n8n, waarom praat je überhaupt tegen mij? Hou gewoon je bek als je toch alleen maar loopt te zeiken.quote:
ik leef met je meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
n8n, waarom praat je überhaupt tegen mij? Hou gewoon je bek als je toch alleen maar loopt te zeiken.
WD en ik zijn al getrouwd en hebben heel veel kinderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
maar serieus is WD al zo oud dat kan toch niet ze gedraagt zich als een 11 jarige
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
maar serieus is WD al zo oud dat kan toch niet ze gedraagt zich als een 11 jarige
en het is niet in je opgekomen om dat op een beleefde manier aan te gevenquote:
Echt, deze vrouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.
Nee, niet als je zo denigrerend doet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef n8n het volgende:
[..]
en het is niet in je opgekomen om dat op een beleefde manier aan te geven
wajooow!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
En al helemaal niet zolang je die PI gebruikt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af als jij hier komt posten maar heb dit tot nu toe niet openlijk gedeeld. Kan je niet gewoon ophoeren, niemand vindt je leuk met je perenbek.
goed dat je een grens stelt, nu weet ik ook weer waar ik aan toe benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, niet als je zo denigrerend doet.
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat is mijn standaardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Zosk het volgende:
En al helemaal niet zolang je die PI gebruikt.
Oké man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef n8n het volgende:
[..]
goed dat je een grens stelt, nu weet ik ook weer waar ik aan toe ben
Ik hoorde dat je vrouwenissues hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... dat bedoel ik als een 11 jarige
Zou je naar de zevende hemel likken.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.
dat is ook niet erg netjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kots straks over je heen, dan krijg je bami.
Zal hem eens frusti maken en een probleem geven. Net een zeemeeuw die gast, net als je denkt rustig je patatje te kunnen eten komt dat kutbeest aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is een frusti man met problemen met vrouwen.
goede analogiequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal hem eens frusti maken en een probleem geven. Net een zeemeeuw die gast, net als je denkt rustig je patatje te kunnen eten komt dat kutbeest aan.
watquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige vrouwen in dit topic moeten wat minder fokken want de eenzaamheid straalt ervan af.
Ik ben er om ze op te vangen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Sommige vrouwen in dit topic moeten wat minder fokken want de eenzaamheid straalt ervan af.
kogelvest van klbquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben er om ze op te vangen.
Nee mang, mijn pik is meer een soort van ring toss.quote:
met magnetische ringenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee mang, mijn pik is meer een soort van ring toss.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En zowel de ring als mijn penis zijn dezelfde polariteitquote:
twijfel tussen once you go black en my first sonyquote:
extrapolitairquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En zowel de ring als mijn penis zijn dezelfde polariteit
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
maakt niet uit, de pH waarde van mijn dollo is toch te hoog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.
daarom colaquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou er bij uit de buurt blijven veels te zuur.
Nu ik je profiel heb gezien begrijp ik je username pas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef Ezio het volgende:
Zo ik ben weer binnen jongens
En wefkes.
Bazenprofiel tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu ik je profiel heb gezien begrijp ik je username pas.
He, ik heb het geen eens mee gekregen. Dus fuck yourselfquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:19 schreef krioro het volgende:
Weer geen hulp whatsoever fuck jullie.
Vas die zichzelf belachelijk maakt weer zie ik.
Dan was mijn opmerking niet aan jou gericht schat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He, ik heb het geen eens mee gekregen. Dus fuck yourself
Dan kom mij maar fucken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan was mijn opmerking niet aan jou gericht schat.
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JaHad de link even niet met AC gelegd.
Ik ben niet zo snugger de laatste tijdquote:
Zijn profiel is gebaseerd op Ezio, een character uit de game Assassin's Creed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:26 schreef krioro het volgende:
Ik snap Ezio's profiel nog steeds niet echt. Gekke gamers.
Ja zo ver was ik al wel, en daar houdt het dan inderdaad op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn profiel is gebaseerd op Ezio, een character uit de game Assassin's Creed.
Wat je nog steeds niets zegt
Waarom vraag je er dan naar!quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al wel, en daar houdt het dan inderdaad op.
Dank voor de uitleg though. Misschien helpt het als ik een keer bij jou mag komen gamen.
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan naar!
Helaas heb ik het spel al verkocht, maar heb nog wel een ander leuk spelletje wat we kunnen spelen?
Wraak en gerechtigheid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.
Vast ook leuk, wat voor spelletje?
Daar kom ik morgen op terug, ga nu slapen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat ik ook graag Ezio's beweegredenen wilde begrijpen.
Vast ook leuk, wat voor spelletje?
You tease. Slaap zacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar kom ik morgen op terug, ga nu slapen!
Slaap lekker jullie 2.
Gerechtigheidquote:
Wie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tikkertje
Tikkie, jij bent hem ..
Pats, jijquote:
Nee je miste. Kan ook helemaal niet van zo ver weg.quote:
Mwoah, het is mij te licht allemaal ineens.quote:Zo ... En is de vloer van de fitness mooi geworden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe was het bodybalancen?full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee je miste. Kan ook helemaal niet van zo ver weg.
[..]
Mwoah, het is mij te licht allemaal ineens.Maar oordeel zelf!
Lange armen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe was het bodybalancen?![]()
Prachtig... een kunstwerk.. echt.
Ja heerlijk.. nieuwe leukere oefeningen dan de vorige sessie (wisselt om de paar maanden)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jezusquote:
quote:
geen gordel dragen tijdens het rijden + bestuurder maakt een fotoquote:
Miss staan ze gewoon stil.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:19 schreef wise het volgende:
[..]
geen gordel dragen tijdens het rijden + bestuurder maakt een foto
Hij kijkt naar haar mannelijke kin meer niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Draagt ie een zonnebril zodat ie subtiel kan kijken, gaat ie het alsnog zo obvious doen.
hij draagt die zonnebril zodat niemand kan zien dat hij zijn ogen dicht heeft en denkt dat hij een man in zijn armen heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Draagt ie een zonnebril zodat ie subtiel kan kijken, gaat ie het alsnog zo obvious doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |