Neuh. Ik bespaar mezelf de moeite.quote:
Ik heb Surinaams bloedquote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zonder W btw. Ja ik ben bang van wel, en ik word er in mee gezogen. Leuk hoor
vanuit waar vliegen we eigenlijk?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja we hebben net postcodeloterij gewonnen en we gaan allemaal naar Las Vegas zometeen
Tuurlijk, het was uiterst amusant!!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef golfer het volgende:
Hoi!
Heb ik de afgelopen 3 topic die jullie razendsnel volgeluld hebben (het begrip slowchat is niet van toepassing meer) nog iets gemist of is het de moeite waard terug te lezen?
Jawel ik ben Robijn niet en APK en bladiebla. Je wil dingen zien die er niet zijn.quote:
Lekker gokken.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja we hebben net postcodeloterij gewonnen en we gaan allemaal naar Las Vegas zometeen
Blijkbaar, want ze haalt me er weer eens bij. Dan ben je toch wel obsessed, lijkt mij.quote:
Ik weet van niets.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuh. Ik bespaar mezelf de moeite.
Zie wel weer een nieuwe kloon opgedoken zijn?
Dan ga je toch weg dan zie ik je niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je wil dingen zien die er niet zijn.
Obsessed? tis niet voor niks een Engels woord, dat kennen we hier nietquote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ze haalt me er weer eens bij. Dan ben je toch wel obsessed, lijkt mij.
En ik ben de sjaakquote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ze haalt me er weer eens bij. Dan ben je toch wel obsessed, lijkt mij.
Rot voor jequote:Op zondag 17 februari 2013 00:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Obsessed? tis niet voor niks een Engels woord, dat kennen we hier niet
Dat geloof je zelf toch niet, wie ben jij wel. Toedelsquote:Op zondag 17 februari 2013 00:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg dan zie ik je niet meer
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet, wie ben jij wel. Toedels
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maandag vroeg weer op en ben je de 1e bij uitzendbureau.
Was het eikenhout of kersenhout?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
OK je geeft nu toe dat je compleet de plank mis geslagen hebt. Dank
Helemaal niet, jij zegt toedels, dus ik nam aan dat je eindelijk op zou rotten. Maar je blijft echt als een irritante mug dit topic bevuilen, nietwaar?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
OK je geeft nu toe dat je compleet de plank mis geslagen hebt. Dank
Het is bedtijd voor je. Je lult net zo slap als Elizabedquote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was het eikenhout of kersenhout?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was het eikenhout of kersenhout?
Geef het nou gewoon toe, het bewijs ligt hier n.b.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij zegt toedels, dus ik nam aan dat je eindelijk op zou rotten. Maar je blijft echt als een irritante mug dit topic bevuilen, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |