quote:Op maandag 11 februari 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag het eerst niet
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Echt niet. Paprika is het lekkerst. Altijd. Overal.quote:
Chips is niet mijn dingquote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet. Paprika is het lekkerst. Altijd. Overal.
Ik kon het zonder onnozele spelletjes al uit mijn hoofd.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie kende dat topografiespel met dat vossenpoppetje in een autootje die dingen moest verslaan?
ja maar dat spel was baas en ik ben de naam kwijtquote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kon het zonder onnozele spelletjes al uit mijn hoofd.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet. Paprika is het lekkerst. Altijd. Overal.
Oh god die heb ik nog ergens liggen dacht ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie kende dat topografiespel met dat vossenpoppetje in een autootje die dingen moest verslaan?
Nee ken ik nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Nevermind, was iets andersquote:Op maandag 11 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
wow ja. Ik kon bij een stukje nooit verderquote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god die heb ik nog ergens liggen dacht ik.
[ afbeelding ]
nee die was het niet, het was een cdrom die draaide op windows 95quote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god die heb ik nog ergens liggen dacht ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat zouden jullie doen als je slaapt en als je je omdraait kraakt je bed heel erg en je vindt dat irritant?
Nee was idd een andere. Ik kan me er weinig van herinneren eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ja. Ik kon bij een stukje nooit verderMaar dat was niet met topografie toch?
Was deze bij die boot met dat tango dansen?
Oh ik vond hem wel leukquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee was idd een andere. Ik kan me er weinig van herinneren eigenlijk
Daarom herinner ik nog dat ie uberhaupt bestaatquote:Op maandag 11 februari 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vond hem wel leuk![]()
daarom weet ik het nog
Ik heb geen ideequote:Op maandag 11 februari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan lachen heb ik niks want dat verhelpt het gekraak niet
oh hehequote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom herinner ik nog dat ie uberhaupt bestaat
nicequote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuw langer dekbed![]()
Geen koude voeten meer
Bofkont jij, krakende bedden zijn hatelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Mijn bed kraakt vrijwel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |