Ho Ho Ho Stijn. Dat kan ook anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik serieus geen mening hebben over een andere club? Rot jij toch zelf een téringeind op. Open zelf een voetbalforum, zwakzinnige.
De snelheid waarmee het nu weer afgebroken wordt.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]De angst en afgunst voor de snelheid waarmee een middenmoter de top bestormde.
Dit is nou precies zo'n reactie.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Het hoongelach komt ook voort aan het feit dat Twente nog steeds een provincieclub is , maar zich voordoet als een landelijke topclub. En als het daarmee minder gaat worden ze al snel uitgelachen (en op hun plaats gezet)
Dankzij Steve.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De snelheid waarmee het nu weer afgebroken wordt.
fuckquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het belang van het forum is het forum.
Ah, meteen scheldenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik serieus geen mening hebben over een andere club? Rot jij toch zelf een téringeind op. Open zelf een voetbalforum, zwakzinnige.
In Twente wint Twentequote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
laffing out loudquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Of plekje 6.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maar er is wel een goede fundering gelegd waardoor er geen uitschieters meer naar plaats 13 maar naar plaats top 4 komen.
pijnlijke constatering jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon, hij trollt alleen maar. Naar mods gaan heeft geen nut, die beschermen hem. Beter mail je gewoon.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, meteen scheldenkun je het niet meer met een normale discussie af
![]()
Ik mag dus van jou geen mening hebben, maar andersom wel?
Dat probeer ik dus ook te veranderen.quote:
Het zegt meer wat over jou dat jij denkt dat je mag bepalen wie er wel of niet mag posten hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef bambino het volgende:
[..]
![]()
Effe rustig, Stijntje is 14. Is dat de bedoeling dat hij dat ook van te voren meldt, naast clubvoorkeur?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef bambino het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft haar in mijn regio gehosseld. Ik baal er gewoon van.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]Jij steeds, is het je zusje ofzo?
Waar lees jij iets over een verkrachting? Alleen dat ze 13 is (erg genoeg maar toch wat anders) was verder gewoon wederzijds
Ja, ik zal je alvast zeggen: gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook te veranderen.
Iedere Twentesupporter ? jij weet wat iedereen denkt ? Ze staan al bij de top 6 dus waarom flippen die mensen dan meteen ?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit is nou precies zo'n reactie.
Iedere Twente supporter weet dat wij nog niet bij de absolute top van Nederland horen.
Waarom moet dat weer naar voren komengaat nergens over.
Als je een buitenlander vraagt noem 3 voetbal clubs uit Nederland zullen ze bijna allemaal Ajax Feyenoord PSV zeggen omdat die het meeste succes hebben behaald.
Dit laat niet weg dat Twente de laatste paar jaar altijd bij de top 6 heeft gestaan.
En er zijn maar een paar clubs die dat kunnen zeggen over de laatste paar jaar.
Geen openbare forums meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook te veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |