skkltrtjquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn jullie nog stoer aan het doen??
Spijt me zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en het gaat me niet eens om dat buitenlandergedoe, maar gewoon, het feit dat je dat al die tijd voor me verzwegen hebt!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze zich graag door jou elkaar zou willen laten trekken.
proud to be whitequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tim pls, jij bent een kutautochtoon
altijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn jullie nog stoer aan het doen??
Tot over twee maanden.quote:
jij ben niet wit vanbinnen, jij bent rot vanbinnen :squote:
Hazelnoot..?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan is het goed.
Welke kleur ben je?
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.quote:
Nee, wel iets over hoe ughhh vrouwen wel niet zijn en fas in het bijzonder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
altijd.
Wil je iets horen over de geelgerande waterkever?
Juist ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn tenminste rood en nat vanbinnen, net als jij
ieuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.
Nee, geen ervaring mee. Daar sta ik dus nog open voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooit wel eens verrotte hazelnoten gegeten? Nou, dat dus.
Daar kan ik helaas niets zinnigs over zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, wel iets over hoe ughhh vrouwen wel niet zijn en fas in het bijzonder.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent toch niet wit en korrelig net als die kokos in een bounty
botkankerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent toch niet wit en korrelig net als die kokos in een bounty
Je zult er nooit achter komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Daar sta ik dus nog open voor.
Oké, jammer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zult er nooit achter komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |