Waar hou je dan wel van jij a-muzikale persoonlijkheid (grapjuhquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen fan van alle Grammy-gangers
jA JE MOET NIET VERGETEN DAT UIT TE DOEN NEEquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wete ki nog neit. GA NU LEZEN. OH HEY CAPSLOCK.
Ochjoh mijnes ook,.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn crush uit de eerste heeft elk weekend wel een andere piem0l
Hoe je je kan vergissen in mensen
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er drie op mijn naam staan. De ouwe lul van vandaag, paar maanden geleden een 8-jarig jochie (ouders gebeld) en een jaar geleden een meisje die een pak condooms mee smokkelde (ze was 14
)
Hoezo, zij doen iets verkeerd. Zij hebben niemand aan hun zij en jij hebt al het medepersoneel aan je zij.quote:
ja oke, maar ik zou er niks van durven te zeggen ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, zij doen iets verkeerd. Zij hebben niemand aan hun zij en jij hebt al het medepersoneel aan je zij.
Sowieso meisjes die elk weekend een andere piem0l hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn crush uit de eerste heeft elk weekend wel een andere piem0l
Hoe je je kan vergissen in mensen
Ik vond het ook bijna zielig voor dat jochie. Hij moest wat halen voor zijn mama en was 2 euro kwijtgeraaktquote:
ligt eraan wat voor persoon het is, als het een grote sterke neger is durf ik het ook niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar ik zou er niks van durven te zeggen ofzo
Je bent ook een watje hé?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar ik zou er niks van durven te zeggen ofzo
aaawh dat is best sneu voor dat kereltjequote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijna zielig voor dat jochie. Hij moest wat halen voor zijn mama en was 2 euro kwijtgeraakt
Bij dat meisje was het gewoon heel grappig
Ze gaan je echt niet slaan hoor. Boodschappen stelen is vaak uit pure noodzaak, dus zijn ze vaak erg onzeker. Ze schamen zich altijd dat ze het uberhaupt doen, neit eens dat ze betrapt zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor persoon het is, als het een grote sterke neger is durf ik het ook niet.
ik las Kareltjequote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawh dat is best sneu voor dat kereltje
Nou.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent ook een watje hé?
quote:
ik vond die glitter leukerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind je, Fok-it vindt m minder
Ja maar ik als vakkenvuller of wat dan ook zou het niet durven.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze gaan je echt niet slaan hoor. Boodschappen stelen is vaak uit pure noodzaak, dus zijn ze vaak erg onzeker. Ze schamen zich altijd dat ze het uberhaupt doen, neit eens dat ze betrapt zijn
Ik zie geen verschil?quote:
Fok-it heeft geen smaak.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind je, Fok-it vindt m minder
hahahaha ohja omg ik was net Karlo vergeten nu help jij me weer herinnerenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vond die glitter leuker
Het gaat niet over mijn UIquote:
hahaha. Dat spel ookquote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ohja omg ik was net Karlo vergeten nu help jij me weer herinneren
KARLO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |