extrapolitairquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En zowel de ring als mijn penis zijn dezelfde polariteit
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben er om ze op te vangen.
maakt niet uit, de pH waarde van mijn dollo is toch te hoog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.
daarom colaquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.
Nu ik je profiel heb gezien begrijp ik je username pas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef Ezio het volgende:
Zo ik ben weer binnen jongens
En wefkes.
Bazenprofiel tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu ik je profiel heb gezien begrijp ik je username pas.
He, ik heb het geen eens mee gekregen. Dus fuck yourselfquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:19 schreef krioro het volgende:
Weer geen hulp whatsoever fuck jullie.
Vas die zichzelf belachelijk maakt weer zie ik.
Dan was mijn opmerking niet aan jou gericht schat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He, ik heb het geen eens mee gekregen. Dus fuck yourself
Dan kom mij maar fucken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan was mijn opmerking niet aan jou gericht schat.
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JaHad de link even niet met AC gelegd.
Ik ben niet zo snugger de laatste tijdquote:
Zijn profiel is gebaseerd op Ezio, een character uit de game Assassin's Creed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:26 schreef krioro het volgende:
Ik snap Ezio's profiel nog steeds niet echt. Gekke gamers.
Ja zo ver was ik al wel, en daar houdt het dan inderdaad op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn profiel is gebaseerd op Ezio, een character uit de game Assassin's Creed.
Wat je nog steeds niets zegt
Waarom vraag je er dan naar!quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al wel, en daar houdt het dan inderdaad op.
Dank voor de uitleg though. Misschien helpt het als ik een keer bij jou mag komen gamen.
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan naar!
Helaas heb ik het spel al verkocht, maar heb nog wel een ander leuk spelletje wat we kunnen spelen?
Wraak en gerechtigheid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.
Vast ook leuk, wat voor spelletje?
Daar kom ik morgen op terug, ga nu slapen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.
Vast ook leuk, wat voor spelletje?
You tease. Slaap zacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar kom ik morgen op terug, ga nu slapen!
Slaap lekker jullie 2.
Gerechtigheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |