quote:
Dat sowieso, maargoed, hij zei iets over allochtonen, waarop ik zzei dat ie zelf een allochtoon is, en chloro reageerde weer op mij want ook allochtoon, dus CB deed voor de grap TR. marie30 komt binnen en ziet die 'semi racistische posts' en had niet door dat wij juist de allochtonen zijn duz ze edittequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zal ook nietdie gast mag ook wel iets minder dollo dit, neuken dat, kanker zus
Rot zelf op, kut emo.quote:
Ahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maargoed, hij zei iets over allochtonen, waarop ik zzei dat ie zelf een allochtoon is, en chloro reageerde weer op mij want ook allochtoon, dus CB deed voor de grap TR. marie30 komt binnen en ziet die 'semi racistische posts' en had niet door dat wij juist de allochtonen zijn duz ze editte
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maargoed, hij zei iets over allochtonen, waarop ik zzei dat ie zelf een allochtoon is, en chloro reageerde weer op mij want ook allochtoon, dus CB deed voor de grap TR. marie30 komt binnen en ziet die 'semi racistische posts' en had niet door dat wij juist de allochtonen zijn duz ze editte
geen idee. denk dat ze na dit weekend nooit mee vrij is gekomenquote:
Al die nieuwe modjes ken ik ook niet eens, Mortaxx, LethalNinja, nooit gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Hoe sommige mensen mod worden... onbegrijpelijk
tja een vrouwelijke 30'er... sarcasme is moeilijk begrijpen dan...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Hoe sommige mensen mod worden... onbegrijpelijk
Daarom hadden we Ludo, die wist wanneer iets een grapje was. Die kenden ons ook beter. Nu laat je een stel groentjes los op mensen die elkaar graag voor de lol de huid vol schelden en dan krijg je dit soort onzinquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al die nieuwe modjes ken ik ook niet eens, Mortaxx, LethalNinja, nooit gezien.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom hadden we Ludo, die wist wanneer iets een grapje was. Die kenden ons ook beter. Nu laat je een stel groentjes los op mensen die elkaar graag voor de lol de huid vol schelden en dan krijg je dit soort onzin
quote:
quote:
eens. boksquote:
Zo ga ik ook altijd naar mijn werk.quote:
heb jij need for speed vas?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je dit doet heb je echt teveel need for speed gespeeld
Ja.quote:
daar wachte ik al een beetje opquote:
nee alleen coke en hasjquote:
fucked up film iigquote:
Waarom haten?quote:
ja hallo, ik moet rustig doen? jullie haten op mijn chickie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rustig, streel een paar tieten [ afbeelding ]
Oh wacht heb je niet wuahaha.
met pannekoekschijvenżquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verder heb ik wel zulke tits tot mijn beschikking maar dan wel brown
ohh bal je nu een negerinquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja hallo, ik moet rustig doen? jullie haten op mijn chickie.
En je moet daarmee ophouden dat posten, wil geen stijve op werk
Verder heb ik wel zulke tits tot mijn beschikking maar dan wel brown
meebiequote:
Nee, gelukkig nietquote:
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |