Terechtquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
wat vinden jullie van dat je als 17 jarige van je moeder al om 2 uur- half 3 thuis moet zijn
Oh haha, ik bedoelde enorm vaak rond mijn verjaardag maar nooit er opquote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enorm vaak maar nooit precies? Dat begrijp ik niet![]()
Nee, dat zeg ik ook niet hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik ben niet vol van mijzelf
Ik begrijp het nuquote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh haha, ik bedoelde enorm vaak rond mijn verjaardag maar nooit er op
Nee, maar, know that feelquote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thankskomt wel weer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Niet nodigquote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh denk meld het nog even
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar, know that feelmijn sarcasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ik wil wel strandweer eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
Ik zou echt niet op het strand willen wonen. Al dat zand
Oh het was niet sarcastisch? I'm sorry. Ik twijfelquote:
ja dat wel. Maar ben blij als ik weg ben van al dat zand uiteindelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil wel strandweer eigenlijk
Wat danquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als gematigde anglofiel is het een genot om soms met mensen als Stuart te kunnen praten
Ja het komt echt overalquote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wel. Maar ben blij als ik weg ben van al dat zand uiteindelijk
zoals die dingen als welshmen en schapenquote:
ik ben wel vaak sarcastisch ja maar nu niet hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh het was niet sarcastisch? I'm sorry. Ik twijfel
Ahaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zoals die dingen als welshmen en schapenJij snapt het
hehequote:Op maandag 11 februari 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja het komt echt overal
Dan herhaal ik:quote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben wel vaak sarcastisch ja maar nu niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |