ik ben een zombiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je niet lezen godverdomme.
Geen kus dan, stik erin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is katalysator, wist je waarschijnlijk wel
quote:
Zou met liefde stikken in je tong.quote:
Oh my.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou met liefde stikken in je tong.
n8n, waarom praat je überhaupt tegen mij? Hou gewoon je bek als je toch alleen maar loopt te zeiken.quote:
ik leef met je meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
n8n, waarom praat je überhaupt tegen mij? Hou gewoon je bek als je toch alleen maar loopt te zeiken.
WD en ik zijn al getrouwd en hebben heel veel kinderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
maar serieus is WD al zo oud dat kan toch niet ze gedraagt zich als een 11 jarige
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
maar serieus is WD al zo oud dat kan toch niet ze gedraagt zich als een 11 jarige
en het is niet in je opgekomen om dat op een beleefde manier aan te gevenquote:
Echt, deze vrouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.
Nee, niet als je zo denigrerend doet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef n8n het volgende:
[..]
en het is niet in je opgekomen om dat op een beleefde manier aan te geven
wajooow!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
En al helemaal niet zolang je die PI gebruikt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.
goed dat je een grens stelt, nu weet ik ook weer waar ik aan toe benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, niet als je zo denigrerend doet.
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat is mijn standaardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
En al helemaal niet zolang je die PI gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |