dat vergeet je sneller.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kijk gewoon naar dit
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nep-supporters. Wees blij dat je als supporter van een notoire middenmoter en keer een kampioenschap hebt meegemaakt.
Niet janken als je op de plek staat wat je hoort.
hahahahaahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef n00b13 het volgende:
Ajacieden moeten sowieso hun bek houden.
hoezoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef n00b13 het volgende:
Ajacieden moeten sowieso hun bek houden.
Omdat jullie de eerste zijn die gaan staan janken als je 3 punten onder de nummer 1 staat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euh nee? aan het begin van dit seizoen zei (bijna) iedereen zelfs dat het een tussenjaar kon worden dus wat lul jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat jullie de eerste zijn die gaan staan janken als je 3 punten onder de nummer 1 staat.
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=pannenkoek!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
euh nee? aan het begin van dit seizoen zei (bijna) iedereen zelfs dat het een tussenjaar kon worden dus wat lul je
oke omdat 1 debiel dat riep doet iedereen dat, oke je bewijst een zeer domme hagenees te zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=pannenkoek!
Jongen, iedereen bij jullie was toen zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke omdat 1 debiel dat riep doet iedereen dat, oke je bewijs een zeer domme hagenees te zijn
leuk voor je, ik snap nog steeds niet hoe dat relevant is in deze tijd maar okequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jongen, iedereen bij jullie was toen zo.
Ik ken genoeg Ajacieden die van Basten ook een droplul vonden in die tijd.
Omdat jullie dit net zo goed doen. Jullie janken misschien nog wel eerder dan deze jongens van Twente.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
leuk voor je, ik snap nog steeds niet hoe dat relevant is in deze tijd maar oke
hoezo jullie? ik ken meer ajacieden dan jou (dat weet ik wel zeker) en die janken nooit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat jullie dit net zo goed doen.
btw: Utrecht staat 1-0 tegen PSV... Jullie krijgen hem lekker
Dus er is/was geen gedoe in 4-(hoeveel?)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo jullie? ik ken meer ajacieden dan jou (dat weet ik wel zeker) en die janken nooit.
watquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus er is/was geen gedoe in 4-(hoeveel?
(ok klaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |