en dan morgen zelf punten pakkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef Adames het volgende:
twente heeft geluk, als het zo door gaat gaan we straks verder in het psv topic
ja haha leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
en dan morgen zelf punten pakkenen hun ermee pesten dat ze europa niet serieus namen
Gaat het hier over Barca?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ja haha leuk.![]()
ik zie het al helemaal gebeuren, 90% balbezit, 1200 passes met 85% geslaagd, 70 schoten op doel, alles en 1-0 verliezen
die winnen welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat het hier over Barca?
Niemand zeker?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb hulp nodig. Ik wil een petitie starten voor Stiefie.
Hij is mijn hoogtepunt van de week (en van meer mensen denk ik) en ik wil hem dan ook graag behouden als trainer in NL.
Daarvoor heb ik wel een goede tekst nodig. help me.
quote:
quote:ENSCHEDE - Uit angst voor ongeregeldheden heeft de politie de Grolsch Veste na de wedstrijd van FC Twente tegen Willem II (1-1) zo snel mogelijk ontruimd.
Twintig politiebusjes waren ter plekke om de fans zo snel mogelijk uit het stadion te laten vertrekken. De sfeer na de late gelijkmaker van Ricardo Ippel was gespannen en uit angst voor ongeregeldheden werden de supporters na het gelijkspel tegen Willem II binnen vijf minuten het stadion uitgezet. Toen het stadion eenmaal leeg was, werd de Grolsch Veste door de politie volledig afgesloten.
ah jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Zul je zien, krijgt psv, ajax en feyenoord gewoon klop en lopen we een punt in. Luck of the "Germans"
Telegraaf he, smerige ajaxkrantquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stemmingmakerij weer dit, nergens voor nodig
Gniffel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat jullie dit net zo goed doen. Jullie janken misschien nog wel eerder dan deze jongens van Twente.
btw: Utrecht staat 1-0 tegen PSV... Jullie krijgen hem lekker
Dat is absoluut een feitquote:Op zondag 17 februari 2013 02:42 schreef De_Pel het volgende:
![]()
![]()
Wat zal die monsterman achter zijn oren krabben zeg!!
Levende legende en kampioenenmaker stief terughalen omdat Adriaanse niet volstaat, en het twee jaar op rij zo ongelooflijk laten lopen
Om nog maar niet te spreken van het niet-verkopen van dat zwarte pedofieltje
Inderdaad er was niks aan de hand, gewoon rustig sfeertje. Gewoon veel gelatenheid en teleurstelling. Maar ook wel gelachen om de gelijkmakerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stemmingmakerij weer dit, nergens voor nodig
Mwah. De verwachtingen bij de club en de fans zijn niet anders. Bovenin leuk meedoen, een 2e plek zou geweldig zijn (voorrondes CL). Het gaat meer om het spel het afgelopen jaar. Weggespeeld worden door Zwolle en thuis gelijkspelen tegen de nummer 18 zou zelfs dramatisch zijn voor het Twente van 10 jaar geleden.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
Dit ligt echt niet alleen aan Stief, de verwachtingen bij Twente zijn gewoon te hoog en dit geeft te veel druk waar de meeste spelers niet mee om kunnen gaan, nu je het kampioenschap wel kan vergeten voor 99% zal Twente ook wel weer step by step beter gaan voetballen
Hoe verklaar jij het dan? Kan alleen gebeuren als spelers onder hun normale kunnen spelen, want dat Twente beter is dan Willem II is toch wel duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah. De verwachtingen bij de club en de fans zijn niet anders. Bovenin leuk meedoen, een 2e plek zou geweldig zijn (voorrondes CL). Het gaat meer om het spel het afgelopen jaar. Weggespeeld worden door Zwolle en thuis gelijkspelen tegen de nummer 18 zou zelfs dramatisch zijn voor het Twente van 10 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |