer rottige manier deze reeks binnen gedenderd.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ja je bent al de helft aan het in dimmen. De rest komt nog wel
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Te laat, nu weet het hele internet het
Bruut!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry als ik wat vrouwonvriendelijk overkom.
Ik heb je voor lul gezet. Vervelend maar laat het gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wishfull thinking, en ik dim helemaal niks in, je bent gewoon een nare user die iedereen een beetje lastig valt, en kwam op een zeer rottige manier deze reeks binnen gedenderd.
Doeg Karzaiquote:
Whehehe, als jij dat denkt vooral zo volhouden. Iedereen heeft het tegendeel kunnen lezen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik heb je voor lul gezet. Vervelend maar laat het gaan
Dat komt niet. Omdat ze zo lekker kan volhouden dat ik jou benquote:Op zondag 17 februari 2013 01:49 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ja je bent al de helft aan het in dimmen. De rest komt nog wel
Ik heb nog wel paar dikke planken die je kunt doorzagen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik heb je voor lul gezet. Vervelend maar laat het gaan
Kuchquote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, als jij dat denkt vooral zo volhouden. Iedereen heeft het tegendeel kunnen lezen.
Zit je in de hout handel ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel paar dikke planken die je kunt doorzagen.
Was jij niet die idioot in de Michael Jackson topics?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat komt niet. Omdat ze zo lekker kan volhouden dat ik jou benDat wil ze juist graag.
Je ziet het toch al aan de hysterische uitroeptekens en vraagtekens bij elke zin dat ze niet spoort, dat alleen al
Tja. Dit heeft ElizabethR verdiend.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij niet die idioot in de Michael Jackson topics?
Die leeft nog.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn laatste 5 zinnenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je ziet het toch al aan de hysterische uitroeptekens en vraagtekens bij elke zin dat ze niet spoort, dat alleen al
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, als jij dat denkt vooral zo volhouden. Iedereen heeft het tegendeel kunnen lezen.
quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wishfull thinking, en ik dim helemaal niks in, je bent gewoon een nare user die iedereen een beetje lastig valt, en kwam op een zeer rottige manier deze reeks binnen gedenderd.
Dat denk ik ook soms op verjaardagen, maar dan openen ze weer een nieuw topic en dan moet je blijvenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nou dan deze ook nog maar ff vollullen.
Je moet niksquote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook soms op verjaardagen, maar dan openen ze weer een nieuw topic en dan moet je blijven
That's her.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 01:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja. Dit heeft ElizabethR verdiend.
Ben haar getreiter zat, na tijden.
En dat jij nou op de man gaat spelen is jammer, als mod.
Ik vergeet verjaardagen altijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook soms op verjaardagen, maar dan openen ze weer een nieuw topic en dan moet je blijven
Ik ook, maar ze sturen tegenwoordig emails dat ze gefeliciteerd wensen te wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vergeet verjaardagen altijd.
Ik heb ook een paar kloontjes, maar na 15 minuten is de lol er meestal wel vanaf.quote:
Ik wist toen nog niet hoe dit forum werkte, dat er veel lui zitten die enkel op sensatie uit zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user hoor
Maar dat was jij dus?
Jezus, dat zou voor mij een reden zijn om daar geen gehoor aan te geven, beetje bedelen om een gelukwens?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze sturen tegenwoordig emails dat ze gefeliciteerd wensen te worden
Van Palm, jemigquote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Teveel Palm , stijfe gaat 'm niet meer worden deze avond.
Heb ik geen zin in en het staat gelukkig ook niet in mijn taakomschrijvingquote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Robijn48 het volgende:
Vind het een beetje flauw van je, dat je zo begint, lees dan het topic terug, dan weet je waarom ik zo reageer.
Je bent static tegengekomen?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet hoe dit forum werkte, dat er veel lui zitten die enkel op sensatie uit zijn.
Mij raakte de dood van MJ toen erg, ja. Maar dat kan je hier niet laten merken, anders word je totaal de grond in getrapt.
Bovendien wilde de mod van dat topic SHO niet ingrijpen, omdat hij zoals hij zei: niet meer geïnteresseerd was in het topic. Wist ik veel dat dat niet klopte.
En of jij mij nou een idioot vind wat dat betreft, moet jij weten hoor.
Vind het een beetje flauw van je, dat je zo begint, lees dan het topic terug, dan weet je waarom ik zo reageer.
Deze vrouw, of man kan ook, want ze komt erg agressief uit de hoek,
Ja en heel flauw dat je op de rest niet reageert, terwijl jij daar wel over begon.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik geen zin in en het staat gelukkig ook niet in mijn taakomschrijving
Ik ben bang dat ik er langer mee moet doen. Of ik neem een nieuwequote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar kloontjes, maar na 15 minuten is de lol er meestal wel vanaf.
Mwah, een invite die je vroeger via de post kreeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jezus, dat zou voor mij een reden zijn om daar geen gehoor aan te geven, beetje bedelen om een gelukwens?
Dat staat gelukkig niet in mijn taakomschrijvingquote:Op zondag 17 februari 2013 02:06 schreef Robijn48 het volgende:
Ja en heel flauw dat je op de rest niet reageert.
quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een botte lul waar de honden geen brood van lusten.
Nou, ik was net nieuw op dit forum, en wist helemaal nog niet hoe dingen werkten, dus ik ben er toen maarquote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een botte lul waar de honden geen brood van lusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |