Achter je naam staat gewoon je oude username automatisch omdat je een kloon bent, maar alleen wij kunnen dat zien, jijzelf niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
Ik vind het raar dat als ik een nieuw account heb jullie gelijk weten dat ik het ben? zelfs na 2 weken niet posten?
Wij vinden dat niet raarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
Ik vind het raar dat als ik een nieuw account heb jullie gelijk weten dat ik het ben? zelfs na 2 weken niet posten?
Je maakt me para, kutaambei.quote:
Wat ben je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
ben geen tokkie a mattie ben gipsy voor de 10duizendmiljoenste keer
Wat mij betreft allemaal hetzelfde, mongool.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
Kut voor je zeg. Wat zit je dwars ventje?quote:
Ik ben weer rustig.quote:
My Big Fat Gipsy Wedding.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
gipsys hebben
a) stijl
b) klasse
Ik moet me inhouden want de popo is in de buurt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kut voor je zeg. Wat zit je dwars ventje?
Die rechtse.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
My Big Fat Gipsy Wedding.
[ afbeelding ]
Stijlvol
Fixed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
gipsys zijn kansloos kut volk
Nee joh, je mag t best delen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden want de popo is in de buurt. [ afbeelding ]
Oké.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
juventussss 2-0 viva la italia aaaa
Nee. Mortaxx is in de buurt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee joh, je mag t best delen.
Deze man, katholiek of protestants? Ik wil met je naar de kerk man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef VictoriasSecret89 het volgende:
Het is een Turk hè.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk om op een normale manier te delen wat je dwars zit?
Ik zeg: doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? 5 euro shitwil het wel eens proberen eigenlijk. Weet niet of hier een zit eigenlijk.
Ja, ik had nu alleen maar zwarte telefoons gehad. Wou nu wel wat anders en deze iphone5 in wit vond ik echt mooi met dat matte metaal overal.wil ook niet anders meer. Srs.
Ik was para net maar dankzij Vasje ben ik gekalmeerd. Ik ging mijn ballen aaien dus nu zit het weer goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey..quote:
E williiiieeequote:
Allochtonen tuig is het.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit raakt me niet yo.quote:
Ssssssssssssstquote:
-quote:
-quote:
Ditquote:
Allochtonen zijn ook gewoon kutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
Kutallochtonen. Ja ik ben een racist, wat dan nog he?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Zosk het volgende:
Halve Chinezen zijn gewoon baas hoor, weenie.
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Zosk het volgende:
Halve Chinezen zijn gewoon baas hoor, weenie.
En zoals gewoonlijk heb je ongelijk.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk heb je ongelijk.
Grote bek heb je ook altijd. Je zou eens een tik moeten krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk heb je ongelijk.
Sowieso Sex & The City.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo geloofdwaardig in Sex & The City dat Miranda zo makkelijk een date regelt. Pls.
Ben je natuurlijk niet gewend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Grote bek heb je ook altijd. Je zou eens een tik moeten krijgen.
Komt nog steeds door jou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben 2 weken weg en ik zie allemaal nieuwe gekken hier. where did it go wrong
Word er echt woedend van eyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je natuurlijk niet gewend.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
Zosk was er al voordat je geband werd hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
zeker als je weet dat in New York een vrouwenoverschot is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo geloofdwaardig in Sex & The City dat Miranda zo makkelijk een date regelt. Pls.
Nice.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Word er echt woedend van ey
Ouch. :squote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk was er al voordat je geband werd hoor.
ik tel hem niet eens meer mee, zwakzinnig mannetjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk was er al voordat je geband werd hoor.
Steek je neer gek.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik tel hem niet eens meer mee, zwakzinnig mannetje
quote:
Cute.quote:
quote:
quote:
Geef me meer haat.quote:
JE HAD HET TOCH OVER DE SERIE, MET JE MIRANDA, EN DAN NU INEENS BUITEN DE SERIE GAAN DINGESEN!?!?quote:
Qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JE HAD HET TOCH OVER DE SERIE, MET JE MIRANDA, EN DAN NU INEENS BUITEN DE SERIE GAAN DINGESEN!?!?
quote:
Iets voor jou?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
ik zoek op jarretels op google. is de eerste hit "SCHAAMLIP JARRETELS" ik klik want ik denk hm wtf is dat dan
zie ik een soort van kut openhouders. why must we play god
Ohja dat zag ik laatst ook voor het eerst. Wth.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
ik zoek op jarretels op google. is de eerste hit "SCHAAMLIP JARRETELS" ik klik want ik denk hm wtf is dat dan
zie ik een soort van kut openhouders. why must we play god
Kijk nou, wat lief.quote:
De rest die er naar zou kijken waarschijnlijk ook, hehe.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee moet huilen bij het aanzicht
Alle posts van onze huisgypsy.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat was er allemaal verwijderd dan?Was aan het douchen
was ee iets verwijderd?! Waar?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Moet nu huilequote:
nog werk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
wat voor stijl?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
WEET ER NOU NIEMAND WAAR IK EEN MOOIE CHOKER KAN KOPEN?!?!?!
Lekker.quote:
Nee, die posts van jou en ebah toen ik zei dat cb zelf een allochtoon isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle posts van onze huisgypsy.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
liefst niet te overdadig en zwart of rood.
ow dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
liefst niet te overdadig en zwart of rood.
Oh, zie dat nu pas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, die posts van jou en ebah toen ik zei dat cb zelf een allochtoon is
had jullie geTRed.. Lekker voor julie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, zie dat nu pas._! Fucking hell, Marie.
Niet doorhebben dat wij zelf de buitenlanders zijn hier, goddomme zeg.
als je hem strak genoeg aantrekt is het ook een chokerquote:
Ahw, poepie toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
had jullie geTRed.. Lekker voor julie.
tandje strakker moet je zien hoe dat ding choked, 5 minuten en je hebt dezelfde kleurquote:
Mag blijkbaar ook geen neger of nigger meer zeggen terwijl ik er zelf een ben, fuck you dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bitchquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je hem strak genoeg aantrekt is het ook een choker
snap je hem
ahahhuah
It's a fucking mineral Marie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It's a fucking mineral Marie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |