quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie 1 Boschker, Sander (NED) Keeper 2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger 3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger 4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger 5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder 6 Brama, Wout (NED) Middenvelder 7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder 8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder 9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller 10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller 11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller 12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger 13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper 14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder 15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger 16 Breukers, Tim (NED) Verdediger 17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger 18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger 19 Douglas (NED) Verdediger 20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger 21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder 22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller 25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper 30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller 34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Bij deze.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef n00b13 het volgende:
Bijna 1-1 net... Gelukkig maar van niet anders was Stief toch echt weg.
Maar kom op. De tukkers moeten de rest van Nederland dat pleziertje toch gunnen? Het is mijn hoogtepunt van de week bij VI.quote:
GGMM tukker noemenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar kom op. Jullie moeten de rest van Nederland dat pleziertje toch gunnen?
Jullie?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar kom op. Jullie moeten de rest van Nederland dat pleziertje toch gunnen?
Joh. weet ik dat.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Joh. weet ik dat.
Ik heb ook geen verstand van VBL & voetbal (ik ben hagenees vandaar)
Eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef n00b13 het volgende:
Ajacieden moeten sowieso hun bek houden.
27 miljoen winst man.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef n00b13 het volgende:
Je was me voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Tyron het volgende:
gelukkig zijn jullie uit de europa league, levert jullie meer punten op idd
Cabral meenemen is in deze een beetje flauwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
Goede stap omhoog voor onze vrinden Fer, Castaignos en Cabral.
is goed, we wachten wel op jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik kom wel terug over een uurtje, in het volgende deel van dit topic
Nee dus.quote:
boeiend toch, jij hoeft ook geen verstand van voetbal te hebben, je bent tenslotte hagenees.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
27 miljoen winst. Allemaal jatwerk van de bovenste plank.
quote:
Haha, Ajaxquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
27 miljoen winst. Allemaal jatwerk van de bovenste plank.
Ik zet de stopwatch aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik kom wel terug over een uurtje, in het volgende deel van dit topic
Twee namen noemen somt niet lekker op, maar ik geef je groot gelijk dat hij niet heeft uitgesproken om hogerop te gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Cabral meenemen is in deze een beetje flauw
dat vergeet je sneller.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kijk gewoon naar dit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nep-supporters. Wees blij dat je als supporter van een notoire middenmoter en keer een kampioenschap hebt meegemaakt.
Niet janken als je op de plek staat wat je hoort.
hahahahaahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef n00b13 het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef n00b13 het volgende:
Omdat jullie de eerste zijn die gaan staan janken als je 3 punten onder de nummer 1 staat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euh nee? aan het begin van dit seizoen zei (bijna) iedereen zelfs dat het een tussenjaar kon worden dus wat lul jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat jullie de eerste zijn die gaan staan janken als je 3 punten onder de nummer 1 staat.
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=pannenkoek!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
euh nee? aan het begin van dit seizoen zei (bijna) iedereen zelfs dat het een tussenjaar kon worden dus wat lul je
oke omdat 1 debiel dat riep doet iedereen dat, oke je bewijst een zeer domme hagenees te zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=pannenkoek!
Jongen, iedereen bij jullie was toen zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke omdat 1 debiel dat riep doet iedereen dat, oke je bewijs een zeer domme hagenees te zijn
leuk voor je, ik snap nog steeds niet hoe dat relevant is in deze tijd maar okequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jongen, iedereen bij jullie was toen zo.
Ik ken genoeg Ajacieden die van Basten ook een droplul vonden in die tijd.
Omdat jullie dit net zo goed doen. Jullie janken misschien nog wel eerder dan deze jongens van Twente.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
leuk voor je, ik snap nog steeds niet hoe dat relevant is in deze tijd maar oke
hoezo jullie? ik ken meer ajacieden dan jou (dat weet ik wel zeker) en die janken nooit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat jullie dit net zo goed doen.
btw: Utrecht staat 1-0 tegen PSV... Jullie krijgen hem lekker
Dus er is/was geen gedoe in 4-(hoeveel?)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo jullie? ik ken meer ajacieden dan jou (dat weet ik wel zeker) en die janken nooit.
watquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus er is/was geen gedoe in 4-(hoeveel?
(ok klaar)
en dan morgen zelf punten pakkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef Adames het volgende:
twente heeft geluk, als het zo door gaat gaan we straks verder in het psv topic
ja haha leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
en dan morgen zelf punten pakkenen hun ermee pesten dat ze europa niet serieus namen
Gaat het hier over Barca?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ja haha leuk.![]()
ik zie het al helemaal gebeuren, 90% balbezit, 1200 passes met 85% geslaagd, 70 schoten op doel, alles en 1-0 verliezen
die winnen welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat het hier over Barca?
Niemand zeker?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb hulp nodig. Ik wil een petitie starten voor Stiefie.
Hij is mijn hoogtepunt van de week (en van meer mensen denk ik) en ik wil hem dan ook graag behouden als trainer in NL.
Daarvoor heb ik wel een goede tekst nodig. help me.
quote:
quote:ENSCHEDE - Uit angst voor ongeregeldheden heeft de politie de Grolsch Veste na de wedstrijd van FC Twente tegen Willem II (1-1) zo snel mogelijk ontruimd.
Twintig politiebusjes waren ter plekke om de fans zo snel mogelijk uit het stadion te laten vertrekken. De sfeer na de late gelijkmaker van Ricardo Ippel was gespannen en uit angst voor ongeregeldheden werden de supporters na het gelijkspel tegen Willem II binnen vijf minuten het stadion uitgezet. Toen het stadion eenmaal leeg was, werd de Grolsch Veste door de politie volledig afgesloten.
ah jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Zul je zien, krijgt psv, ajax en feyenoord gewoon klop en lopen we een punt in. Luck of the "Germans"
Telegraaf he, smerige ajaxkrantquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stemmingmakerij weer dit, nergens voor nodig
Gniffel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat jullie dit net zo goed doen. Jullie janken misschien nog wel eerder dan deze jongens van Twente.
btw: Utrecht staat 1-0 tegen PSV... Jullie krijgen hem lekker
Dat is absoluut een feitquote:Op zondag 17 februari 2013 02:42 schreef De_Pel het volgende:
![]()
![]()
Wat zal die monsterman achter zijn oren krabben zeg!!
Levende legende en kampioenenmaker stief terughalen omdat Adriaanse niet volstaat, en het twee jaar op rij zo ongelooflijk laten lopen
Om nog maar niet te spreken van het niet-verkopen van dat zwarte pedofieltje
Inderdaad er was niks aan de hand, gewoon rustig sfeertje. Gewoon veel gelatenheid en teleurstelling. Maar ook wel gelachen om de gelijkmakerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stemmingmakerij weer dit, nergens voor nodig
Mwah. De verwachtingen bij de club en de fans zijn niet anders. Bovenin leuk meedoen, een 2e plek zou geweldig zijn (voorrondes CL). Het gaat meer om het spel het afgelopen jaar. Weggespeeld worden door Zwolle en thuis gelijkspelen tegen de nummer 18 zou zelfs dramatisch zijn voor het Twente van 10 jaar geleden.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
Dit ligt echt niet alleen aan Stief, de verwachtingen bij Twente zijn gewoon te hoog en dit geeft te veel druk waar de meeste spelers niet mee om kunnen gaan, nu je het kampioenschap wel kan vergeten voor 99% zal Twente ook wel weer step by step beter gaan voetballen
Hoe verklaar jij het dan? Kan alleen gebeuren als spelers onder hun normale kunnen spelen, want dat Twente beter is dan Willem II is toch wel duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah. De verwachtingen bij de club en de fans zijn niet anders. Bovenin leuk meedoen, een 2e plek zou geweldig zijn (voorrondes CL). Het gaat meer om het spel het afgelopen jaar. Weggespeeld worden door Zwolle en thuis gelijkspelen tegen de nummer 18 zou zelfs dramatisch zijn voor het Twente van 10 jaar geleden.
Dat zeg ik. Totaal gebrek aan zelfvertrouwen. Als je achteruit gaat lopen bij een 1-0 voorsprong op Willem II, kan het alleen maar iets psychologisch zijn. Nogmaals, als die 2-0 was gevallen (was terecht geweest halverwege de 2e helft), zou dat een boost kunnen hebben gegeven aan het team. Nu "moeten" ze weer een week trainen en hopen dat het uit tegen Heerenveen wel goed gaat. Reken er maar op dat Heerenveen bloed ruikt. Ik vrees dat de neerwaartse spiraal de bodem nog niet bereikt heeft.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij het dan? Kan alleen gebeuren als spelers onder hun normale kunnen spelen, want dat Twente beter is dan Willem II is toch wel duidelijk
Klopt. Grootheidswaanzin in z'n zuiverste soort.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
Dit ligt echt niet alleen aan Stief, de verwachtingen bij Twente zijn gewoon te hoog en dit geeft te veel druk waar de meeste spelers niet mee om kunnen gaan, nu je het kampioenschap wel kan vergeten voor 99% zal Twente ook wel weer step by step beter gaan voetballen
Maar 3 punten pakken tegen Willem 2 en PEC Zwolle moet toch kunnen? En thuis tegen Utrecht moet je ook gewoon kunnen winnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
stel, Feyenoord verliest zometeen... dan sta je op doelsaldo derde, Feyenoord dus zelfde aantal punten en de nummer 5 Vitesse op 2 punten. dan sta je er op papier niet slecht voor, maar gezien het spel kun je de komende 11 wedstrijden alleen maar verder en verder zakken!
ik spreek voor mezelf als ik zeg dat FCT echt niet elk seizoen kampioen hoeft te worden, of tot de laatste speelronde mee moet doen voor de titel; een plek bij de eerste 4 (en dan wellicht CL / EL) is voor mij ook primaals we dan wel meedoen om de titel is dat alleen maar extra
dit seizoen blijkt dat dus niet mogelijk, om welke reden dan ook...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar 3 punten pakken tegen Willem 2 en PEC Zwolle moet toch kunnen? En thuis tegen Utrecht moet je ook gewoon kunnen winnen.
Ja vooral nu naar concurrentie gaan kijken en rekenenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
stel, Feyenoord verliest zometeen... dan sta je op doelsaldo derde, Feyenoord dus zelfde aantal punten en de nummer 5 Vitesse op 2 punten. dan sta je er op papier niet slecht voor, maar gezien het spel kun je de komende 11 wedstrijden alleen maar verder en verder zakken!
ik spreek voor mezelf als ik zeg dat FCT echt niet elk seizoen kampioen hoeft te worden, of tot de laatste speelronde mee moet doen voor de titel; een plek bij de eerste 4 (en dan wellicht CL / EL) is voor mij ook primaals we dan wel meedoen om de titel is dat alleen maar extra
dit jaar, als het het hele seizoen al zo was stond Twente niet waar het nu staatquote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit seizoen blijkt dat dus niet mogelijk, om welke reden dan ook...
quote:Naar aanleiding van het fluitconcert en de spreekkoren vanaf de 2e ring naar Vak-P toe gisterenavond vonden we deze reactie die we iedereen even willen laten lezen.
Vorige week, toen jullie met je zatte kop lekker aan het zuipen waren tijdens de carnaval, zagen wij de zoveelste inzetloze zaatpot vol met angsthazenvoetbal. Niet alleen de carnaval zeggen we af voor de voetbal trouwens. Menig zaterdagavond brengen wij door in de vrieskou ergens achter een lelijke plastic wand. Hoewel jullie dan waarschijnlijk achter de tv, achter teletekst of misschien zelfs wel helemaal niet kijken naar onze FC.
Vandaag waren de rollen voor het eerst heel eventjes omgedraaid. Slechts tien minuten natuurlijk, want we zijn te betrokken om het langer te laten schieten. Toch vonden wij die tien minuten gisteren nodig om te laten weten dat het huidige spel ver ondermaats is.
En dan vinden jullie het nodig om te gaan fluiten.. jullie die waarschijnlijk 10 jaar geleden in een ander stadion te vinden waren, die in de 85ste minuut vertrekken omdat even in de auto wachten voor je weg kunt rijden teveel gevraagd is. Die zoals gezegd bij uitwedstrijden nooit aanwezig zijn en bovenal zelf niet in staat zijn het goede voorbeeld te geven.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
via fctwente.nu; weet niet of dit ook van Vak P komt...
[..]
Kortzichtig. Ik zit ook op de 2e ring, sta al 22 jaar onafgebroken achter mijn club en heb Vak-P noch mijn eigen team uitgefloten. Het fluitconcert kwam net zo goed van grote delen van de eerste ring.quote:En dan vinden jullie het nodig om te gaan fluiten.. jullie die waarschijnlijk 10 jaar geleden in een ander stadion te vinden waren, die in de 85ste minuut vertrekken omdat even in de auto wachten voor je weg kunt rijden teveel gevraagd is
Was een reactie van iemand op het .net forum.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
via fctwente.nu; weet niet of dit ook van Vak P komt...
[..]
Klopt maar die staan lang niet allemaal (meer) op P, veel zitten nu ook lange zijde en korte zijdequote:Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef Opaas het volgende:
Er zijn genoeg supporters die zich verheven voelen boven de rest omdat ze 10-20 eerder zijn geboren en zodoende de barre tijden hebben meegemaakt. Voor het diekman hetzelfde.
Feyenoord heeft nog wel gestreden, om gelijk te komen. Ik heb meer respect voor die Rotterdammers , dan voor die angsthazen uit Twente.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Ties02 het volgende:
Haha feyenoord![]()
klimmen we toch nog een plaatsje
Heb je helemaal gelijk in, die strijdlust heb ik hier al tijden niet gezien, misschien alleen even toen tegen feyenoord thuisquote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef miep63 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog wel gestreden, om gelijk te komen. Ik heb meer respect voor die Rotterdammers , dan voor die angsthazen uit Twente.
Eens.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Ties02 het volgende:
maar de hele tweede ring wordt altijd over 1 kam geschoren
Je woont in Enschede zie ik. Als je op de fiets komt, sta je niet vast als je na het fluitsignaal pas weg gaat hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef bambino het volgende:
Maar aan de negatieve kant, ik ga ook rond de 87e minuut weg omdat je anders een half uur vast staat.
Ja ik zou met de fiets kunnen gaan, maar ik heb geen fietsquote:Op zondag 17 februari 2013 17:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Je woont in Enschede zie ik. Als je op de fiets komt, sta je niet vast als je na het fluitsignaal pas weg gaat hoor
Die staan inderdaad door het gehele stadion met uitzondering van de business seats. Bij P zitten ook genoeg ventjes die de barre tijden niet hebben meegemaakt maarja, selectief hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt maar die staan lang niet allemaal (meer) op P, veel zitten nu ook lange zijde en korte zijde
maar de hele tweede ring wordt altijd over 1 kam geschoren
Je gaat als jonge god echt met de auto?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik zou met de fiets kunnen gaan, maar ik heb geen fiets
En zelfs als ik een fiets zou hebben zou ik niet met de fiets gaan
Whehe valt nog wel mee hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Je gaat als jonge god echt met de auto?
Dan heb je net zoveel reistijd als de wedstrijd duurtOp 't fietske kwartiertje heen, zitten blijven tot het eind, tussen de auto's door een kwartiertje terug. Kloar
Als je niet eens een fiets hebt, hoe weet je dan hoe lang je er over doet?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Whehe valt nog wel mee hoor.
Met auto is het ongeveer 10-15 minuten heen (fiets zeker 25-30 minuten)
Terug is ook zo'n 15 minuten als ik optijd weg ga. Langste wat ik er ooit over gedaan heb is 50 minuten.
Nou het is meer een schattingquote:Op zondag 17 februari 2013 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je niet eens een fiets hebt, hoe weet je dan hoe lang je er over doet?
Half uur fietsen, gemiddeld 20 km per uur, dus je moet in Stroinkslanden of Glanerbrug wonen. Goede gok?
Een halfuurtje in de auto wachten is erg hé...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef bambino het volgende:
Ik zat gisteren in 306 en wist in het begin niet eens wat er aan de hand was.
Ik kreeg een sms met "vak p is leeg"
Toen viel het kwartje.
Ik had al een paar keer "ajax publiek" en dergelijke spreuken door het stadion horen galmen.
Toen ik richting gracht keek zag ik die helemaal vol staan.
Weet niet of ik het een slimme actie vind, maar begrijp ze wel.
Heb ze ook niet uitgefloten.
In die reactie die ergens boven stond, ik val daar ook half onder.
Ben nog maar een paar jaar echte supporter, maar ga wel mee naar uit wedstrijden als het kan.
Zo was ik vorige week wel bij PEC, en heb ik een aantal buitenlandse reisjes gedaan zoals Andorra Inter en Steaua.
Maar aan de negatieve kant, ik ga ook rond de 87e minuut weg omdat je anders een half uur vast staat. Gisteren wist ik niet eens dat het 1-1 was geworden tot ik iemand hoorde zeggen "ik zei toch dat het 1-1 zou worden". Toen keek ik snel op teletekst en zag ik de 1-1 ...
Maar goed, iedereen die bij Twente komt doet dat op zijn eigen manier.
quote:McClaren blijft voorlopig trainer bij FC Twente
De clubleiding van FC Twente neemt geen maatregelen na de zoveelste domper van dit seizoen. FC Twente wist zaterdag ook de vijfde wedstrijd van het nieuwe jaar niet te winnen. Hekkensluiter Willem II pakte een punt in De Grolsch Veste, 1-1.
Toch mag trainer Steve McClaren voorlopig aanblijven, meldt het Algemeen Dagblad. De directie onderneemt geen actie na de zoveelste wanprestatie. Voorzitter Joop Munsterman hield zich afgelopen weken angstvallig stil. De preses, die normaal graag op de voorgrond staat, liet weten dat 'elke uitspraak in deze situatie verkeerd wordt uitgelegd'.
McClaren krijgt zijn ploeg, mede door blessure bij de topspelers en een ongelukkig aankoopbeleid, niet aan het voetballen. Ook de spelers ontwikkelen zich individueel niet. De clubleiding is ook niet blind voor de prestaties, maar wil zich niet laten leiden door de waan van de dag. Daarnaast heeft Munsterman een jaar geleden ook al Co Adriaanse de laan uitgestuurd en legde de preses McClaren voor 2,5 jaar vast.
De Tukkers willen niet opnieuw gezichtsverlies lijden en hebben ook niet het geld om het contract van McClaren af te kopen. Het aanblijven van de Engelsman lijkt echter uitstel van executie. Binnen de club en bij de supporters is er niet meer voldoende draagvlak. Het is te prijzen dat McClaren niet meteen de handdoek in de ring gooit, maar hij liet in december weten te zullen vertrekken als de supporters dat willen. Dat moment lijkt nu aan te zijn gebroken.
Dit elftal is toch ook niet te vergelijken met dat wat kampioen werdquote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef Moody het volgende:
Wel grappig dat Steve nu zelf misschien het slachtoffer wordt van het stijgende verwachtingspatroon waar hij in zijn eerste periode bij Twente mede verantwoordelijk voor was
Ik denk dat het een combinatie van pech/blessures is en een chronisch gebrek aan ballen binnen de selectie en de technische staf.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef Spatzmann het volgende:
Van mij hoeft steve niet weg hoor. Kan hij er wat aan doen dat er een brak aankoopbeleid is. Er staan gewoon matige spelers op het veld.
Please don't goquote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Feyenoord - Twente al is geweest, had ik toch mooi een Steve moet blijven spandoekje meegenomen.
Natuurlijk maar jij stelde dat Steve slachtoffer is van zijn eigen succesquote:Op maandag 18 februari 2013 13:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed genoeg om thuis van Willem II te winnen.
Goed lezen, van zijn succes in zijn eerste periode.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar jij stelde dat Steve slachtoffer is van zijn eigen succes
Klopt, maar toen waren er wel bikkels die er voor bleven gaan! Kufo, Janssen, Perez en uiteraard Ruiz die er altijd eentje in prikte.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zoveel beter speelden ze in hun kampioensjaar niet.
Eens. Mede gesterkt door een hele goede reeks. Het klinkt als een cliché, maar als je eenmaal een flow (poepwoord) te pakken hebt, gaat het vanzelf.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, maar toen waren er wel bikkels die er voor bleven gaan! Kufo, Janssen, Perez en uiteraard Ruiz die er altijd eentje in prikte.
Bron?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoor dat er om 16.30u een persconferentie plaats vindt bij Fc Twente?
Was net op het nieuws bij Radio Veronica.quote:
quote:
quote:Fardau Wagenaar @FardauW
Straks staat Joop Munsterman pers te woord. Hij zal tekst en uitleg geven #fctwente
Had ik ook niet verwacht. Kost Fc Twente weer geld als het Munsterman's besluit is. Bovendien is het maar de vraag of een andere trainer het weer (snel) op de rit krijgt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:10 schreef Moody het volgende:
Dat kan maar 1 ding betekenen natuurlijk.
Had ik niet verwacht....
Ron Jans meteen voor de groep of pas in nieuwe seizoen? (ook al zie ik liever Verbeek)
twitter:leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
Ik denk dat het Ron Jans wordt, Verbeek heeft volgens mij aangegeven dat hij naar het buitenland wil als hij weggaat bij AZ.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht. Kost Fc Twente weer geld als het Munsterman's besluit is. Bovendien is het maar de vraag of een andere trainer het weer (snel) op de rit krijgt.
Ik ben overigens niet gecharmeerd van Ron Jans als trainer, en Gertjan Verbeek vind ik om één of andere reden niet bij Fc Twente passen.
Maar goed, het zal me verder aan m'n reet roesten hoe het met die club gaat, het is een concurrent van m'n favoriete cluppie.
O.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:26 schreef Dos37 het volgende:
twitter:leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
Dan was Radio Veronica wellicht wat voorbarig. We zullen zien.quote:
Mooi!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:26 schreef Dos37 het volgende:
Ja, heb een hekel aan in de auto zitten en wachten tot je door kunt rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef Impect het volgende:
[..]
Een halfuurtje in de auto wachten is erg hé...
Gaat ie nu voor het clubbelang, of zijn eigen ego ?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel apart, vorig jaar wist Joop niet hoe snel hij Co de deur uit moest werken (terwijl de prestaties heel behoorlijk waren) en nou schreeuwt bijna iedereen om het vertrek van Steven en er gebeurt niks.
Het is er niet beter op geworden, sinds Joop full time bij de club rondloopt
Steve laten blijven kan toch juist in het clubbelang zijn ivm afkoopsommen of iets dergelijks?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel apart, vorig jaar wist Joop niet hoe snel hij Co de deur uit moest werken (terwijl de prestaties heel behoorlijk waren) en nou schreeuwt bijna iedereen om het vertrek van Steven en er gebeurt niks.
boefjequote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Feyenoord - Twente al is geweest, had ik toch mooi een Steve moet blijven spandoekje meegenomen.
Mensen zoals jijquote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Met Co was het volgens mij puur iets persoonlijks maar ik vond dat destijds ook nergens op slaanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Er zaten een paar spelers te janken over Co en Joop kom er niet mee door één deur. Verder deed Co het niet slecht en was het roekeloos beleid hem er uit flikkeren.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mensen zoals jij![]()
![]()
![]()
Als je niets snapt van de situatie rondom Co terwijl dat al 1000 keer is uitgelegd, kan je je beter stilhouden.
Trein is nog verder om + wachten + parkeer geld of busquote:Op maandag 18 februari 2013 16:36 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je kan ook met de trein, fiets of zelf lopen
Nee, onzin. Co was niet meer de Co die hij schijnbaar was bij Willem 2 en AZ. Deze Co lag overhoop met de gehele clubleiding inclusief technische staf en andere trainers. Periodisering- en trainingschema's vond hij nieuwerwetse onzin, waardoor de selectie op het laatst helemaal instortte. Iets wat hem ook gebeurde bij Willem ll en AZ waar de selectie ook veel punten verspeelde omdat ze er doorheen zaten.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Er zaten een paar spelers te janken over Co en Joop kom er niet mee door één deur. Verder deed Co het niet slecht en was het roekeloos beleid hem er uit flikkeren.
Maar goed ga jij nou maar fijn klappen en juichen voor dit fc Twente zoals Joop het graag wil.
Als je nou even leest wat ik daar neerzet. Jij begint over de fucking ranglijst. Als je je een keer verdiept in de club voordat je deze digitale verbale diarree over mijn scherm schijt. Zijn sportieve prestaties waren ook nooit de reden voor zijn ontslag, dat is wel duizendmiljoenmiljard keer in de media verteld.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een hoop gelul over Co, je hebt duidelijk te veel bij Joop op schoot gezeten.
Onder Co waren ze echt niet lager geëindigd dan onder Steve.
Tja, zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
van mij mag stiem klerren ook wel blijven maar ik ben dan ook Ajacied!
Ja zag het op facebook. Legt weinig uit om tevreden van te worden.quote:
Als je de twentesupporters een beetje had gevolgd gaat het niemand om de fucking ranglijst. Begin de sneue supporters van andere clubs zat te worden die zich nergens in verdiepen en elkaar maar wat na zitten te papegaaien.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Sjezus man. Wat een gezeik hier. Je bent verdomme supporter van FC Twente man. Wees blij dat je in de top 5 staat!
Of ga weer gewoon de club supporteren waar je fan van was voordat Twente een keer per ongeluk kampioen werd. Denk dat de echte supporters daar veel blijer van worden.
ik begrijp het wel, zo veel creativiteit in de ploeg en het komt er toch niet uitquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je de twentesupporters een beetje had gevolgd gaat het niemand om de fucking ranglijst. Begin de sneue supporters van andere clubs zat te worden die zich nergens in verdiepen en elkaar maar wat na zitten te papegaaien.
Het gaat iedereen er om dat er al anderhalfjaar kutvoetbal op de mat wordt gelegd. Geen beleving, geen passie, geen kansen, geen aanvallen, alleen maar gebrei en gekut met de bal. Nu vallen de resultaten tegen en beginnen mensen zich er aan te ergeren terwijl dit eerst nog werd gemaskeerd door de 'goede' resultaten. Dat is het probleem dus. Geen één twentefan boeit het een kut dat we geen Champions League halen of kampioen worden. We willen gewoon een team en trainer die er 100% voor gaat en die bal over de middenlijn krijgt. Ik verlies liever met 5-6 dan dat ik gelijk speel met 0-0 of 1-1
Maar we moeten niet doen of het spel 2 jaar terug zoveel beter was. Of 3 jaar terug. Ook toen was het vooral afwachtend en spelen op een bevlieging van één der creatievelingen. Ruiz was ook vaak de enige die een 7 of hoger scoorde in een redelijk saaie wedstrijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, zo veel creativiteit in de ploeg en het komt er toch niet uit
Nee, niet echt. In het kampioensjaar was het redelijk verdedigend maar speelden ze nog goed combinatiespel. Onder Preud'homme werd er gewoon goed voetbal op de mat gelegd. Toen kwam Co, zijn tactiek was alle ballen op Janko peren, nu is McClaren er weer met een 9-0-1 opstelling.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar we moeten niet doen of het spel 2 jaar terug zoveel beter was. Of 3 jaar terug. Ook toen was het vooral afwachtend en spelen op een bevlieging van één der creatievelingen. Ruiz was ook vaak de enige die een 7 of hoger scoorde in een redelijk saaie wedstrijd.
Nu blijven die bevliegingen uit en dus ook de resultaten. Maar qua spel is er weinig veranderd, het enige wat anders is zijn de resultaten.
Maar goed, Twente-supporters zullen wel vinden dat hun club in het kampioensjaar fantastisch en attractief voetbal speelde.
Haaksbergen kan prima op de fiets ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik ga, zit ik korte kant boven Vak P ergen; blijf in ieder geval altijd tot na de "ere-ronde" en ga dan lekker in de file staan, die 10-15 minuten doen het hem niet naar Haaksbergen
ga altijd met de auto, hihiquote:Op maandag 18 februari 2013 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haaksbergen kan prima op de fiets ja.
Die accijnzen kunnen dus wel omhoog, scheelt me weer op m'n studentenlening.quote:
Die zijn er alleen als het goed gaat hequote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Adames het volgende:
waar zijn trouwens die 2 huppelwijven van jullie?
Mogen we niets meer zeggen hier? Treurwilg.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef bambino het volgende:
Ze zouden de club topics moeten veranderen, soort van KPD.
Je moet toegang aanvragen voor het topic, max 1 club per ip.
Wat een gezeik van supporters van andere clubs die hier komen omdat het slecht gaat met Twente
Wat een sneue bedoeling.
We staan nog steeds bovenin het linker rijtje dus de ranglijst is het probleem niet, het voetbal is gewoon armzalig. Maar daar komen we ook wel weer bovenop.
De kritiek en hoongelach is natuurlijk ook wel onbegrijpelijk. Net nu ze zo geweldig presteren en alles behalve falen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef bambino het volgende:
Ze zouden de club topics moeten veranderen, soort van KPD.
Je moet toegang aanvragen voor het topic, max 1 club per ip.
Wat een gezeik van supporters van andere clubs die hier komen omdat het slecht gaat met Twente
Wat een sneue bedoeling.
We staan nog steeds bovenin het linker rijtje dus de ranglijst is het probleem niet, het voetbal is gewoon armzalig. Maar daar komen we ook wel weer bovenop.
Volgens mij was het met wederzijdse toestemming. Van Fer althans.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kritiek en hoongelach is natuurlijk ook wel onbegrijpelijk. Net nu ze zo geweldig presteren en alles behalve falen.
Fer schijnt trouwens een meisje te hebben verkracht.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fer schijnt trouwens een meisje te hebben verkracht.
Ja en nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we niets meer zeggen hier? Treurwilg.
Ik denk dat je een goede kans maakt.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik zou het niet bepaald erg vinden als er geen een supporter meer in het topic kan komen die niet voor de club is waar het topic over gaat.
Er zijn genoeg topics waar je kunt discussiëren over de uitslag van een wedstrijd of iets dergelijks.
Als Ajax in jou geval een paar wedstrijden het slecht doet zijn er daar ook genoeg mensen die niet alle Feyenoord PSV AZ Twente etc supporters wil zien posten over hoe slecht het wel niet gaat.
Het is al een hele tijd aan de gang in bijna alle topics van de grotere clubs en ik persoonlijk vind het topics steeds minder leuk worden.
Maar goed ik ga het voorstellen aan de VBL mods en misschien zijn zij het wel met me eens, en misschien niet.
Ik ga het in ieder geval proberen.
Doe gewoon niet zo zielig, iedereen mag posten waar zij/hij wil. Gaat niet een of andere vage user opeens verbieden.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik zou het niet bepaald erg vinden als er geen een supporter meer in het topic kan komen die niet voor de club is waar het topic over gaat.
Er zijn genoeg topics waar je kunt discussiëren over de uitslag van een wedstrijd of iets dergelijks.
Als Ajax in jou geval een paar wedstrijden het slecht doet zijn er daar ook genoeg mensen die niet alle Feyenoord PSV AZ Twente etc supporters wil zien posten over hoe slecht het wel niet gaat.
Het is al een hele tijd aan de gang in bijna alle topics van de grotere clubs en ik persoonlijk vind het topics steeds minder leuk worden.
Maar goed ik ga het voorstellen aan de VBL mods en misschien zijn zij het wel met me eens, en misschien niet.
Laten we bepaalde mensen dan ook maar toegang tot FOK! verbieden.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja en nee.
Vrouwenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we bepaalde mensen dan ook maar toegang tot FOK! verbieden.
Dat DENK ik ook, daarom probeer ik het ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede kans maakt.
Heeft niks met zielig te maken. Ik zie boven in het topic "FC Twente etc" staan, en jou username is Ajacied422. Dit zou voor mij niet meer hoeven als het aan mij lag.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo zielig, iedereen mag posten waar zij/hij wil. Gaat niet een of andere vage user opeens verbieden.
Dat gebeurd al door middel van bans.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we bepaalde mensen dan ook maar toegang tot FOK! verbieden.
Ja zo kan je het bekijken, of afgunst om de stijgende lijn die is ingezet en de snelle groei die we als kleine middenmoter hebben doorgemaakt..quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Het hoongelach komt ook voort aan het feit dat Twente nog steeds een provincieclub is , maar zich voordoet als een landelijke topclub. En als het daarmee minder gaat worden ze al snel uitgelachen (en op hun plaats gezet)
Wel een idee an sich.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef Typisch het volgende:
Koop een FOK!abbo en blokkeer alle users die niet voor Twente zijn.
Hij was sarcastisch.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat DENK ik ook, daarom probeer ik het ook.
Openbaar forum. Deal with it.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef bambino het volgende:
Heeft niks met zielig te maken. Ik zie boven in het topic "FC Twente etc" staan, en jou username is Ajacied422. Dit zou voor mij niet meer hoeven als het aan mij lag.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zo kan je het bekijken, of afgunst om de stijgende lijn die is ingezet en de snelle groei die we als kleine middenmoter hebben doorgemaakt
Ah joh als je nou niet oprotquote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik negeer die Ties al m'n hele leven lang ja toch?? hahahaaa of niet Wilfred
Mag ik serieus geen mening hebben over een andere club? Rot jij toch zelf een téringeind op. Open zelf een voetbalforum, zwakzinnige.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat DENK ik ook, daarom probeer ik het ook.
[..]
Heeft niks met zielig te maken. Ik zie boven in het topic "FC Twente etc" staan, en jou username is Ajacied422. Dit zou voor mij niet meer hoeven als het aan mij lag.
Niet alleen omdat je voor Ajax bent, maar om toekomstige reacties uit te sluiten.
Ben gewoon klaar met al dat gezeik op elkaar. Iedereen die klaagt over hoe wij supporten, wie onze coach is, hoe we voetballen en ga zo maar door.
Dit topic is gemaakt voor en door Twente supporters en ik zou graag zien dat dat ook daadwerkelijk alleen voor Twente supporters word.
[..]
Dat gebeurd al door middel van bans.
nounounou.jpgquote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik serieus geen mening hebben over een andere club? Rot jij toch zelf een téringeind op. Open zelf een voetbalforum, zwakzinnige.
Rustig nou Stijn. Denk aan je hart.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik serieus geen mening hebben over een andere club? Rot jij toch zelf een téringeind op. Open zelf een voetbalforum, zwakzinnige.
Jij niet nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik serieus geen mening hebben over een andere club?
Je komt wel de traditionele top 3 binnen en dat roept weerstand op ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zo kan je het bekijken, of afgunst om de stijgende lijn die is ingezet en de snelle groei die we als kleine middenmoter hebben doorgemaakt..
Ho Ho Ho Stijn. Dat kan ook anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De snelheid waarmee het nu weer afgebroken wordt.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]De angst en afgunst voor de snelheid waarmee een middenmoter de top bestormde.
Dit is nou precies zo'n reactie.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Het hoongelach komt ook voort aan het feit dat Twente nog steeds een provincieclub is , maar zich voordoet als een landelijke topclub. En als het daarmee minder gaat worden ze al snel uitgelachen (en op hun plaats gezet)
Dankzij Steve.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De snelheid waarmee het nu weer afgebroken wordt.
fuckquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het belang van het forum is het forum.
Ah, meteen scheldenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Twente wint Twentequote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
laffing out loudquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Of plekje 6.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maar er is wel een goede fundering gelegd waardoor er geen uitschieters meer naar plaats 13 maar naar plaats top 4 komen.
pijnlijke constatering jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon, hij trollt alleen maar. Naar mods gaan heeft geen nut, die beschermen hem. Beter mail je gewoon.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, meteen scheldenkun je het niet meer met een normale discussie af
![]()
Ik mag dus van jou geen mening hebben, maar andersom wel?
Dat probeer ik dus ook te veranderen.quote:
Het zegt meer wat over jou dat jij denkt dat je mag bepalen wie er wel of niet mag posten hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef bambino het volgende:
[..]
![]()
Effe rustig, Stijntje is 14. Is dat de bedoeling dat hij dat ook van te voren meldt, naast clubvoorkeur?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef bambino het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft haar in mijn regio gehosseld. Ik baal er gewoon van.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]Jij steeds, is het je zusje ofzo?
Waar lees jij iets over een verkrachting? Alleen dat ze 13 is (erg genoeg maar toch wat anders) was verder gewoon wederzijds
Ja, ik zal je alvast zeggen: gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook te veranderen.
Iedere Twentesupporter ? jij weet wat iedereen denkt ? Ze staan al bij de top 6 dus waarom flippen die mensen dan meteen ?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit is nou precies zo'n reactie.
Iedere Twente supporter weet dat wij nog niet bij de absolute top van Nederland horen.
Waarom moet dat weer naar voren komengaat nergens over.
Als je een buitenlander vraagt noem 3 voetbal clubs uit Nederland zullen ze bijna allemaal Ajax Feyenoord PSV zeggen omdat die het meeste succes hebben behaald.
Dit laat niet weg dat Twente de laatste paar jaar altijd bij de top 6 heeft gestaan.
En er zijn maar een paar clubs die dat kunnen zeggen over de laatste paar jaar.
Geen openbare forums meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef bambino het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef bambino het volgende:
[..]
quote:
http://www.fctwente.net/fanzone_forum.phpquote:Op maandag 18 februari 2013 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
twente.netwerk oid is jouw place to be dan
Niet mee eens. De clubtopics zijn er voor discussies over, jawel, de clubs en iedereen met een mening mag er aan meedoen. Dat jij er niet tegen kan als er mensen van andere clubs hier reageren is niet ons probleem. Oh en even voor de volledigheid, ik weet niet of het toeval is of niet, maar dit soort gezeik komt eigenlijk altijd vanuit één hoek, door bepaalde users gemaakt. Niet iedereen hier doet er aan mee, maar het is frappant dat je dit soort teksten nooit in het Ajax/Feyenoord/PSV topic ziet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ben jij voor FC Barcelona of FC Twente?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, ik mag dat niet bepalen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt meer wat over jou dat jij denkt dat je mag bepalen wie er wel of niet mag posten hier.
Ik kan een perfect voorbeeld geven maar dat laat ik in deze even achterwege.
Volgens mij was er een tijdje geleden exact hetzelfde aan de hand met het PSV topicquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet mee eens. De clubtopics zijn er voor discussies over, jawel, de clubs en iedereen met een mening mag er aan meedoen. Dat jij er niet tegen kan als er mensen van andere clubs hier reageren is niet ons probleem. Oh en even voor de volledigheid, ik weet niet of het toeval is of niet, maar dit soort gezeik komt eigenlijk altijd vanuit één hoek, door bepaalde users gemaakt. Niet iedereen hier doet er aan mee, maar het is frappant dat je dit soort teksten nooit in het Ajax/Feyenoord/PSV topic ziet.
Allemaal sinds 2006 . Toen het succesvol werdquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben jij voor FC Barcelona of FC Twente?
Idd anders gewoon even mailenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef TwenteFC het volgende:
Sowieso Twente.
Je moet ajacied422 gewoon als een potentiële successupporter voor de club zien bambino, hij toont alvast interesse en als het straks goed gaat veranderd hij zijn naam naar twente422, en kan die zeggen dat hij altijd hier al was geweest.
Zo gaat dat enzo.
Ho ho ho, waaruit ontstaat deze discussie? Omdat WIJ onze mening niet mogen geven. Schijnheilig schepsel.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, ik mag dat niet bepalen.
De mods kunnen het aangeven aan de Admins en die mogen dat bepalen.
Ik mag mijn mening geven tegen de mods dat ik denk dat het een goed idee is.
En jij begint daarop tegen mij te huilie huilie omdat ik mijn mening niet mag geven, maar je wilt dan wel dat ik jou mening aanhoor.
Ik zeg niet dat het gebeurd, ik zeg alleen dat ik het graag zo zou zien.
Als jij het daar niet mee eens bent prima.
Dat zou goed kunnen, kan het ook gemist hebben. Was verder geen aanval, meer een opmerking naar een selectief clubje users die altijd heel snel met het vingertje staan te wijzen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij was er een tijdje geleden exact hetzelfde aan de hand met het PSV topic
Doe niet zo hypocrietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho ho, waaruit ontstaat deze discussie? Omdat WIJ onze mening niet mogen geven. Schijnheilig schepsel.
Ja noem het dan bij naam, provincialen bedoel je zekerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, kan het ook gemist hebben. Was verder geen aanval, meer een opmerking naar een selectief clubje users die altijd heel snel met het vingertje staan te wijzen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, kan het ook gemist hebben. Was verder geen aanval, meer een opmerking naar een selectief clubje users die altijd heel snel met het vingertje staan te wijzen.
Stijn, nog effe oefenen bij maatschappijleer.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho ho, waaruit ontstaat deze discussie? Omdat WIJ onze mening niet mogen geven. Schijnheilig schepsel.
En jij mag weer wat rustiger gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en aan een zekere user welke momenteel met jetpacks in de weer isquote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat moffen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ooh dus jij zegt dat alle Twente users kut users zijn, waar komt die haat vandaan joh.
Krijg ik volgend jaar pas, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn, nog effe oefenen bij maatschappijleer.
Dat zal ik doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En jij mag weer wat rustiger gaan doen
Hee Edwin, jij ook hier?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En jij mag weer wat rustiger gaan doen
Nee, maar de supporters denken soms dat ze Ajax al hebben ingehaald ofzo , denk ik soms.quote:
Met 1 titelquote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar de supporters denken soms dat ze Ajax al hebben ingehaald ofzo , denk ik soms.
Blijkbaar lees je niet alle topics want het gebeurd net zo goed bij die 3 topics.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet mee eens. De clubtopics zijn er voor discussies over, jawel, de clubs en iedereen met een mening mag er aan meedoen. Dat jij er niet tegen kan als er mensen van andere clubs hier reageren is niet ons probleem. Oh en even voor de volledigheid, ik weet niet of het toeval is of niet, maar dit soort gezeik komt eigenlijk altijd vanuit één hoek, door bepaalde users gemaakt. Niet iedereen hier doet er aan mee, maar het is frappant dat je dit soort teksten nooit in het Ajax/Feyenoord/PSV topic ziet.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar de supporters denken soms dat ze Ajax al hebben ingehaald ofzo , denk ik soms.
Beide, mag dat?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben jij voor FC Barcelona of FC Twente?
hand in handquote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
Het neemt hier nogal snel vormen aan van een sektarische beweging.
Nederlanders die voor Barca zijnquote:
Noord-Holland, Flevoland, Utrecht Noord-West-Centraal.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax zit niet in een provincie?
gebeurtquote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Blijkbaar lees je niet alle topics want het gebeurd net zo goed bij die 3 topics.
Misschien minder vaak maar dat komt omdat die 3 clubs het de laatste tijd goed doen dus er weinig over geklaagd word.
Bij PSV was hetzelfde aan de hand toen zij een slechte start hadden.
Bij Feyenoord 2 jaar terug toen ze het zo slecht deden, denk aan de 10-0 tegen PSV. Zoek dat deel van het topic maar eens op.
En nogmaals, iedereen heeft zijn eigen mening.
En ik kan er wel tegen, dat is het probleem niet.
Ik zou het alleen leuker vinden als het gezeik er niet was.
En als de VBL Mods het daar mee eens zijn, dan kunnen zij bekijken wat ze er mee doen.
En als ze er niks mee doen dan heb ik pech. Maar ik heb het dan in ieder geval geprobeerd.
Niet qua prijzen, qua selectie en potentie. En ik las eens het FCT forum door, daar viel het me nogal opquote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met 1 titelweet niet met wie jij spreekt
Jeetje, heb je zand in je kut ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Blijkbaar lees je niet alle topics want het gebeurd net zo goed bij die 3 topics.
Misschien minder vaak maar dat komt omdat die 3 clubs het de laatste tijd goed doen dus er weinig over geklaagd word.
Bij Feyenoord 2 jaar terug toen ze het zo slecht deden, denk aan de 10-0 tegen PSV. Zoek dat deel van het topic maar eens op.
En als de VBL Mods het daar mee eens zijn, dan kunnen zij bekijken wat ze er mee doen.
En als ze er niks mee doen dan heb ik pech. Maar ik heb het dan in ieder geval geprobeerd.
FCTwente.net neem ik aan?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet qua prijzen, qua selectie en potentie. En ik las eens het FCT forum door, daar viel het me nogal op.
Blackpoolquote:Op maandag 18 februari 2013 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nederlanders die voor Barca zijn
sorry![]()
Gezeik hoort erbij jongen, en die andere supporters kunnen misschien wel zeiken af en toe, maar ze nemen het vooral als een vent omdat ze weten dat het erbij hoort dat je soms door het stof moet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |