jij ben niet wit vanbinnen, jij bent rot vanbinnen :squote:
Hazelnoot..?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan is het goed.
Welke kleur ben je?
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.quote:
Nee, wel iets over hoe ughhh vrouwen wel niet zijn en fas in het bijzonder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
altijd.
Wil je iets horen over de geelgerande waterkever?
Juist ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn tenminste rood en nat vanbinnen, net als jij
ieuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.
Nee, geen ervaring mee. Daar sta ik dus nog open voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.
Daar kan ik helaas niets zinnigs over zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, wel iets over hoe ughhh vrouwen wel niet zijn en fas in het bijzonder.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent toch niet wit en korrelig net als die kokos in een bounty
botkankerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent toch niet wit en korrelig net als die kokos in een bounty
Je zult er nooit achter komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Daar sta ik dus nog open voor.
Oké, jammer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zult er nooit achter komen.
een neger met botkanker is een brosquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
botkanker is een bros?![]()
Lekker dan.
Wat is een Leprapatiënt in een gevuld bad?quote:
een neger met botkanker is bros. jeez janiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
botkanker is een bros?![]()
Lekker dan.
2 notes voor jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een neger met botkanker is bros. jeez janies
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Marie30 het volgende:
Ja joh... die chocoladebeer heeft me erin geluisd![]()
Mijn excuses.
Wie heb ik genote? Wil het wel verwijderen... En dan schrijf ik een hele mooie note voor die chocolatebear en het misbruiken van de TR's...
Sorry gasten...
Ja is niet lief johquote:
ik geef opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is een Leprapatiënt in een gevuld bad?
Ja, mij gvd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Marie30 het volgende:
Ja joh... die chocoladebeer heeft me erin geluisd![]()
Mijn excuses.
Wie heb ik genote? Wil het wel verwijderen... En dan schrijf ik een hele mooie note voor die chocolatebear en het misbruiken van de TR's...
Sorry gasten...
Bruistabletje.quote:
hoe uit dat zich hey, moet ik alles uitspellen?quote:
Note verwijderd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mij gvd.En weer die kut CB eh, fucking homo.
Fixedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens totaal geen leuke grap. Even voor Marie.
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-grappen-instelling
Thanks.quote:
Ik vind het ook geen leuke grap... Modden is vrijwillig hé, doe dan mijn best voor iedereen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-racistische-grappen-instelling
ik had je een ban voor aarslikken gegevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-racistische-grappen-instelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |