Klopt, maar toen waren er wel bikkels die er voor bleven gaan! Kufo, Janssen, Perez en uiteraard Ruiz die er altijd eentje in prikte.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zoveel beter speelden ze in hun kampioensjaar niet.
Eens. Mede gesterkt door een hele goede reeks. Het klinkt als een cliché, maar als je eenmaal een flow (poepwoord) te pakken hebt, gaat het vanzelf.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, maar toen waren er wel bikkels die er voor bleven gaan! Kufo, Janssen, Perez en uiteraard Ruiz die er altijd eentje in prikte.
Bron?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoor dat er om 16.30u een persconferentie plaats vindt bij Fc Twente?
Was net op het nieuws bij Radio Veronica.quote:
quote:
quote:Fardau Wagenaar @FardauW
Straks staat Joop Munsterman pers te woord. Hij zal tekst en uitleg geven #fctwente
Had ik ook niet verwacht. Kost Fc Twente weer geld als het Munsterman's besluit is. Bovendien is het maar de vraag of een andere trainer het weer (snel) op de rit krijgt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:10 schreef Moody het volgende:
Dat kan maar 1 ding betekenen natuurlijk.
Had ik niet verwacht....
Ron Jans meteen voor de groep of pas in nieuwe seizoen? (ook al zie ik liever Verbeek)
twitter:leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
Ik denk dat het Ron Jans wordt, Verbeek heeft volgens mij aangegeven dat hij naar het buitenland wil als hij weggaat bij AZ.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht. Kost Fc Twente weer geld als het Munsterman's besluit is. Bovendien is het maar de vraag of een andere trainer het weer (snel) op de rit krijgt.
Ik ben overigens niet gecharmeerd van Ron Jans als trainer, en Gertjan Verbeek vind ik om één of andere reden niet bij Fc Twente passen.
Maar goed, het zal me verder aan m'n reet roesten hoe het met die club gaat, het is een concurrent van m'n favoriete cluppie.
O.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:26 schreef Dos37 het volgende:
twitter:leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
Dan was Radio Veronica wellicht wat voorbarig. We zullen zien.quote:
Mooi!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:26 schreef Dos37 het volgende:
Ja, heb een hekel aan in de auto zitten en wachten tot je door kunt rijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef Impect het volgende:
[..]
Een halfuurtje in de auto wachten is erg hé...
Gaat ie nu voor het clubbelang, of zijn eigen ego ?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel apart, vorig jaar wist Joop niet hoe snel hij Co de deur uit moest werken (terwijl de prestaties heel behoorlijk waren) en nou schreeuwt bijna iedereen om het vertrek van Steven en er gebeurt niks.
Het is er niet beter op geworden, sinds Joop full time bij de club rondloopt
Steve laten blijven kan toch juist in het clubbelang zijn ivm afkoopsommen of iets dergelijks?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel apart, vorig jaar wist Joop niet hoe snel hij Co de deur uit moest werken (terwijl de prestaties heel behoorlijk waren) en nou schreeuwt bijna iedereen om het vertrek van Steven en er gebeurt niks.
boefjequote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Feyenoord - Twente al is geweest, had ik toch mooi een Steve moet blijven spandoekje meegenomen.
Mensen zoals jijquote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Met Co was het volgens mij puur iets persoonlijks maar ik vond dat destijds ook nergens op slaanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Er zaten een paar spelers te janken over Co en Joop kom er niet mee door één deur. Verder deed Co het niet slecht en was het roekeloos beleid hem er uit flikkeren.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mensen zoals jij![]()
![]()
![]()
Als je niets snapt van de situatie rondom Co terwijl dat al 1000 keer is uitgelegd, kan je je beter stilhouden.
Trein is nog verder om + wachten + parkeer geld of busquote:Op maandag 18 februari 2013 16:36 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je kan ook met de trein, fiets of zelf lopen
Nee, onzin. Co was niet meer de Co die hij schijnbaar was bij Willem 2 en AZ. Deze Co lag overhoop met de gehele clubleiding inclusief technische staf en andere trainers. Periodisering- en trainingschema's vond hij nieuwerwetse onzin, waardoor de selectie op het laatst helemaal instortte. Iets wat hem ook gebeurde bij Willem ll en AZ waar de selectie ook veel punten verspeelde omdat ze er doorheen zaten.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Er zaten een paar spelers te janken over Co en Joop kom er niet mee door één deur. Verder deed Co het niet slecht en was het roekeloos beleid hem er uit flikkeren.
Maar goed ga jij nou maar fijn klappen en juichen voor dit fc Twente zoals Joop het graag wil.
Als je nou even leest wat ik daar neerzet. Jij begint over de fucking ranglijst. Als je je een keer verdiept in de club voordat je deze digitale verbale diarree over mijn scherm schijt. Zijn sportieve prestaties waren ook nooit de reden voor zijn ontslag, dat is wel duizendmiljoenmiljard keer in de media verteld.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een hoop gelul over Co, je hebt duidelijk te veel bij Joop op schoot gezeten.
Onder Co waren ze echt niet lager geëindigd dan onder Steve.
Tja, zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
van mij mag stiem klerren ook wel blijven maar ik ben dan ook Ajacied!
Ja zag het op facebook. Legt weinig uit om tevreden van te worden.quote:
Als je de twentesupporters een beetje had gevolgd gaat het niemand om de fucking ranglijst. Begin de sneue supporters van andere clubs zat te worden die zich nergens in verdiepen en elkaar maar wat na zitten te papegaaien.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Sjezus man. Wat een gezeik hier. Je bent verdomme supporter van FC Twente man. Wees blij dat je in de top 5 staat!
Of ga weer gewoon de club supporteren waar je fan van was voordat Twente een keer per ongeluk kampioen werd. Denk dat de echte supporters daar veel blijer van worden.
ik begrijp het wel, zo veel creativiteit in de ploeg en het komt er toch niet uitquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je de twentesupporters een beetje had gevolgd gaat het niemand om de fucking ranglijst. Begin de sneue supporters van andere clubs zat te worden die zich nergens in verdiepen en elkaar maar wat na zitten te papegaaien.
Het gaat iedereen er om dat er al anderhalfjaar kutvoetbal op de mat wordt gelegd. Geen beleving, geen passie, geen kansen, geen aanvallen, alleen maar gebrei en gekut met de bal. Nu vallen de resultaten tegen en beginnen mensen zich er aan te ergeren terwijl dit eerst nog werd gemaskeerd door de 'goede' resultaten. Dat is het probleem dus. Geen één twentefan boeit het een kut dat we geen Champions League halen of kampioen worden. We willen gewoon een team en trainer die er 100% voor gaat en die bal over de middenlijn krijgt. Ik verlies liever met 5-6 dan dat ik gelijk speel met 0-0 of 1-1
Maar we moeten niet doen of het spel 2 jaar terug zoveel beter was. Of 3 jaar terug. Ook toen was het vooral afwachtend en spelen op een bevlieging van één der creatievelingen. Ruiz was ook vaak de enige die een 7 of hoger scoorde in een redelijk saaie wedstrijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, zo veel creativiteit in de ploeg en het komt er toch niet uit
Nee, niet echt. In het kampioensjaar was het redelijk verdedigend maar speelden ze nog goed combinatiespel. Onder Preud'homme werd er gewoon goed voetbal op de mat gelegd. Toen kwam Co, zijn tactiek was alle ballen op Janko peren, nu is McClaren er weer met een 9-0-1 opstelling.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar we moeten niet doen of het spel 2 jaar terug zoveel beter was. Of 3 jaar terug. Ook toen was het vooral afwachtend en spelen op een bevlieging van één der creatievelingen. Ruiz was ook vaak de enige die een 7 of hoger scoorde in een redelijk saaie wedstrijd.
Nu blijven die bevliegingen uit en dus ook de resultaten. Maar qua spel is er weinig veranderd, het enige wat anders is zijn de resultaten.
Maar goed, Twente-supporters zullen wel vinden dat hun club in het kampioensjaar fantastisch en attractief voetbal speelde.
Haaksbergen kan prima op de fiets ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik ga, zit ik korte kant boven Vak P ergen; blijf in ieder geval altijd tot na de "ere-ronde" en ga dan lekker in de file staan, die 10-15 minuten doen het hem niet naar Haaksbergen
ga altijd met de auto, hihiquote:Op maandag 18 februari 2013 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haaksbergen kan prima op de fiets ja.
Die accijnzen kunnen dus wel omhoog, scheelt me weer op m'n studentenlening.quote:
Die zijn er alleen als het goed gaat hequote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Adames het volgende:
waar zijn trouwens die 2 huppelwijven van jullie?
Mogen we niets meer zeggen hier? Treurwilg.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef bambino het volgende:
Ze zouden de club topics moeten veranderen, soort van KPD.
Je moet toegang aanvragen voor het topic, max 1 club per ip.
Wat een gezeik van supporters van andere clubs die hier komen omdat het slecht gaat met Twente
Wat een sneue bedoeling.
We staan nog steeds bovenin het linker rijtje dus de ranglijst is het probleem niet, het voetbal is gewoon armzalig. Maar daar komen we ook wel weer bovenop.
De kritiek en hoongelach is natuurlijk ook wel onbegrijpelijk. Net nu ze zo geweldig presteren en alles behalve falen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef bambino het volgende:
Ze zouden de club topics moeten veranderen, soort van KPD.
Je moet toegang aanvragen voor het topic, max 1 club per ip.
Wat een gezeik van supporters van andere clubs die hier komen omdat het slecht gaat met Twente
Wat een sneue bedoeling.
We staan nog steeds bovenin het linker rijtje dus de ranglijst is het probleem niet, het voetbal is gewoon armzalig. Maar daar komen we ook wel weer bovenop.
Volgens mij was het met wederzijdse toestemming. Van Fer althans.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kritiek en hoongelach is natuurlijk ook wel onbegrijpelijk. Net nu ze zo geweldig presteren en alles behalve falen.
Fer schijnt trouwens een meisje te hebben verkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |