quote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
niemand kent dat spel?je moest door allerlei provincies rijden en hoofdsteden invullen ofzo ik weet niet meer
Bedoel je niet redcat?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
niemand kent dat spel?je moest door allerlei provincies rijden en hoofdsteden invullen ofzo ik weet niet meer
Ik lig toch meestal wel in de foetushouding, maar achquote:
ja die!!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel je niet redcat?
Had je ook rekenen van enzo en voldoet aan je omschrijving
hehe ik ookquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lig toch meestal wel in de foetushouding, maar ach
Heb jij geluk dat je niet meer zo'n hoofdreken toets hoefde te doenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
met rekenen mochten we vaak op de computer op zo'n site. En dan mocht je een spelletje uitzoeken. En een spel was taarten versierenDat deed ik zo vaak.
En nu kan ik niet rekenen
Ja dat is normaal. En normaal is saai.quote:
die had ik nooit gehaaldquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat je niet meer zo'n hoofdreken toets hoefde te doen
jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is normaal. En normaal is saai.
herkenbaar, ik deed groep 6 rekenen in groep 8quote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
die had ik nooit gehaald
Ik heb ook nooit groep acht rekenen gehad. Toen moest ik groep zeven overnieuw maken
wow dat is nog slechter van die schoolquote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaar, ik deed groep 6 rekenen in groep 8
opschapperquote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had in groep 7 voor rekenen ''zg'' op mijn rapport![]()
![]()
zg was er bij mij niet, ik stond ''g''quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had in groep 7 voor rekenen ''zg'' op mijn rapport![]()
![]()
*opschepperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mijn ouders wisten het wel en die school zei dat ik dyscalculie heb, wat ook wel kan kloppen gezien de kenmerken enzo maar testen ho maarquote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat is nog slechter van die school
Mijn moeder wist het niet (ik dacht van wel toen) Maar als ze het had geweten dan had ze er wat van gezegd
Als ik alleen thuis ben heb ik een one-man dancepartyquote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
als ik alleen thuis ben zing ik feministische liedjes mee.
dansen wil ik er ook nog wel ns bij doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben heb ik een one-man danceparty
herkenbaar ding is herkenbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben heb ik een one-man danceparty
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*opscheppertypfoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pffquote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn ouders wisten het wel en die school zei dat ik dyscalculie heb, wat ook wel kan kloppen gezien de kenmerken enzo maar testen ho maar
Ik zing altijd hoor. Ook als er mensen thuis zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
als ik alleen thuis ben zing ik feministische liedjes mee.
Wat voor een toets?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leerze![]()
Zou ik ook moeten doen want morgen toets maar heb geen zin
groetjesquote:
stuquote:
mja toen was het ook nog heel onbekend en werd er gewoon geen aandacht aan gegeven, dyscalculie is nog steeds heel onbekend mja ik denk laat maar ik red me ook wel zonder in een hokje geplaatst te worden.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
pff
Ik kan nog steeds geen tafelsEn hoofdrekenen ook niet.
Soms denk ik ook dat ik het heb. Maar geen zin om test te doen. En weet ook niet waar ofzo.
quote:
Ja oke dat is zoquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja toen was het ook nog heel onbekend en werd er gewoon geen aandacht aan gegeven, dyscalculie is nog steeds heel onbekend mja ik denk laat maar ik red me ook wel zonder in een hokje geplaatst te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |