Rustig maarquote:Op maandag 11 februari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja so what. Houd ik geen rekening mee hier.
ik ben rustigquote:
Nou, by 'so what' denk ik hieraan hoorquote:
wat een kut muziekquote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, by 'so what' denk ik hieraan hoor
jaaaa daar moest ik ook aan denken eigenlijkquote:
Boksquote:Op maandag 11 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaa daar moest ik ook aan denken eigenlijk
ik stopte met luisteren toen die gitaren begonnenquote:
Je zou waarschijnlijk best kunnen lachen om de lyricsquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik stopte met luisteren toen die gitaren begonnen
ga ik niet doenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk best kunnen lachen om de lyrics
Lyricsquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou waarschijnlijk best kunnen lachen om de lyrics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Leeg zijn zij die vol zijn van zichzelfquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''And I've fucked a sheep.
I've fucked a goat. ''
We've got a welshman
maar ik ben niet vol van mijzelfquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leeg zijn zij die vol zijn van zichzelf
goedquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
wat vinden jullie van dat je als 17 jarige van je moeder al om 2 uur- half 3 thuis moet zijn
half 3 is nog niet eens zo heel slecht hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
wat vinden jullie van dat je als 17 jarige van je moeder al om 2 uur- half 3 thuis moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |