Ik moet alles net iets anders doen, weet je toch?quote:
Mate wordt hier heel veel gebruiktquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mistte ik nog
[..]
Ik dacht dat alleen down-under mensen mate genoemd werden
In principe welquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus hij haat op alle anticonceptie?
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mate wordt hier heel veel gebruikt
Mate voor mannen en love voor vrouwenquote:
mistequote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mistte ik nog
[..]
Ik dacht dat alleen down-under mensen mate genoemd werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hmm ja oke.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet alles net iets anders doen, weet je toch?
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja want anticonceptie is om een nieuw leven te onthouden van het bestaan en daar is de paus tegen want seriously wie neukt er nou voor de lol als je je ermee kan voortplantenquote:
Ik weet het, ik weet het, ik weet hetquote:
Ze zijn idd niet heel lollig daar in het vaticaanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want anticonceptie is om een nieuw leven te onthouden van het bestaan en daar is de paus tegen want seriously wie neukt er nou voor de lol als je je ermee kan voortplanten
ja die had ik, ik mis die tijdquote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Taexon het volgende:
Redcat de spannende stedentocht
*is oude cdroms aan het bekijken*
Okee, je staarde me zo aanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het
[..]
Ze zijn idd niet heel lollig daar in het vaticaan
Is alleen in derde persoon dan toch?quote:
ja manquote:
Ze weten gewoon niet wat lekker isquote:Op maandag 11 februari 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het
[..]
Ze zijn idd niet heel lollig daar in het vaticaan
Ik klink wel heel creepy zoquote:
En dit jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze weten gewoon niet wat lekker is
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik klink wel heel creepy zo
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
Het Vaticaan is gewoon vreemd
[..]
En dit ja
Ik bedoel ermee aan te geven dat het uitleggen nog niet altijd even makkelijk is aan bijv. iemand van buitenlandse afkomstquote:
ja so what. Houd ik geen rekening mee hier.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee aan te geven dat het uitleggen nog niet altijd even makkelijk is aan bijv. iemand van buitenlandse afkomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |