Je mag geen neger meer zeggen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag blijkbaar ook geen neger of nigger meer zeggen terwijl ik er zelf een ben, fuck you dan.kreeg daar note voor.
Sosomadquote:
I swearquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag geen neger meer zeggen?![]()
quote:
ik ga jou negeren :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:20 schreef Zosk het volgende:
Flikker op dat je geen neger meer mag zeggen.
hahahahahaahah enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je hem strak genoeg aantrekt is het ook een choker
snap je hem
ahahhuah
neger is verboden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag blijkbaar ook geen neger of nigger meer zeggen terwijl ik er zelf een ben, fuck you dan.kreeg daar note voor.
Zei je "kanker" of zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb ook notes gekregen voor die posts, wtf.
Misschien zei ze kankerallochtonen. Anders slaat het toch nergens op.quote:
Nee, ik zei dat buitenlanders kut waren.quote:
Zelfs als je dat niet was, moet je dat gewoon kunnen zeggen. My lord.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat buitenlanders kut waren.WHICH IS IRONIC CONSIDERING I'M ONE MYSELF SNAP JE, MAAR SOMMIGE MODS ZIJN BLIJKBAAR NIET SLIM GENOEG OM DAT TE SNAPPEN.
Mensen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zei ze kankerallochtonen. Anders slaat het toch nergens op.Ken gewoon nie.
Logicaquote:
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelfs als je dat niet was, moet je dat gewoon kunnen zeggen. My lord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |