Jouw gedachtengoedquote:
beterschapjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb koorts schat, ik ga slapen...
Waar heb jij het nou weer over, Adolf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Jouw gedachtengoedAls ik morgen op zou staan en zou denken als jij zou ik mezelf van kant maken
Beterschap.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Marie30 het volgende:
Als er nog slachtoffers van de chocolade-grap zijn... DM me, ik verwijder het dan morgenvroeg...
Slaap lekker
hoe dan? en niet bijdehand doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
Heb nu gewoon een nog grotere hekel aan dat teringjong van een CB dan voorheen.
En ik wilde MET EEN STOUTE CHOCOLADEBEER zettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuw topic openen zonder de lapo te hebben.
weekban.
Wil je de tt aanpassen, het is vanbinnen en niet van binnen. Dit is een schande voor het klb sc imago.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Marie30 het volgende:
Als er nog slachtoffers van de chocolade-grap zijn... DM me, ik verwijder het dan morgenvroeg...
Slaap lekker
Staat er letterlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, Adolf?
Wat, hoe dan?quote:
En vraag even aan een admin of 'ie Chai kan unbannen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Marie30 het volgende:
Slaap lekker
Ik kreeg de vorige keer voor dit vergrijp ook een weekban. Als JB nu geen weekban krijgt is het racisme.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En ik wilde MET EEN STOUTE CHOCOLADEBEER zetten![]()
I know u love mahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
Heb nu gewoon een nog grotere hekel aan dat teringjong van een CB dan voorheen.
Is it.. because I'm blackquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer voor dit vergrijp ook een weekban. Als JB nu geen weekban krijgt is het racisme.
Ik snap ook niet wat hij bedoelt.quote:
Vind hem een mongool.quote:
ik had de lapo, modjes kunnen door t slotje posten hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuw topic openen zonder de lapo te hebben.
weekban.
Donequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je de tt aanpassen, het is vanbinnen en niet van binnen. Dit is een schande voor het klb sc imago.
Dankjewel. Je bent nu al een van mijn favoriete modjes.quote:
Heb ik wel vaker bij n8n.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat hij bedoelt.
WTF??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wit van binnen, zwart van buiten.
Jij bent een kokosnoot.
Harig van buiten, vloeibaar van binnen.
neen, dan zou het discriminatie zijn... ze krijgt hem van mij dus...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer voor dit vergrijp ook een weekban. Als JB nu geen weekban krijgt is het racisme.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
neen, dan zou het discriminatie zijn
Liefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel. Je bent nu al een van mijn favoriete modjes.
Post door slotje telt niet mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Evenveel liefde voor jou als voor een dooie rioolrat.quote:
ik snap er ook niks meer vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat hij bedoelt.
Huilen jonge.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt.
Maar toch vind ik het een naaistreek.
Je bent zelf een mongool. Met je metaal in je muil.quote:
Jij bent niet een van mijn favoriete modjes, ksst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post door slotje telt niet mee.
Maar wat een drama maken jullie weer
Niet alles serieus nemen joh. Poepescheetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, dat is een spelfout.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaam? Van binnen is prima
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent zelf een mongool. Met je metaal in je muil.
Ben egt boos howrquote:
dank jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed puntquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat jij er niet meer zo vaak bent, stoere jongen.
Zou mezelf bijna van kant maken om het voor jou over te laten gaan, maar nee.quote:
Jij bent niet een van mijn favoriete usersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent niet een van mijn favoriete modjes, ksst.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent niet een van mijn favoriete users
Leugens, ik ben iedereens favoriete user.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent niet een van mijn favoriete users
fuck boekjes ziet er toch niet uit manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens het groene boekje wel.
1 fout al sowieso in je Groot Dictee der Nederlandse Taal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef n8n het volgende:
[..]
fuck boekjes ziet er toch niet uit man
volgens mij mag het gewoon allebeiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens het groene boekje wel.
volgens mij mompel jij dit in je slaapquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leugens, ik ben iedereens favoriete user.
nee hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
meer zullen volgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 fout al sowieso in je Groot Dictee der Nederlandse Taal.
We leven volgens het groene boekje en anders leef je niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij mag het gewoon allebei
yoloquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We leven volgens het groene boekje en anders leef je niet.
Egoïstische trutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou mezelf bijna van kant maken om het voor jou over te laten gaan, maar nee.
Daarvoor moet je ouder dan 16 zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niveautje he, die knulquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer dankomt er bij jou niet uit hè?
Nee, en al helemaal niet rond dit tijdstip.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijna 20, whatcha gon do faggitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ouder dan 16 zijn.
Kus op je boos.quote:
volgens van dale is los (ook) goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We leven volgens het groene boekje en anders leef je niet.
hoe veel rimpels heb je al?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bijna 20, whatcha gon do faggit
Maar ik kan wel converseren en jij niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jij hebt dezelfde humor, vervelend.
Is katalysator, wist je waarschijnlijk welquote:
Geloof er niets van...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bijna 20, whatcha gon do faggit
Kan je niet lezen godverdomme.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens van dale is los (ook) goed.
Ik leef zoals mij uitkomt
Kan ik wel, wil ik niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik kan wel converseren en jij niet.
ik ben een zombiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je niet lezen godverdomme.
Geen kus dan, stik erin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is katalysator, wist je waarschijnlijk wel
quote:
Zou met liefde stikken in je tong.quote:
Oh my.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou met liefde stikken in je tong.
n8n, waarom praat je überhaupt tegen mij? Hou gewoon je bek als je toch alleen maar loopt te zeiken.quote:
ik leef met je meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
n8n, waarom praat je überhaupt tegen mij? Hou gewoon je bek als je toch alleen maar loopt te zeiken.
WD en ik zijn al getrouwd en hebben heel veel kinderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
maar serieus is WD al zo oud dat kan toch niet ze gedraagt zich als een 11 jarige
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
maar serieus is WD al zo oud dat kan toch niet ze gedraagt zich als een 11 jarige
en het is niet in je opgekomen om dat op een beleefde manier aan te gevenquote:
Echt, deze vrouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.
Nee, niet als je zo denigrerend doet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef n8n het volgende:
[..]
en het is niet in je opgekomen om dat op een beleefde manier aan te geven
wajooow!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
En al helemaal niet zolang je die PI gebruikt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.
goed dat je een grens stelt, nu weet ik ook weer waar ik aan toe benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, niet als je zo denigrerend doet.
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat is mijn standaardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
En al helemaal niet zolang je die PI gebruikt.
Oké man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef n8n het volgende:
[..]
goed dat je een grens stelt, nu weet ik ook weer waar ik aan toe ben
Ik hoorde dat je vrouwenissues hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... dat bedoel ik als een 11 jarige
Zou je naar de zevende hemel likken.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.
dat is ook niet erg netjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kots straks over je heen, dan krijg je bami.
Zal hem eens frusti maken en een probleem geven. Net een zeemeeuw die gast, net als je denkt rustig je patatje te kunnen eten komt dat kutbeest aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.
goede analogiequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal hem eens frusti maken en een probleem geven. Net een zeemeeuw die gast, net als je denkt rustig je patatje te kunnen eten komt dat kutbeest aan.
watquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige vrouwen in dit topic moeten wat minder fokken want de eenzaamheid straalt ervan af.
Ik ben er om ze op te vangen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige vrouwen in dit topic moeten wat minder fokken want de eenzaamheid straalt ervan af.
kogelvest van klbquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben er om ze op te vangen.
Nee mang, mijn pik is meer een soort van ring toss.quote:
met magnetische ringenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee mang, mijn pik is meer een soort van ring toss.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En zowel de ring als mijn penis zijn dezelfde polariteitquote:
twijfel tussen once you go black en my first sonyquote:
extrapolitairquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En zowel de ring als mijn penis zijn dezelfde polariteit
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
maakt niet uit, de pH waarde van mijn dollo is toch te hoog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.
daarom colaquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.
Nu ik je profiel heb gezien begrijp ik je username pas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef Ezio het volgende:
Zo ik ben weer binnen jongens
En wefkes.
Bazenprofiel tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu ik je profiel heb gezien begrijp ik je username pas.
He, ik heb het geen eens mee gekregen. Dus fuck yourselfquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:19 schreef krioro het volgende:
Weer geen hulp whatsoever fuck jullie.
Vas die zichzelf belachelijk maakt weer zie ik.
Dan was mijn opmerking niet aan jou gericht schat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He, ik heb het geen eens mee gekregen. Dus fuck yourself
Dan kom mij maar fucken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan was mijn opmerking niet aan jou gericht schat.
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JaHad de link even niet met AC gelegd.
Ik ben niet zo snugger de laatste tijdquote:
Zijn profiel is gebaseerd op Ezio, een character uit de game Assassin's Creed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:26 schreef krioro het volgende:
Ik snap Ezio's profiel nog steeds niet echt. Gekke gamers.
Ja zo ver was ik al wel, en daar houdt het dan inderdaad op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn profiel is gebaseerd op Ezio, een character uit de game Assassin's Creed.
Wat je nog steeds niets zegt
Waarom vraag je er dan naar!quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al wel, en daar houdt het dan inderdaad op.
Dank voor de uitleg though. Misschien helpt het als ik een keer bij jou mag komen gamen.
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan naar!
Helaas heb ik het spel al verkocht, maar heb nog wel een ander leuk spelletje wat we kunnen spelen?
Wraak en gerechtigheid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.
Vast ook leuk, wat voor spelletje?
Daar kom ik morgen op terug, ga nu slapen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.
Vast ook leuk, wat voor spelletje?
You tease. Slaap zacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar kom ik morgen op terug, ga nu slapen!
Slaap lekker jullie 2.
Gerechtigheidquote:
Wie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tikkertje
Tikkie, jij bent hem ..
Pats, jijquote:
Nee je miste. Kan ook helemaal niet van zo ver weg.quote:
Mwoah, het is mij te licht allemaal ineens.quote:Zo ... En is de vloer van de fitness mooi geworden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe was het bodybalancen?full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee je miste. Kan ook helemaal niet van zo ver weg.
[..]
Mwoah, het is mij te licht allemaal ineens.Maar oordeel zelf!
Lange armen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe was het bodybalancen?![]()
Prachtig... een kunstwerk.. echt.
Ja heerlijk.. nieuwe leukere oefeningen dan de vorige sessie (wisselt om de paar maanden)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jezusquote:
quote:
geen gordel dragen tijdens het rijden + bestuurder maakt een fotoquote:
Miss staan ze gewoon stil.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:19 schreef wise het volgende:
[..]
geen gordel dragen tijdens het rijden + bestuurder maakt een foto
Hij kijkt naar haar mannelijke kin meer niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Draagt ie een zonnebril zodat ie subtiel kan kijken, gaat ie het alsnog zo obvious doen.
hij draagt die zonnebril zodat niemand kan zien dat hij zijn ogen dicht heeft en denkt dat hij een man in zijn armen heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Draagt ie een zonnebril zodat ie subtiel kan kijken, gaat ie het alsnog zo obvious doen.
FGquote:
for youquote:
kommie doen?quote:
'mericaquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
welcome to the usa
quote:
muricaquote:
de negroide rambo. Pakt corrupte agenten/lapd aan, word zelf slachtofferquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
welcome to the usa
9Wat nou weer, flikker ff op zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:19 schreef krioro het volgende:
Weer geen hulp whatsoever fuck jullie.
Vas die zichzelf belachelijk maakt weer zie ik.
gvdquote:
krioro, altijd mad om anderenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
9Wat nou weer, flikker ff op zeg.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
well played wikipedia
Wie is het?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde![]()
Van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hartje tattoo in gezicht![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde![]()
Van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hartje tattoo in gezicht![]()
Marina, van marina and the diamonds.quote:
quote:
quote:
ahahahahahahaha hilarioes lol xDquote:
żquote:
stagequote:
Komt omdat je tegenwoordig al een ban krijgt als je youtube filmpjes post en zegt dat je over iemands gezicht heen wil komen.quote:
Zag ik nou gisteren een mod hier hele tijd posts aan te passen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat je tegenwoordig al een ban krijgt als je youtube filmpjes post en zegt dat je over iemands gezicht heen wil komen.
Lijkt wel vroegah.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag ik nou gisteren een mod hier hele tijd posts aan te passen?
wtfquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
morgen sneeuwquote:
jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ophoeren met die kutsneeuw.quote:
Ja, lekker posts editten in een SCquote:
ROT JIJ MAAR OP NAAR JE EIGEN LANDquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hoer jij maar op en neem de sneeuw mee
lijkt me wel wat als bijbaantje... is goed te combineren.... maar helaas is het onbetaald dus geen interessequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lekker posts editten in een SC![]()
apart wel
MOET JIJ NODIG ZEGGUHquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ROT JIJ MAAR OP NAAR JE EIGEN LAND
kwam door cbquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
apart wel
oke, ben er alquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ROT JIJ MAAR OP NAAR JE EIGEN LAND
Tja als het betaald was was ik allang mod geweestquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt me wel wat als bijbaantje... is goed te combineren.... maar helaas is het onbetaald dus geen interesse
dat was de grap ook.quote:
Het zal ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kwam door cb
[..]
oke, ben er al
waarom datżquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
apart wel
cuz zey can't handle zhe troesquote:
quote:
Dat sowieso, maargoed, hij zei iets over allochtonen, waarop ik zzei dat ie zelf een allochtoon is, en chloro reageerde weer op mij want ook allochtoon, dus CB deed voor de grap TR. marie30 komt binnen en ziet die 'semi racistische posts' en had niet door dat wij juist de allochtonen zijn duz ze edittequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zal ook nietdie gast mag ook wel iets minder dollo dit, neuken dat, kanker zus
Rot zelf op, kut emo.quote:
Ahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maargoed, hij zei iets over allochtonen, waarop ik zzei dat ie zelf een allochtoon is, en chloro reageerde weer op mij want ook allochtoon, dus CB deed voor de grap TR. marie30 komt binnen en ziet die 'semi racistische posts' en had niet door dat wij juist de allochtonen zijn duz ze editte
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maargoed, hij zei iets over allochtonen, waarop ik zzei dat ie zelf een allochtoon is, en chloro reageerde weer op mij want ook allochtoon, dus CB deed voor de grap TR. marie30 komt binnen en ziet die 'semi racistische posts' en had niet door dat wij juist de allochtonen zijn duz ze editte
geen idee. denk dat ze na dit weekend nooit mee vrij is gekomenquote:
Al die nieuwe modjes ken ik ook niet eens, Mortaxx, LethalNinja, nooit gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Hoe sommige mensen mod worden... onbegrijpelijk
tja een vrouwelijke 30'er... sarcasme is moeilijk begrijpen dan...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Hoe sommige mensen mod worden... onbegrijpelijk
Daarom hadden we Ludo, die wist wanneer iets een grapje was. Die kenden ons ook beter. Nu laat je een stel groentjes los op mensen die elkaar graag voor de lol de huid vol schelden en dan krijg je dit soort onzinquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al die nieuwe modjes ken ik ook niet eens, Mortaxx, LethalNinja, nooit gezien.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom hadden we Ludo, die wist wanneer iets een grapje was. Die kenden ons ook beter. Nu laat je een stel groentjes los op mensen die elkaar graag voor de lol de huid vol schelden en dan krijg je dit soort onzin
quote:
quote:
eens. boksquote:
Zo ga ik ook altijd naar mijn werk.quote:
heb jij need for speed vas?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je dit doet heb je echt teveel need for speed gespeeld
Ja.quote:
daar wachte ik al een beetje opquote:
nee alleen coke en hasjquote:
fucked up film iigquote:
Waarom haten?quote:
ja hallo, ik moet rustig doen? jullie haten op mijn chickie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rustig, streel een paar tieten [ afbeelding ]
Oh wacht heb je niet wuahaha.
met pannekoekschijvenżquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verder heb ik wel zulke tits tot mijn beschikking maar dan wel brown
ohh bal je nu een negerinquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja hallo, ik moet rustig doen? jullie haten op mijn chickie.
En je moet daarmee ophouden dat posten, wil geen stijve op werk
Verder heb ik wel zulke tits tot mijn beschikking maar dan wel brown
meebiequote:
Nee, gelukkig nietquote:
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |