Ja ik zou met de fiets kunnen gaan, maar ik heb geen fietsquote:Op zondag 17 februari 2013 17:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Je woont in Enschede zie ik. Als je op de fiets komt, sta je niet vast als je na het fluitsignaal pas weg gaat hoor
Die staan inderdaad door het gehele stadion met uitzondering van de business seats. Bij P zitten ook genoeg ventjes die de barre tijden niet hebben meegemaakt maarja, selectief hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt maar die staan lang niet allemaal (meer) op P, veel zitten nu ook lange zijde en korte zijde
maar de hele tweede ring wordt altijd over 1 kam geschoren
Je gaat als jonge god echt met de auto?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik zou met de fiets kunnen gaan, maar ik heb geen fiets
En zelfs als ik een fiets zou hebben zou ik niet met de fiets gaan
Whehe valt nog wel mee hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Je gaat als jonge god echt met de auto?
Dan heb je net zoveel reistijd als de wedstrijd duurtOp 't fietske kwartiertje heen, zitten blijven tot het eind, tussen de auto's door een kwartiertje terug. Kloar
Als je niet eens een fiets hebt, hoe weet je dan hoe lang je er over doet?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Whehe valt nog wel mee hoor.
Met auto is het ongeveer 10-15 minuten heen (fiets zeker 25-30 minuten)
Terug is ook zo'n 15 minuten als ik optijd weg ga. Langste wat ik er ooit over gedaan heb is 50 minuten.
Nou het is meer een schattingquote:Op zondag 17 februari 2013 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je niet eens een fiets hebt, hoe weet je dan hoe lang je er over doet?
Half uur fietsen, gemiddeld 20 km per uur, dus je moet in Stroinkslanden of Glanerbrug wonen. Goede gok?
Een halfuurtje in de auto wachten is erg hé...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef bambino het volgende:
Ik zat gisteren in 306 en wist in het begin niet eens wat er aan de hand was.
Ik kreeg een sms met "vak p is leeg"
Toen viel het kwartje.
Ik had al een paar keer "ajax publiek" en dergelijke spreuken door het stadion horen galmen.
Toen ik richting gracht keek zag ik die helemaal vol staan.
Weet niet of ik het een slimme actie vind, maar begrijp ze wel.
Heb ze ook niet uitgefloten.
In die reactie die ergens boven stond, ik val daar ook half onder.
Ben nog maar een paar jaar echte supporter, maar ga wel mee naar uit wedstrijden als het kan.
Zo was ik vorige week wel bij PEC, en heb ik een aantal buitenlandse reisjes gedaan zoals Andorra Inter en Steaua.
Maar aan de negatieve kant, ik ga ook rond de 87e minuut weg omdat je anders een half uur vast staat. Gisteren wist ik niet eens dat het 1-1 was geworden tot ik iemand hoorde zeggen "ik zei toch dat het 1-1 zou worden". Toen keek ik snel op teletekst en zag ik de 1-1 ...
Maar goed, iedereen die bij Twente komt doet dat op zijn eigen manier.
quote:McClaren blijft voorlopig trainer bij FC Twente
De clubleiding van FC Twente neemt geen maatregelen na de zoveelste domper van dit seizoen. FC Twente wist zaterdag ook de vijfde wedstrijd van het nieuwe jaar niet te winnen. Hekkensluiter Willem II pakte een punt in De Grolsch Veste, 1-1.
Toch mag trainer Steve McClaren voorlopig aanblijven, meldt het Algemeen Dagblad. De directie onderneemt geen actie na de zoveelste wanprestatie. Voorzitter Joop Munsterman hield zich afgelopen weken angstvallig stil. De preses, die normaal graag op de voorgrond staat, liet weten dat 'elke uitspraak in deze situatie verkeerd wordt uitgelegd'.
McClaren krijgt zijn ploeg, mede door blessure bij de topspelers en een ongelukkig aankoopbeleid, niet aan het voetballen. Ook de spelers ontwikkelen zich individueel niet. De clubleiding is ook niet blind voor de prestaties, maar wil zich niet laten leiden door de waan van de dag. Daarnaast heeft Munsterman een jaar geleden ook al Co Adriaanse de laan uitgestuurd en legde de preses McClaren voor 2,5 jaar vast.
De Tukkers willen niet opnieuw gezichtsverlies lijden en hebben ook niet het geld om het contract van McClaren af te kopen. Het aanblijven van de Engelsman lijkt echter uitstel van executie. Binnen de club en bij de supporters is er niet meer voldoende draagvlak. Het is te prijzen dat McClaren niet meteen de handdoek in de ring gooit, maar hij liet in december weten te zullen vertrekken als de supporters dat willen. Dat moment lijkt nu aan te zijn gebroken.
Dit elftal is toch ook niet te vergelijken met dat wat kampioen werdquote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef Moody het volgende:
Wel grappig dat Steve nu zelf misschien het slachtoffer wordt van het stijgende verwachtingspatroon waar hij in zijn eerste periode bij Twente mede verantwoordelijk voor was
Ik denk dat het een combinatie van pech/blessures is en een chronisch gebrek aan ballen binnen de selectie en de technische staf.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef Spatzmann het volgende:
Van mij hoeft steve niet weg hoor. Kan hij er wat aan doen dat er een brak aankoopbeleid is. Er staan gewoon matige spelers op het veld.
Please don't goquote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Feyenoord - Twente al is geweest, had ik toch mooi een Steve moet blijven spandoekje meegenomen.
Natuurlijk maar jij stelde dat Steve slachtoffer is van zijn eigen succesquote:Op maandag 18 februari 2013 13:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed genoeg om thuis van Willem II te winnen.
Goed lezen, van zijn succes in zijn eerste periode.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar jij stelde dat Steve slachtoffer is van zijn eigen succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |