was ee iets verwijderd?! Waar?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat was er allemaal verwijderd dan?Was aan het douchen
Moet nu huilequote:
nog werk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat was er allemaal verwijderd dan?Was aan het douchen
wat voor stijl?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
WEET ER NOU NIEMAND WAAR IK EEN MOOIE CHOKER KAN KOPEN?!?!?!
Lekker.quote:
Nee, die posts van jou en ebah toen ik zei dat cb zelf een allochtoon isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle posts van onze huisgypsy.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
liefst niet te overdadig en zwart of rood.
ow dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
liefst niet te overdadig en zwart of rood.
Oh, zie dat nu pas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, die posts van jou en ebah toen ik zei dat cb zelf een allochtoon is
had jullie geTRed.. Lekker voor julie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, zie dat nu pas._! Fucking hell, Marie.
Niet doorhebben dat wij zelf de buitenlanders zijn hier, goddomme zeg.
als je hem strak genoeg aantrekt is het ook een chokerquote:
Ahw, poepie toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
had jullie geTRed.. Lekker voor julie.
tandje strakker moet je zien hoe dat ding choked, 5 minuten en je hebt dezelfde kleurquote:
Mag blijkbaar ook geen neger of nigger meer zeggen terwijl ik er zelf een ben, fuck you dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bitchquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je hem strak genoeg aantrekt is het ook een choker
snap je hem
ahahhuah
It's a fucking mineral Marie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It's a fucking mineral Marie.