Als je nou even leest wat ik daar neerzet. Jij begint over de fucking ranglijst. Als je je een keer verdiept in de club voordat je deze digitale verbale diarree over mijn scherm schijt. Zijn sportieve prestaties waren ook nooit de reden voor zijn ontslag, dat is wel duizendmiljoenmiljard keer in de media verteld.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een hoop gelul over Co, je hebt duidelijk te veel bij Joop op schoot gezeten.
Onder Co waren ze echt niet lager geëindigd dan onder Steve.
Tja, zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
van mij mag stiem klerren ook wel blijven maar ik ben dan ook Ajacied!
Ja zag het op facebook. Legt weinig uit om tevreden van te worden.quote:
Als je de twentesupporters een beetje had gevolgd gaat het niemand om de fucking ranglijst. Begin de sneue supporters van andere clubs zat te worden die zich nergens in verdiepen en elkaar maar wat na zitten te papegaaien.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Sjezus man. Wat een gezeik hier. Je bent verdomme supporter van FC Twente man. Wees blij dat je in de top 5 staat!
Of ga weer gewoon de club supporteren waar je fan van was voordat Twente een keer per ongeluk kampioen werd. Denk dat de echte supporters daar veel blijer van worden.
ik begrijp het wel, zo veel creativiteit in de ploeg en het komt er toch niet uitquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je de twentesupporters een beetje had gevolgd gaat het niemand om de fucking ranglijst. Begin de sneue supporters van andere clubs zat te worden die zich nergens in verdiepen en elkaar maar wat na zitten te papegaaien.
Het gaat iedereen er om dat er al anderhalfjaar kutvoetbal op de mat wordt gelegd. Geen beleving, geen passie, geen kansen, geen aanvallen, alleen maar gebrei en gekut met de bal. Nu vallen de resultaten tegen en beginnen mensen zich er aan te ergeren terwijl dit eerst nog werd gemaskeerd door de 'goede' resultaten. Dat is het probleem dus. Geen één twentefan boeit het een kut dat we geen Champions League halen of kampioen worden. We willen gewoon een team en trainer die er 100% voor gaat en die bal over de middenlijn krijgt. Ik verlies liever met 5-6 dan dat ik gelijk speel met 0-0 of 1-1
Maar we moeten niet doen of het spel 2 jaar terug zoveel beter was. Of 3 jaar terug. Ook toen was het vooral afwachtend en spelen op een bevlieging van één der creatievelingen. Ruiz was ook vaak de enige die een 7 of hoger scoorde in een redelijk saaie wedstrijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, zo veel creativiteit in de ploeg en het komt er toch niet uit
Nee, niet echt. In het kampioensjaar was het redelijk verdedigend maar speelden ze nog goed combinatiespel. Onder Preud'homme werd er gewoon goed voetbal op de mat gelegd. Toen kwam Co, zijn tactiek was alle ballen op Janko peren, nu is McClaren er weer met een 9-0-1 opstelling.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar we moeten niet doen of het spel 2 jaar terug zoveel beter was. Of 3 jaar terug. Ook toen was het vooral afwachtend en spelen op een bevlieging van één der creatievelingen. Ruiz was ook vaak de enige die een 7 of hoger scoorde in een redelijk saaie wedstrijd.
Nu blijven die bevliegingen uit en dus ook de resultaten. Maar qua spel is er weinig veranderd, het enige wat anders is zijn de resultaten.
Maar goed, Twente-supporters zullen wel vinden dat hun club in het kampioensjaar fantastisch en attractief voetbal speelde.
Haaksbergen kan prima op de fiets ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik ga, zit ik korte kant boven Vak P ergen; blijf in ieder geval altijd tot na de "ere-ronde" en ga dan lekker in de file staan, die 10-15 minuten doen het hem niet naar Haaksbergen
ga altijd met de auto, hihiquote:Op maandag 18 februari 2013 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haaksbergen kan prima op de fiets ja.
Die accijnzen kunnen dus wel omhoog, scheelt me weer op m'n studentenlening.quote:
Die zijn er alleen als het goed gaat hequote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Adames het volgende:
waar zijn trouwens die 2 huppelwijven van jullie?
Mogen we niets meer zeggen hier? Treurwilg.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef bambino het volgende:
Ze zouden de club topics moeten veranderen, soort van KPD.
Je moet toegang aanvragen voor het topic, max 1 club per ip.
Wat een gezeik van supporters van andere clubs die hier komen omdat het slecht gaat met Twente
Wat een sneue bedoeling.
We staan nog steeds bovenin het linker rijtje dus de ranglijst is het probleem niet, het voetbal is gewoon armzalig. Maar daar komen we ook wel weer bovenop.
De kritiek en hoongelach is natuurlijk ook wel onbegrijpelijk. Net nu ze zo geweldig presteren en alles behalve falen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef bambino het volgende:
Ze zouden de club topics moeten veranderen, soort van KPD.
Je moet toegang aanvragen voor het topic, max 1 club per ip.
Wat een gezeik van supporters van andere clubs die hier komen omdat het slecht gaat met Twente
Wat een sneue bedoeling.
We staan nog steeds bovenin het linker rijtje dus de ranglijst is het probleem niet, het voetbal is gewoon armzalig. Maar daar komen we ook wel weer bovenop.
Volgens mij was het met wederzijdse toestemming. Van Fer althans.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kritiek en hoongelach is natuurlijk ook wel onbegrijpelijk. Net nu ze zo geweldig presteren en alles behalve falen.
Fer schijnt trouwens een meisje te hebben verkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |