Oké man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef n8n het volgende:
[..]
goed dat je een grens stelt, nu weet ik ook weer waar ik aan toe ben
Ik hoorde dat je vrouwenissues hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... dat bedoel ik als een 11 jarige
Zou je naar de zevende hemel likken.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.
dat is ook niet erg netjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kots straks over je heen, dan krijg je bami.
Zal hem eens frusti maken en een probleem geven. Net een zeemeeuw die gast, net als je denkt rustig je patatje te kunnen eten komt dat kutbeest aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.
goede analogiequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal hem eens frusti maken en een probleem geven. Net een zeemeeuw die gast, net als je denkt rustig je patatje te kunnen eten komt dat kutbeest aan.
watquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige vrouwen in dit topic moeten wat minder fokken want de eenzaamheid straalt ervan af.
Ik ben er om ze op te vangen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige vrouwen in dit topic moeten wat minder fokken want de eenzaamheid straalt ervan af.
kogelvest van klbquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben er om ze op te vangen.
Nee mang, mijn pik is meer een soort van ring toss.quote:
met magnetische ringenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee mang, mijn pik is meer een soort van ring toss.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben er om ze op te vangen.
En zowel de ring als mijn penis zijn dezelfde polariteitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |