SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
En waar zou ik jou van moeten kennen uit het Fok verleden?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ken je van fok. Je gaat al een tijdje mee
Het stinkt ook erg.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de praktijk valt dat vies tegen.
Van fokquote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En waar zou ik jou van moeten kennen uit het Fok verleden?
quote:
waar kom jij opeens vandaan ?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Beste mensen, er is niets aan de hand en deze slowchat kan weer gemoedelijk verder pruttelen.
Waar maak je je dan al dagen druk omquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan ben je 1 van de 10000 die ik zou moeten kennen dus Sorry
tralalalalalalaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waar maak je je dan al dagen druk om
Uit de krochten van PPquote:
Weer in conflict met je alter-ego SiGquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Beste mensen, er is niets aan de hand en deze slowchat kan weer gemoedelijk verder pruttelen.
2 Dagen, en dat is om de manier waarop je aan de discussie ging deelnemenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
emodiertje ben je tochquote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je dat dus. Laat me met rust ik ga huilen
Omdat je hier binnen komt alsof je mij kent .....quote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
De eerste discussie hier moet nog plaats vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
2 Dagen, en dat is om de manier waarop je aan de discussie ging deelnemen
Ja dat krijg ik steeds vaker wanneer ik gezopen heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer in conflict met je alter-ego SiG
Hou toch es op. Ja ik ken jou en Leandra en sommige. So what. Godsamme zeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je hier binnen komt alsof je mij kent .....
gelukkigquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Maak je niet druk Sig iedereen zuiptquote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik steeds vaker wanneer ik gezopen heb.
*stil* *mooi*quote:
Nee, die zijn er al heel veel geweest. Maar die worden steeds onderbroken door van die nare sfeerverziekers die alleen maar ruzie komen zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
De eerste discussie hier moet nog plaats vinden.
Chufi iedereen kent je toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je hier binnen komt alsof je mij kent .....
Wat zuip jij momenteel Sjoef?? Ik zit aan een wijntjequote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk Sig iedereen zuipt
quote:
Ohh wacht, ik heb volgens mij tegen jou gezegd (ik was een die en die van die kloon) dat je met mij geen ruzie moet zoeken. En je gaat maar door.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, die zijn er al heel veel geweest. Maar die worden steeds onderbroken door van die nare sfeerverziekers die alleen maar ruzie komen zoeken.
Ik ook ER ... wittequote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat zuip jij momenteel Sjoef?? Ik zit aan een wijntje
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
JM weet precies waar ik het over heb, Robijn. Jij draait nog niet lang genoeg mee.
Had ik het tegen jou?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ohh wacht, ik heb volgens mij tegen jou gezegd (ik was een die en die van die kloon) dat je met mij geen ruzie moet zoeken. En je gaat maar door.
Zoet of droog? Ik drink meestal rode.quote:
Blijf je nou met dat belachelijke oranje haar rondlopen?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef sig000 het volgende:
Het is maar goed dat Palm niet meer in de aanbieding is volgende week.
Zou jij blij mee zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijf je nou met dat belachelijke oranje haar rondlopen?
ZIt er een zichzelf af te zeikenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijf je nou met dat belachelijke oranje haar rondlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |