Je mag geen neger meer zeggen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag blijkbaar ook geen neger of nigger meer zeggen terwijl ik er zelf een ben, fuck you dan.kreeg daar note voor.
Sosomadquote:
I swearquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag geen neger meer zeggen?![]()
quote:
ik ga jou negeren :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:20 schreef Zosk het volgende:
Flikker op dat je geen neger meer mag zeggen.
hahahahahaahah enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je hem strak genoeg aantrekt is het ook een choker
snap je hem
ahahhuah
neger is verboden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag blijkbaar ook geen neger of nigger meer zeggen terwijl ik er zelf een ben, fuck you dan.kreeg daar note voor.
Zei je "kanker" of zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb ook notes gekregen voor die posts, wtf.
Misschien zei ze kankerallochtonen. Anders slaat het toch nergens op.quote:
Nee, ik zei dat buitenlanders kut waren.quote:
Zelfs als je dat niet was, moet je dat gewoon kunnen zeggen. My lord.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat buitenlanders kut waren.WHICH IS IRONIC CONSIDERING I'M ONE MYSELF SNAP JE, MAAR SOMMIGE MODS ZIJN BLIJKBAAR NIET SLIM GENOEG OM DAT TE SNAPPEN.
Mensen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zei ze kankerallochtonen. Anders slaat het toch nergens op.Ken gewoon nie.
Logicaquote:
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelfs als je dat niet was, moet je dat gewoon kunnen zeggen. My lord.
Ik volgensmij ook, had er 60 nu 61. Maar weet niet eens meer wat daar stond als reactie op CB die ssssssst zeiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb ook notes gekregen voor die posts, wtf.
ben jij een buitenlander?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat buitenlanders kut waren.WHICH IS IRONIC CONSIDERING I'M ONE MYSELF SNAP JE, MAAR SOMMIGE MODS ZIJN BLIJKBAAR NIET SLIM GENOEG OM DAT TE SNAPPEN.
Jaaaaaa, heb ik jou mooi even in het ootje genomen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben jij een buitenlander?!
En ik al die tijd maar normaal tegen je praten!
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben jij een buitenlander?!
En ik al die tijd maar normaal tegen je praten!
Grappigste is dat mijn post over dat allochtonen gewoon kut zijn niet is geëdit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, want nu ben jij er.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn jullie nog stoer aan het doen??
Ook alleen maar omdat ze zich graag door jou elkaar zou willen laten trekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Grappigste is dat mijn post over dat allochtonen gewoon kut zijn niet is geëdit.
wrm heb je zo weinig noobquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik volgensmij ook, had er 60 nu 61. Maar weet niet eens meer wat daar stond als reactie op CB die ssssssst zei
en het gaat me niet eens om dat buitenlandergedoe, maar gewoon, het feit dat je dat al die tijd voor me verzwegen hebt!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaaaaa, heb ik jou mooi even in het ootje genomen!
skkltrtjquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Spijt me zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en het gaat me niet eens om dat buitenlandergedoe, maar gewoon, het feit dat je dat al die tijd voor me verzwegen hebt!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze zich graag door jou elkaar zou willen laten trekken.
proud to be whitequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tim pls, jij bent een kutautochtoon
altijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Tot over twee maanden.quote:
jij ben niet wit vanbinnen, jij bent rot vanbinnen :squote:
Hazelnoot..?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan is het goed.
Welke kleur ben je?
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.quote:
Nee, wel iets over hoe ughhh vrouwen wel niet zijn en fas in het bijzonder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
altijd.
Wil je iets horen over de geelgerande waterkever?
Juist ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn tenminste rood en nat vanbinnen, net als jij
ieuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.
Nee, geen ervaring mee. Daar sta ik dus nog open voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.
Daar kan ik helaas niets zinnigs over zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, wel iets over hoe ughhh vrouwen wel niet zijn en fas in het bijzonder.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent toch niet wit en korrelig net als die kokos in een bounty
botkankerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent toch niet wit en korrelig net als die kokos in een bounty
Je zult er nooit achter komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Daar sta ik dus nog open voor.
Oké, jammer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zult er nooit achter komen.
een neger met botkanker is een brosquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
botkanker is een bros?![]()
Lekker dan.
Wat is een Leprapatiënt in een gevuld bad?quote:
een neger met botkanker is bros. jeez janiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
botkanker is een bros?![]()
Lekker dan.
2 notes voor jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een neger met botkanker is bros. jeez janies
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Marie30 het volgende:
Ja joh... die chocoladebeer heeft me erin geluisd![]()
Mijn excuses.
Wie heb ik genote? Wil het wel verwijderen... En dan schrijf ik een hele mooie note voor die chocolatebear en het misbruiken van de TR's...
Sorry gasten...
Ja is niet lief johquote:
ik geef opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is een Leprapatiënt in een gevuld bad?
Ja, mij gvd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Marie30 het volgende:
Ja joh... die chocoladebeer heeft me erin geluisd![]()
Mijn excuses.
Wie heb ik genote? Wil het wel verwijderen... En dan schrijf ik een hele mooie note voor die chocolatebear en het misbruiken van de TR's...
Sorry gasten...
Bruistabletje.quote:
hoe uit dat zich hey, moet ik alles uitspellen?quote:
Note verwijderd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mij gvd.En weer die kut CB eh, fucking homo.
Fixedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens totaal geen leuke grap. Even voor Marie.
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-grappen-instelling
Thanks.quote:
Ik vind het ook geen leuke grap... Modden is vrijwillig hé, doe dan mijn best voor iedereen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-racistische-grappen-instelling
ik had je een ban voor aarslikken gegevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-racistische-grappen-instelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |