Ze heeft zich wel stijlvol gekleed en d'r gezicht is mooi en ze heeft een mooie award bij zichquote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alleen jammer van die vrouw
beetje té allemaalquote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze heeft zich wel stijlvol gekleed en d'r gezicht is mooi en ze heeft een mooie award bij zich
Moet ik voor jou een knappe man erbij doen?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alleen jammer van die vrouw
beetje nepquote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo mooi is zij dus gewoon.
En ze heeft stijl![]()
Zonde is dat jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef JRRY het volgende: [..] Klopt. Ook een meisje van wie ik het helemaal niet had verwacht, is nu zo'n ontspoorde bb-slet.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo mooi is zij dus gewoon.
En ze heeft stijl![]()
quote:
Ik zie er ook neit zoveel inquote:
Ik ben dan ook geen fan van alle Grammy-gangersquote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van alle Grammy-gangers van de zangeressen ziet ze er nog het meest naturelle uit
wete ki nog neit. GA NU LEZEN. OH HEY CAPSLOCK.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mraa si het een beetje goed?
Waar hou je dan wel van jij a-muzikale persoonlijkheid (grapjuhquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen fan van alle Grammy-gangers
jA JE MOET NIET VERGETEN DAT UIT TE DOEN NEEquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wete ki nog neit. GA NU LEZEN. OH HEY CAPSLOCK.
Ochjoh mijnes ook,.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn crush uit de eerste heeft elk weekend wel een andere piem0l
Hoe je je kan vergissen in mensen
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er drie op mijn naam staan. De ouwe lul van vandaag, paar maanden geleden een 8-jarig jochie (ouders gebeld) en een jaar geleden een meisje die een pak condooms mee smokkelde (ze was 14
)
Hoezo, zij doen iets verkeerd. Zij hebben niemand aan hun zij en jij hebt al het medepersoneel aan je zij.quote:
ja oke, maar ik zou er niks van durven te zeggen ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, zij doen iets verkeerd. Zij hebben niemand aan hun zij en jij hebt al het medepersoneel aan je zij.
Sowieso meisjes die elk weekend een andere piem0l hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn crush uit de eerste heeft elk weekend wel een andere piem0l
Hoe je je kan vergissen in mensen
Ik vond het ook bijna zielig voor dat jochie. Hij moest wat halen voor zijn mama en was 2 euro kwijtgeraaktquote:
ligt eraan wat voor persoon het is, als het een grote sterke neger is durf ik het ook niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar ik zou er niks van durven te zeggen ofzo
Je bent ook een watje hé?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar ik zou er niks van durven te zeggen ofzo
aaawh dat is best sneu voor dat kereltjequote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijna zielig voor dat jochie. Hij moest wat halen voor zijn mama en was 2 euro kwijtgeraakt
Bij dat meisje was het gewoon heel grappig
Ze gaan je echt niet slaan hoor. Boodschappen stelen is vaak uit pure noodzaak, dus zijn ze vaak erg onzeker. Ze schamen zich altijd dat ze het uberhaupt doen, neit eens dat ze betrapt zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor persoon het is, als het een grote sterke neger is durf ik het ook niet.
ik las Kareltjequote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawh dat is best sneu voor dat kereltje
Nou.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent ook een watje hé?
quote:
ik vond die glitter leukerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind je, Fok-it vindt m minder
Ja maar ik als vakkenvuller of wat dan ook zou het niet durven.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze gaan je echt niet slaan hoor. Boodschappen stelen is vaak uit pure noodzaak, dus zijn ze vaak erg onzeker. Ze schamen zich altijd dat ze het uberhaupt doen, neit eens dat ze betrapt zijn
Ik zie geen verschil?quote:
Fok-it heeft geen smaak.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind je, Fok-it vindt m minder
hahahaha ohja omg ik was net Karlo vergeten nu help jij me weer herinnerenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vond die glitter leuker
Het gaat niet over mijn UIquote:
hahaha. Dat spel ookquote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ohja omg ik was net Karlo vergeten nu help jij me weer herinneren
KARLO
We hebben ook een training hier voor gehad. Als ze gaan dreigen en alles, laten gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik als vakkenvuller of wat dan ook zou het niet durven.
Ik zie ook niks bij hypo hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet over mijn UI
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ohja omg ik was net Karlo vergeten nu help jij me weer herinneren
KARLO
Hahaha toen leek het ook echt een obsessiequote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha. Dat spel ookIk weet nog dat ik net hier was en ik niks van Karlo snapte, waar jullie het over hadden enzo
Er was een dom spel met een haai en geld ofzo?quote:
oh het gaat over een verhaalquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet over mijn UI
Ja beetje welquote:Op maandag 11 februari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha toen leek het ook echt een obsessie
wtf.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was een dom spel met een haai en geld ofzo?
En daar gingen ze ene Karlo proberen te verslaan, maar hij was onverslaanbaar.
Altijd tochquote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh het gaat over een verhaalsorry
ja dus toen kreeg Karlo de schuld van allerlei ellende en alle stomme mensen werden karlo genoemdquote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was een dom spel met een haai en geld ofzo?
En daar gingen ze ene Karlo proberen te verslaan, maar hij was onverslaanbaar.
wel paprikaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
hahaha jaaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus toen kreeg Karlo de schuld van allerlei ellende en alle stomme mensen werden karlo genoemd
Ik ook, in de aanbieding ditdatquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker fieldfucken weetjewel
Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, in de aanbieding ditdat
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag het eerst niet
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Echt niet. Paprika is het lekkerst. Altijd. Overal.quote:
Chips is niet mijn dingquote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet. Paprika is het lekkerst. Altijd. Overal.
Ik kon het zonder onnozele spelletjes al uit mijn hoofd.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie kende dat topografiespel met dat vossenpoppetje in een autootje die dingen moest verslaan?
ja maar dat spel was baas en ik ben de naam kwijtquote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kon het zonder onnozele spelletjes al uit mijn hoofd.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet. Paprika is het lekkerst. Altijd. Overal.
Oh god die heb ik nog ergens liggen dacht ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie kende dat topografiespel met dat vossenpoppetje in een autootje die dingen moest verslaan?
Nee ken ik nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Nevermind, was iets andersquote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
wow ja. Ik kon bij een stukje nooit verderquote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god die heb ik nog ergens liggen dacht ik.
[ afbeelding ]
nee die was het niet, het was een cdrom die draaide op windows 95quote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god die heb ik nog ergens liggen dacht ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat zouden jullie doen als je slaapt en als je je omdraait kraakt je bed heel erg en je vindt dat irritant?
Nee was idd een andere. Ik kan me er weinig van herinneren eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ja. Ik kon bij een stukje nooit verderMaar dat was niet met topografie toch?
Was deze bij die boot met dat tango dansen?
Oh ik vond hem wel leukquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee was idd een andere. Ik kan me er weinig van herinneren eigenlijk
Daarom herinner ik nog dat ie uberhaupt bestaatquote:Op maandag 11 februari 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vond hem wel leuk![]()
daarom weet ik het nog
Ik heb geen ideequote:Op maandag 11 februari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan lachen heb ik niks want dat verhelpt het gekraak niet
oh hehequote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom herinner ik nog dat ie uberhaupt bestaat
nicequote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuw langer dekbed![]()
Geen koude voeten meer
Bofkont jij, krakende bedden zijn hatelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Mijn bed kraakt vrijwel niet
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
niemand kent dat spel?je moest door allerlei provincies rijden en hoofdsteden invullen ofzo ik weet niet meer
Bedoel je niet redcat?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
niemand kent dat spel?je moest door allerlei provincies rijden en hoofdsteden invullen ofzo ik weet niet meer
Ik lig toch meestal wel in de foetushouding, maar achquote:
ja die!!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel je niet redcat?
Had je ook rekenen van enzo en voldoet aan je omschrijving
hehe ik ookquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lig toch meestal wel in de foetushouding, maar ach
Heb jij geluk dat je niet meer zo'n hoofdreken toets hoefde te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
met rekenen mochten we vaak op de computer op zo'n site. En dan mocht je een spelletje uitzoeken. En een spel was taarten versierenDat deed ik zo vaak.
En nu kan ik niet rekenen
Ja dat is normaal. En normaal is saai.quote:
die had ik nooit gehaaldquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat je niet meer zo'n hoofdreken toets hoefde te doen
jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is normaal. En normaal is saai.
herkenbaar, ik deed groep 6 rekenen in groep 8quote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
die had ik nooit gehaald
Ik heb ook nooit groep acht rekenen gehad. Toen moest ik groep zeven overnieuw maken
wow dat is nog slechter van die schoolquote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaar, ik deed groep 6 rekenen in groep 8
opschapperquote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had in groep 7 voor rekenen ''zg'' op mijn rapport![]()
![]()
zg was er bij mij niet, ik stond ''g''quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had in groep 7 voor rekenen ''zg'' op mijn rapport![]()
![]()
*opschepperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mijn ouders wisten het wel en die school zei dat ik dyscalculie heb, wat ook wel kan kloppen gezien de kenmerken enzo maar testen ho maarquote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat is nog slechter van die school
Mijn moeder wist het niet (ik dacht van wel toen) Maar als ze het had geweten dan had ze er wat van gezegd
Als ik alleen thuis ben heb ik een one-man dancepartyquote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
als ik alleen thuis ben zing ik feministische liedjes mee.
dansen wil ik er ook nog wel ns bij doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben heb ik een one-man danceparty
herkenbaar ding is herkenbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben heb ik een one-man danceparty
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*opscheppertypfoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pffquote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn ouders wisten het wel en die school zei dat ik dyscalculie heb, wat ook wel kan kloppen gezien de kenmerken enzo maar testen ho maar
Ik zing altijd hoor. Ook als er mensen thuis zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
als ik alleen thuis ben zing ik feministische liedjes mee.
Wat voor een toets?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leerze![]()
Zou ik ook moeten doen want morgen toets maar heb geen zin
groetjesquote:
stuquote:
mja toen was het ook nog heel onbekend en werd er gewoon geen aandacht aan gegeven, dyscalculie is nog steeds heel onbekend mja ik denk laat maar ik red me ook wel zonder in een hokje geplaatst te worden.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
pff
Ik kan nog steeds geen tafelsEn hoofdrekenen ook niet.
Soms denk ik ook dat ik het heb. Maar geen zin om test te doen. En weet ook niet waar ofzo.
quote:
Ja oke dat is zoquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja toen was het ook nog heel onbekend en werd er gewoon geen aandacht aan gegeven, dyscalculie is nog steeds heel onbekend mja ik denk laat maar ik red me ook wel zonder in een hokje geplaatst te worden.
Oh die ene die niet zo goed ging?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van Financiering en ik krijg mijn cijfer terug van management, yay
oh?quote:
ja inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh die ene die niet zo goed ging?
wow stoerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus iedereen morgen pannenkoeken eten
http://en.wikipedia.org/wiki/Shrove_Tuesday
Ja, dat is best uniek want het is net als Pasen elk jaar andersquote:
zekerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke dat is zo![]()
We redden ons wel
nicequote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is best uniek want het is net als Pasen elk jaar anders
Ik ben geboren met Pasen, ben ik nu ook uniek?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is best uniek want het is net als Pasen elk jaar anders
Zeker! Pasen is immers ook steeds op een andere datumquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben geboren met Pasen, ben ik nu ook uniek?
yayyyquote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker! Pasen is immers ook steeds op een andere datum
Je bent alleen de reïncarnatie van Jezusquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben geboren met Pasen, ben ik nu ook uniek?
ohjeetjequote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent alleen de reïncarnatie van Jezus
Enorm vaak maar nooit precies? Dat begrijp ik nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
Pancake day valt echt enorm vaak op mijn verjaardag maar tot 2050 nooit precies
Wat is deze
ja hoorquote:
Kan je ook over water lopenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik anders was
ja in de winterquote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je ook over water lopen
Daarom treedt de paus nu natuurlijk afquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG JE BENT HET ECHT ASDGWR
shit je hebt me doorquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG JE BENT HET ECHT ASDGWR
Die anti-gay ouwe lul is afgetreden wat vrij uniek is want meestal blijven ze zitten tot ze omvallen maar deze weet dat hij te oud is. Dat in het kortquote:Op maandag 11 februari 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
ja vertel eens wat over die pauz, niks van meegekregen
Hij gaat haten op homo's, condooms, doet niks tegen het seksueel misbruik en neemt vervolgens de benen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
ja vertel eens wat over die pauz, niks van meegekregen
dus als je haat op condooms kan je paus wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij gaat haten op homo's, condooms, doet niks tegen het seksueel misbruik en neemt vervolgens de benen.
Wij hadden ze bijna allemaalquote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar dan voor topografie
Sorry was even een paar minuutjes mixen.quote:
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
En gay mensen en abortusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als je haat op condooms kan je paus worden
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die anti-gay ouwe lul is afgetreden wat vrij uniek is want meestal blijven ze zitten tot ze omvallen maar deze weet dat hij te oud is. Dat in het kort
oh nanaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij gaat haten op homo's, condooms, doet niks tegen het seksueel misbruik en neemt vervolgens de benen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry was even een paar minuutjes mixen.No worries mateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ja want seks is alleen bedoeld voor voortplanting.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als je haat op condooms kan je paus worden
gewoon de normalequote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben zo verslaafd aan de friction remix van love is all i got
Die kans is klein. Ook een hippe of ruimdenkende paus zit er niet echt inquote:Op maandag 11 februari 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
oh nanamooi dat ie weg gaat
misschien krijgen we nu wel een hotte pauz
Die mistte ik nogquote:
Ik dacht dat alleen down-under mensen mate genoemd werdenquote:
Dus hij haat op alle anticonceptie?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want seks is alleen bedoeld voor voortplanting.
Ik moet alles net iets anders doen, weet je toch?quote:
Mate wordt hier heel veel gebruiktquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mistte ik nog
[..]
Ik dacht dat alleen down-under mensen mate genoemd werden
In principe welquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus hij haat op alle anticonceptie?
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mate wordt hier heel veel gebruikt
Mate voor mannen en love voor vrouwenquote:
mistequote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mistte ik nog
[..]
Ik dacht dat alleen down-under mensen mate genoemd werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
hmm ja oke.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet alles net iets anders doen, weet je toch?
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja want anticonceptie is om een nieuw leven te onthouden van het bestaan en daar is de paus tegen want seriously wie neukt er nou voor de lol als je je ermee kan voortplantenquote:
Ik weet het, ik weet het, ik weet hetquote:
Ze zijn idd niet heel lollig daar in het vaticaanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want anticonceptie is om een nieuw leven te onthouden van het bestaan en daar is de paus tegen want seriously wie neukt er nou voor de lol als je je ermee kan voortplanten
ja die had ik, ik mis die tijdquote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Taexon het volgende:
Redcat de spannende stedentocht
*is oude cdroms aan het bekijken*
Okee, je staarde me zo aanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het
[..]
Ze zijn idd niet heel lollig daar in het vaticaan
Is alleen in derde persoon dan toch?quote:
ja manquote:
Ze weten gewoon niet wat lekker isquote:Op maandag 11 februari 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het
[..]
Ze zijn idd niet heel lollig daar in het vaticaan
Ik klink wel heel creepy zoquote:
En dit jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze weten gewoon niet wat lekker is
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik klink wel heel creepy zo
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
Het Vaticaan is gewoon vreemd
[..]
En dit ja
Ik bedoel ermee aan te geven dat het uitleggen nog niet altijd even makkelijk is aan bijv. iemand van buitenlandse afkomstquote:
ja so what. Houd ik geen rekening mee hier.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee aan te geven dat het uitleggen nog niet altijd even makkelijk is aan bijv. iemand van buitenlandse afkomst
Rustig maarquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja so what. Houd ik geen rekening mee hier.
ik ben rustigquote:
Nou, by 'so what' denk ik hieraan hoorquote:
wat een kut muziekquote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, by 'so what' denk ik hieraan hoor
jaaaa daar moest ik ook aan denken eigenlijkquote:
Boksquote:Op maandag 11 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaa daar moest ik ook aan denken eigenlijk
ik stopte met luisteren toen die gitaren begonnenquote:
Je zou waarschijnlijk best kunnen lachen om de lyricsquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik stopte met luisteren toen die gitaren begonnen
ga ik niet doenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk best kunnen lachen om de lyrics
Lyricsquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk best kunnen lachen om de lyrics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Leeg zijn zij die vol zijn van zichzelfquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''And I've fucked a sheep.
I've fucked a goat. ''
We've got a welshman
maar ik ben niet vol van mijzelfquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leeg zijn zij die vol zijn van zichzelf
goedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
wat vinden jullie van dat je als 17 jarige van je moeder al om 2 uur- half 3 thuis moet zijn
half 3 is nog niet eens zo heel slecht hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
wat vinden jullie van dat je als 17 jarige van je moeder al om 2 uur- half 3 thuis moet zijn
Terechtquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
Oh haha, ik bedoelde enorm vaak rond mijn verjaardag maar nooit er opquote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enorm vaak maar nooit precies? Dat begrijp ik niet![]()
Nee, dat zeg ik ook niet hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik ben niet vol van mijzelf
Ik begrijp het nuquote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh haha, ik bedoelde enorm vaak rond mijn verjaardag maar nooit er op
Nee, maar, know that feelquote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thankskomt wel weer goed
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Niet nodigquote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh denk meld het nog even
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar, know that feelmijn sarcasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ik wil wel strandweer eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
Ik zou echt niet op het strand willen wonen. Al dat zand
Oh het was niet sarcastisch? I'm sorry. Ik twijfelquote:
ja dat wel. Maar ben blij als ik weg ben van al dat zand uiteindelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil wel strandweer eigenlijk
Wat danquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als gematigde anglofiel is het een genot om soms met mensen als Stuart te kunnen praten
Ja het komt echt overalquote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wel. Maar ben blij als ik weg ben van al dat zand uiteindelijk
zoals die dingen als welshmen en schapenquote:
ik ben wel vaak sarcastisch ja maar nu niet hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh het was niet sarcastisch? I'm sorry. Ik twijfel
Ahaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoals die dingen als welshmen en schapenJij snapt het
hehequote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja het komt echt overal
Dan herhaal ik:quote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben wel vaak sarcastisch ja maar nu niet hoor
Krijg het nooit uit mijn oren hehequote:
in mn haarquote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg het nooit uit mijn oren hehe
thee zonder suikerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef nodig het volgende:
Potverdikkema ik zit aan de groene thee cranberry zonder suiker sjongejonge wat gezond!
Daar heb ik gelukkig nooit zo heel veel last vanquote:
Ik doe tenminste gezondquote:
dankjequote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan herhaal ik:
Komt wel goed
En know that feel.
Nee niet lekkerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik doe tenminste gezond![]()
Al zit ik morgen weer een zak chips naar achter te schransen![]()
Is best te drinken hoor zo af en toe.
stuquote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik EIS dat jullie nu allemaal dagelijks voor het eten bidden. Begin maar met:
For what we are about to receive, may the Lord make us truly thankful. Amen.
En ik eis dat je mensen geen geloof aansmeert.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En ik eis dat je mensen geen geloof aansmeert.
Amen
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
Niet? Ik wil jullie alleen maar helpen hoorquote:
''Ziet er lekker uit mam''quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
Alsof buitenlanders hier alle gebruiken kennen, bitch pleasequote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet? Ik wil jullie alleen maar helpen hoor
Als je nou eens in GB wordt uitgenodigd en je mag de grace doen weet je in ieder geval iets te zeggen. Het staat zo knullig als je zegt 'ja, dat weet ik niet hoor'
ik zeg vaak niet eens eetsmakelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet? Ik wil jullie alleen maar helpen hoor
Als je nou eens in GB wordt uitgenodigd en je mag de grace doen weet je in ieder geval iets te zeggen. Het staat zo knullig als je zegt 'ja, dat weet ik niet hoor'
rubadubdub, thanks for the grubquote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ziet er lekker uit mam''
Dat hoort ook nietquote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg vaak niet eens eetsmakelijk
Ik vergeet dat ook vaak hoor... maarja eten is ook zo een gewoonte gewordenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg vaak niet eens eetsmakelijk
zooooo asoquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
Als er iemand gaat bidden moet je mij niet aan gaan kijken want als iemand dan oogcontact met me zoekt moet ik me lach inhouden
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
Als er iemand gaat bidden moet je mij niet aan gaan kijken want als iemand dan oogcontact met me zoekt moet ik me lach inhouden
hehe herkenbaar. Ik ga altijd stomme gezichten trekken naar mn broertjes als we bij mn opa en oma zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |