¿quote:
stagequote:
Komt omdat je tegenwoordig al een ban krijgt als je youtube filmpjes post en zegt dat je over iemands gezicht heen wil komen.quote:
Zag ik nou gisteren een mod hier hele tijd posts aan te passen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat je tegenwoordig al een ban krijgt als je youtube filmpjes post en zegt dat je over iemands gezicht heen wil komen.
Lijkt wel vroegah.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag ik nou gisteren een mod hier hele tijd posts aan te passen?
wtfquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
morgen sneeuwquote:
jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ophoeren met die kutsneeuw.quote:
Ja, lekker posts editten in een SCquote:
ROT JIJ MAAR OP NAAR JE EIGEN LANDquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hoer jij maar op en neem de sneeuw mee
lijkt me wel wat als bijbaantje... is goed te combineren.... maar helaas is het onbetaald dus geen interessequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lekker posts editten in een SC![]()
apart wel
MOET JIJ NODIG ZEGGUHquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ROT JIJ MAAR OP NAAR JE EIGEN LAND
kwam door cbquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
apart wel
oke, ben er alquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ROT JIJ MAAR OP NAAR JE EIGEN LAND
Tja als het betaald was was ik allang mod geweestquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt me wel wat als bijbaantje... is goed te combineren.... maar helaas is het onbetaald dus geen interesse
dat was de grap ook.quote:
Het zal ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kwam door cb
[..]
oke, ben er al
waarom dat¿quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
apart wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |