in mn haarquote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg het nooit uit mijn oren hehe
thee zonder suikerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef nodig het volgende:
Potverdikkema ik zit aan de groene thee cranberry zonder suiker sjongejonge wat gezond!
Daar heb ik gelukkig nooit zo heel veel last vanquote:
Ik doe tenminste gezondquote:
dankjequote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan herhaal ik:
Komt wel goed
En know that feel.
Nee niet lekkerquote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik doe tenminste gezond![]()
Al zit ik morgen weer een zak chips naar achter te schransen![]()
Is best te drinken hoor zo af en toe.
stuquote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
Ik EIS dat jullie nu allemaal dagelijks voor het eten bidden. Begin maar met:
For what we are about to receive, may the Lord make us truly thankful. Amen.
En ik eis dat je mensen geen geloof aansmeert.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En ik eis dat je mensen geen geloof aansmeert.
Amen
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
Niet? Ik wil jullie alleen maar helpen hoorquote:
''Ziet er lekker uit mam''quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
Alsof buitenlanders hier alle gebruiken kennen, bitch pleasequote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet? Ik wil jullie alleen maar helpen hoor
Als je nou eens in GB wordt uitgenodigd en je mag de grace doen weet je in ieder geval iets te zeggen. Het staat zo knullig als je zegt 'ja, dat weet ik niet hoor'
ik zeg vaak niet eens eetsmakelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet? Ik wil jullie alleen maar helpen hoor
Als je nou eens in GB wordt uitgenodigd en je mag de grace doen weet je in ieder geval iets te zeggen. Het staat zo knullig als je zegt 'ja, dat weet ik niet hoor'
rubadubdub, thanks for the grubquote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ziet er lekker uit mam''
Dat hoort ook nietquote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg vaak niet eens eetsmakelijk
Ik vergeet dat ook vaak hoor... maarja eten is ook zo een gewoonte gewordenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg vaak niet eens eetsmakelijk
zooooo asoquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
Als er iemand gaat bidden moet je mij niet aan gaan kijken want als iemand dan oogcontact met me zoekt moet ik me lach inhouden
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
Als er iemand gaat bidden moet je mij niet aan gaan kijken want als iemand dan oogcontact met me zoekt moet ik me lach inhouden
hehe herkenbaar. Ik ga altijd stomme gezichten trekken naar mn broertjes als we bij mn opa en oma zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Taexon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |