Is dat nog steeds zo'n sletje?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
er was zo'n meisje die om de zoveel tijd van jongetje verwisselde om in de poppenhoek papa&mama & kind te spelen, dus ''kleuterverkering'' zeg maar
Heb er drie op mijn naam staan. De ouwe lul van vandaag, paar maanden geleden een 8-jarig jochie (ouders gebeldquote:Op maandag 11 februari 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha lijkt alsof je het al vaker gedaan hebt
bij ons staan condooms en die meuk achter de counterquote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er drie op mijn naam staan. De ouwe lul van vandaag, paar maanden geleden een 8-jarig jochie (ouders gebeld) en een jaar geleden een meisje die een pak condooms mee smokkelde (ze was 14
)
nee, ze doet vmbo, is knap en ziet er als een van de weinigen daar verzorgd uit, en ze gedraagt zich normaal maar ze is niet populair ofzo maar dat is praktisch niemand hier van het vmbo, eigen subcultuurtje ;s.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo'n sletje?
Ik wel, lach me er soms nog dood omquote:Op maandag 11 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja dikke lol was dat/
deden jullie ook altijd jongens pakken de meisjes?
Wel grappig om te zien hoe klasgenoten van je basisschool veranderen met de tijd enzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, ze doet vmbo, is knap en ziet er als een van de weinigen daar verzorgd uit, en ze gedraagt zich normaal maar ze is niet populair ofzo maar dat is praktisch niemand hier van het vmbo, eigen subcultuurtje ;s.
Bij ons daar om de hoek. Staat ook een camera recht op maarjaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij ons staan condooms en die meuk achter de counter
Ach ze wilde tenminste aan protectie doen
sommige mensen zijn echt te stom voor woordenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij ons daar om de hoek. Staat ook een camera recht op maarja
Klopt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien hoe klasgenoten van je basisschool veranderen met de tijd enzo.
Van de middelbare ook wel, een meisje was ontspoord en die heeft toch nu een eigen huisje en is verloofd.
Het leven kan raar lopen
Ja net als Lucille blabla
Haar gezicht was dan ook amper te zien door de bontkraagquote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen zijn echt te stom voor woorden
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
Uit mijn oude groep 8 klas zijn er 1 bijna tienermoeder en 3 daarvan aan de harddrugs, en 2/3 zwaar aan de alcohol en 1/3 rookt als een ketter.
Wat zullen mijn ouders trots op me zijn
zie geen hypo staan ofz.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
Ik denk telkens mijn naam te lezen in de TT.
Ik heb je trouwens nog een verhaal gestuurdquote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
Ik denk telkens mijn naam te lezen in de TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |