Oh die ene die niet zo goed ging?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van Financiering en ik krijg mijn cijfer terug van management, yay
oh?quote:
ja inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh die ene die niet zo goed ging?
wow stoerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus iedereen morgen pannenkoeken eten
http://en.wikipedia.org/wiki/Shrove_Tuesday
Ja, dat is best uniek want het is net als Pasen elk jaar andersquote:
zekerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke dat is zo![]()
We redden ons wel
nicequote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is best uniek want het is net als Pasen elk jaar anders
Ik ben geboren met Pasen, ben ik nu ook uniek?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is best uniek want het is net als Pasen elk jaar anders
Zeker! Pasen is immers ook steeds op een andere datumquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben geboren met Pasen, ben ik nu ook uniek?
yayyyquote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker! Pasen is immers ook steeds op een andere datum
Je bent alleen de reïncarnatie van Jezusquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben geboren met Pasen, ben ik nu ook uniek?
ohjeetjequote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent alleen de reïncarnatie van Jezus
Enorm vaak maar nooit precies? Dat begrijp ik nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
Pancake day valt echt enorm vaak op mijn verjaardag maar tot 2050 nooit precies
Wat is deze
ja hoorquote:
Kan je ook over water lopenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik anders was
ja in de winterquote:Op maandag 11 februari 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je ook over water lopen
Daarom treedt de paus nu natuurlijk afquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG JE BENT HET ECHT ASDGWR
shit je hebt me doorquote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG JE BENT HET ECHT ASDGWR
Die anti-gay ouwe lul is afgetreden wat vrij uniek is want meestal blijven ze zitten tot ze omvallen maar deze weet dat hij te oud is. Dat in het kortquote:Op maandag 11 februari 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
ja vertel eens wat over die pauz, niks van meegekregen
Hij gaat haten op homo's, condooms, doet niks tegen het seksueel misbruik en neemt vervolgens de benen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
ja vertel eens wat over die pauz, niks van meegekregen
dus als je haat op condooms kan je paus wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij gaat haten op homo's, condooms, doet niks tegen het seksueel misbruik en neemt vervolgens de benen.
Wij hadden ze bijna allemaalquote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar dan voor topografie
Sorry was even een paar minuutjes mixen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
En gay mensen en abortusquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als je haat op condooms kan je paus worden
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die anti-gay ouwe lul is afgetreden wat vrij uniek is want meestal blijven ze zitten tot ze omvallen maar deze weet dat hij te oud is. Dat in het kort
oh nanaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij gaat haten op homo's, condooms, doet niks tegen het seksueel misbruik en neemt vervolgens de benen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry was even een paar minuutjes mixen.No worries mateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ja want seks is alleen bedoeld voor voortplanting.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als je haat op condooms kan je paus worden
gewoon de normalequote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben zo verslaafd aan de friction remix van love is all i got
Die kans is klein. Ook een hippe of ruimdenkende paus zit er niet echt inquote:Op maandag 11 februari 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
oh nanamooi dat ie weg gaat
misschien krijgen we nu wel een hotte pauz
Die mistte ik nogquote:
Ik dacht dat alleen down-under mensen mate genoemd werdenquote:
Dus hij haat op alle anticonceptie?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want seks is alleen bedoeld voor voortplanting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |