We hebben ook een training hier voor gehad. Als ze gaan dreigen en alles, laten gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik als vakkenvuller of wat dan ook zou het niet durven.
Ik zie ook niks bij hypo hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet over mijn UI
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ohja omg ik was net Karlo vergeten nu help jij me weer herinneren
KARLO
Hahaha toen leek het ook echt een obsessiequote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha. Dat spel ookIk weet nog dat ik net hier was en ik niks van Karlo snapte, waar jullie het over hadden enzo
Er was een dom spel met een haai en geld ofzo?quote:
oh het gaat over een verhaalquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet over mijn UI
Ja beetje welquote:Op maandag 11 februari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha toen leek het ook echt een obsessie
wtf.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was een dom spel met een haai en geld ofzo?
En daar gingen ze ene Karlo proberen te verslaan, maar hij was onverslaanbaar.
Altijd tochquote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh het gaat over een verhaalsorry
ja dus toen kreeg Karlo de schuld van allerlei ellende en alle stomme mensen werden karlo genoemdquote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was een dom spel met een haai en geld ofzo?
En daar gingen ze ene Karlo proberen te verslaan, maar hij was onverslaanbaar.
wel paprikaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
hahaha jaaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus toen kreeg Karlo de schuld van allerlei ellende en alle stomme mensen werden karlo genoemd
Ik ook, in de aanbieding ditdatquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker fieldfucken weetjewel
Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, in de aanbieding ditdat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |