een neger met botkanker is bros. jeez janiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
botkanker is een bros?![]()
Lekker dan.
2 notes voor jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een neger met botkanker is bros. jeez janies
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Marie30 het volgende:
Ja joh... die chocoladebeer heeft me erin geluisd![]()
Mijn excuses.
Wie heb ik genote? Wil het wel verwijderen... En dan schrijf ik een hele mooie note voor die chocolatebear en het misbruiken van de TR's...
Sorry gasten...
Ja is niet lief johquote:
ik geef opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is een Leprapatiënt in een gevuld bad?
Ja, mij gvd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef Marie30 het volgende:
Ja joh... die chocoladebeer heeft me erin geluisd![]()
Mijn excuses.
Wie heb ik genote? Wil het wel verwijderen... En dan schrijf ik een hele mooie note voor die chocolatebear en het misbruiken van de TR's...
Sorry gasten...
Bruistabletje.quote:
hoe uit dat zich hey, moet ik alles uitspellen?quote:
Note verwijderd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mij gvd.En weer die kut CB eh, fucking homo.
Fixedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens totaal geen leuke grap. Even voor Marie.
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-grappen-instelling
Thanks.quote:
Ik vind het ook geen leuke grap... Modden is vrijwillig hé, doe dan mijn best voor iedereen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-racistische-grappen-instelling
ik had je een ban voor aarslikken gegevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ze me een positieve note geven voor mijn anti-racistische-grappen-instelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |