Jouw gedachtengoedquote:
beterschapjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb koorts schat, ik ga slapen...
Waar heb jij het nou weer over, Adolf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Jouw gedachtengoedAls ik morgen op zou staan en zou denken als jij zou ik mezelf van kant maken
Beterschap.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Marie30 het volgende:
Als er nog slachtoffers van de chocolade-grap zijn... DM me, ik verwijder het dan morgenvroeg...
Slaap lekker
hoe dan? en niet bijdehand doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
Heb nu gewoon een nog grotere hekel aan dat teringjong van een CB dan voorheen.
En ik wilde MET EEN STOUTE CHOCOLADEBEER zettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuw topic openen zonder de lapo te hebben.
weekban.
Wil je de tt aanpassen, het is vanbinnen en niet van binnen. Dit is een schande voor het klb sc imago.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Marie30 het volgende:
Als er nog slachtoffers van de chocolade-grap zijn... DM me, ik verwijder het dan morgenvroeg...
Slaap lekker
Staat er letterlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, Adolf?
Wat, hoe dan?quote:
En vraag even aan een admin of 'ie Chai kan unbannen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Marie30 het volgende:
Slaap lekker
Ik kreeg de vorige keer voor dit vergrijp ook een weekban. Als JB nu geen weekban krijgt is het racisme.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En ik wilde MET EEN STOUTE CHOCOLADEBEER zetten![]()
I know u love mahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
Heb nu gewoon een nog grotere hekel aan dat teringjong van een CB dan voorheen.
Is it.. because I'm blackquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer voor dit vergrijp ook een weekban. Als JB nu geen weekban krijgt is het racisme.
Ik snap ook niet wat hij bedoelt.quote:
Vind hem een mongool.quote:
ik had de lapo, modjes kunnen door t slotje posten hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuw topic openen zonder de lapo te hebben.
weekban.
Donequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je de tt aanpassen, het is vanbinnen en niet van binnen. Dit is een schande voor het klb sc imago.
Dankjewel. Je bent nu al een van mijn favoriete modjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |