Slap lullen is een kunst.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:55 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Het is bedtijd voor je. Je lult net zo slap als Elizabed
Verre van, ik kan ook dual screenen. Ga nou maar gewoon je eigen obsessies weer vervullen, en schrijf nog fijn wat topicreports en ga lekker in feedback de moderators terecht wijzenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Geef het nou gewoon toe, het bewijs ligt hier n.b.
WTF. Jij bent echt ziek in je fok hoofd.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verre van, ik kan ook dual screenen. Ga nou maar gewoon je eigen obsessies weer vervullen, en schrijf nog fijn wat topicreports en ga lekker in feedback de moderators terecht wijzen
Pssst, geef het nou op.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Geef het nou gewoon toe, het bewijs ligt hier n.b.
Waarom zou ik, wat een naar wijf zegquote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Pssst, geef het nou op.
Die vrouw zal nooit iets toegeven, vraag anders even om een IP check, dan kan het nagekeken worden.
Weet ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:01 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, wat een naar wijf zeg
Eh niet om het een of ander, maar jij bent degene die MIJ is gaan aanvallen, dat heb je zelf gezegd in het vorige topic. En nu ben IK degene die ziek is? Kom maar gewoon niet terug in deze reeks, dan kunnen wij weer gewoon normaal gezeliig posten, zonder zeikwijven erbij. Both yourself as well as your Dolly.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
WTF. Jij bent echt ziek in je fok hoofd.
Dit topic gaat te snel inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor, hier posten is opzich al werk
Woehahahahahaaaaaa!!!! Dat is de post van het jaar!!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee, ontspanningquote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik maak wel een kloon aanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eh niet om het een of ander, maar jij bent degene die MIJ is gaan aanvallen, dat heb je zelf gezegd in het vorige topic. En nu ben IK degene die ziek is? Kom maar gewoon niet terug in deze reeks, dan kunnen wij weer gewoon normaal gezeliig posten, zonder zeikwijven erbij. Both yourself as well as your Dolly.
Da's goed, als je daar dan maar niet mee post in deze reeksquote:
Fuck you toquote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's goed, als je daar dan maar niet mee post in deze reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |