Nee heb ik gedaan, dat is je plek jonge kut.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
hoezo sta ik achteraan bij de ui's? was ik er weer uitgetyft?
heb jij met adolescens? hij was toch homo? of was het nou een vrouw?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedacht me zojuist in de auto dat Ado en ik alweer ruim 4 jaar samen zijn
Ik was ook voor maar 3 rijen maarja mensen gaan serieus zeiken als ze er niet instaan hèquote:Op zondag 10 februari 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak die UI's eens netjes man, dit kan ik niet handelen.
wat de neuk?!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb jij met adolescens? hij was toch homo? of was het nou een vrouw?
Nee hij is homo, janies is een man.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Gooi jezelf eruit dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was ook voor maar 3 rijen maarja mensen gaan serieus zeiken als ze er niet instaan hè
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedacht me zojuist in de auto dat Ado en ik alweer ruim 4 jaar samen zijn
Als je dat niet weet is je plek inderdaad achteraan.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat was natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij is homo, janies is een man.
wat lul je nou?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ik ben TS ben je blind ofzo?
wij hebben geen datum, we hebben elkaar ontmoet in oktober 2008.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik over een week en 5 maanden ook met Mozy.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ik ben geen TS ben je blind ofzo?
Oh wij hebben gewoon de datum van de eerste keer seks genomen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben geen datum, we hebben elkaar ontmoet in oktober 2008.
Heeft 'ie ook gehuild of zichzelf gesneden na de 1e keer? Hij was toen toch nog emoquote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wij hebben gewoon de datum van de eerste keer seks genomen.
Haha nee.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook gehuild of zichzelf gesneden na de 1e keer? Hij was toch toch nog emo.
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 10 februari 2013 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij is een man en ik ben een vrouw.
Ado heeft geloof ik 1 februari gezegd ofzo, ik zou ergens tussen Kerst en oud en nieuw zeggen, maar we hebben dus niks en dat vind ik wel jammer somsquote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Of nee toch niet.
Wij namen de datum maar van de dag dat we het een-beetje-ongemakkelijke-gesprek voerden over of het nu ook iets officieels was of niet, enzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Of nee toch niet.
Hansworst?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb gewoon de datum van mn geboorte genomen, al 16 jaar samen met hans
volgens mij hebben wij dat gesprek helemaal niet gehad. Of misschien tien keer, dat kan ookquote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wij namen de datum maar van de dag dat we het een-beetje-ongemakkelijke-gesprek voerden over of het nu ook iets officieels was of niet, enzo.
Mja ik vond het zo ongemakkelijk, niet wetende of het nou wel of nog geen relatie was, dus knoopte ik het gesprek voorzichtig aanquote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij dat gesprek helemaal niet gehad. Of misschien tien keer, dat kan ook
Ja daarom dacht ik ook ff dat het de datum van de eerste keer seks was, want daarna was het zo van nou nu hebben we sws wel echt iets.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wij namen de datum maar van de dag dat we het een-beetje-ongemakkelijke-gesprek voerden over of het nu ook iets officieels was of niet, enzo.
Mja voor jullie ook anders omdat jullie allebei nog maagd waren misschien? Maar ja mijn vriend was al (bijna) 23 toen ik hem leerde kennen en had wel al een paar gehad, en ik zelf ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik ook ff dat het de datum van de eerste keer seks was, want daarna was het zo van nou nu hebben we sws wel echt iets.
Wel gvdquote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef VeerEli het volgende:
We hadden in de eerste instantie allebei helemaal niet de bedoeling om een relatie te krijgen ook![]()
Da's best snel 2 maanden.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja ik vond het zo ongemakkelijk, niet wetende of het nou wel of nog geen relatie was, dus knoopte ik het gesprek voorzichtig aan
Nou ja toen werd duidelijk dat het voor beiden toch wel een relatie was, dus die dag hebben wij maar gepakt. 20 december 2007En we begonnen dat jaar vanaf oktober te daten.
ik ben sowieso geen held met data, maar in maart heeft Ado voor het eerst de kinderen ontmoet, en toen waren we het er in elk geval al overeens dat het,eer was dan gewoon leukquote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja ik vond het zo ongemakkelijk, niet wetende of het nou wel of nog geen relatie was, dus knoopte ik het gesprek voorzichtig aan
Nou ja toen werd duidelijk dat het voor beiden toch wel een relatie was, dus die dag hebben wij maar gepakt. 20 december 2007En we begonnen dat jaar vanaf oktober te daten.
Ja klopt. Beiden 16, beiden totaal onervaren.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja voor jullie ook anders omdat jullie allebei nog maagd waren misschien? Maar ja mijn vriend was al (bijna) 23 toen ik hem leerde kennen en had wel al een paar gehad, en ik zelf ook.
Seks hadden we ook al vrij snel, dus dan is het sowieso anders. We hadden in de eerste instantie allebei helemaal niet de bedoeling om een relatie te krijgen ookMaar werden toch verliefd
nee joh, voor écht serieus is het misschien wel snel, maar om uit te spreken dat je elkaar echt wel leuk vindt en er meer in ziet, is dat toch niet snel?quote:
Het gaat hier om de stempel 'relatie' te drukken, dus dat lijkt me behoorlijk serieus.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee joh, voor écht serieus is het misschien wel snel, maar om uit te spreken dat je elkaar echt wel leuk vindt en er meer in ziet, is dat toch niet snel?
Nee we zijn niet meer totaal onervaren, hehe.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ik ben geen TS ben je blind ofzo?
Waarom die PI? Ik weet trouwens iemand die je kan helpen het beffen relaxt te gaan vinden.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee we zijn niet meer totaal onervaren, hehe.
Is iets anders dan zeer ervaren he, zit ook nog een heel stuk tussenin.
Omdat je vraagt of we nu niet meer totaal onervaren zijn. Nogal domme vraag toch.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom die PI? Ik weet trouwens iemand die je kan helpen het beffen relaxt te gaan vinden.
[ afbeelding ]
o, nou, ik vind twee maanden niet overdreven snel.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om de stempel 'relatie' te drukken, dus dat lijkt me behoorlijk serieus.
quote:
Ja, op zich wel jaquote:
Ach ja, als je de maand ofzo maar een beetje in gedachten hebt. Hoewel een datum wel handig/leuk is. Maar snel gaan trouwen, dan heb je wel een datumquote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben sowieso geen held met data, maar in maart heeft Ado voor het eerst de kinderen ontmoet, en toen waren we het er in elk geval al overeens dat het,eer was dan gewoon leuk![]()
Ik zelf zou dus zeggen december, maar dat vond hij te vroeg.
en jullie zijn dus ook al een tijdje samen
Dat 'totaal' erbij leek het lijken alsof.. houd toch je bek Chaiquote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je vraagt of we nu niet meer totaal onervaren zijn. Nogal domme vraag toch.
Bij een monogame relatie vanaf het moment dat je trouw aan elkaar bent imo.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, nou, ik vind twee maanden niet overdreven snel.
En ik vind relatie niet perse zó serieus, het betekent imo gewoon datje probeert of het werkt vanaf dat moment en aangeeft dat je elkaar leuker vindt dan gewoon leuk.
Dit wel inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik vind relatie niet perse zó serieus, het betekent imo gewoon datje probeert of het werkt vanaf dat moment en aangeeft dat je elkaar leuker vindt dan gewoon leuk.
voor Ado me vraagt zijn we ws alweer 8 jaar verder ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, als je de maand ofzo maar een beetje in gedachten hebt. Hoewel een datum wel handig/leuk is. Maar snel gaan trouwen, dan heb je wel een datum
Dat was ik al vanaf de eerste date, en hij ook. Ik (en hij schijnbaar dus ook) ben sowieso niet zo van het daten met verschillende jongens, zeker niet als ik seks heb met de jongen waarmee ik 'scharrel' eerst. Tenzij er duidelijk besproken is dat er niet meer in zit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een monogame relatie vanaf het moment dat je trouw aan elkaar bent imo.
Jij wilt wel trouwen dus? Hoe oud ben jij eigenlijk? Of had ik je dat ooit al 's gevraagdquote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor Ado me vraagt zijn we ws alweer 8 jaar verder ofzo
En zou het idd leuk vinden om een datum te hebben![]()
Die vrees heb ik met mijn eigen vriend ook een beetje, jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor Ado me vraagt zijn we ws alweer 8 jaar verder ofzo
En zou het idd leuk vinden om een datum te hebben![]()
ja, zou je kunnen zeggen, maardan was het nog sneller dan de datum die ik zou zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een monogame relatie vanaf het moment dat je trouw aan elkaar bent imo.
ja, 32 en ja, dat had je.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij wilt wel trouwen dus? Hoe oud ben jij eigenlijk? Of had ik je dat ooit al 's gevraagd?
Ja maar als je dat van elkaar weet en dat ook van plan bent te blijven dan is het toch wel een relatie?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was ik al vanaf de eerste date, en hij ook. Ik (en hij schijnbaar dus ook) ben sowieso niet zo van het daten met verschillende jongens, zeker niet als ik seks heb met de jongen waarmee ik 'scharrel' eerst. Tenzij er duidelijk besproken is dat er niet meer in zit bijvoorbeeld.
ik vond het van mn ex niet erg dat ie me niet vroeg, maar nu zou ik wel willen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vrees heb ik met mijn eigen vriend ook een beetje, jaNou ben ik nog wel heel jong, dus dat scheelt
Dat bespraken we op het moment van daten ook niet, hoor. Zo van 'ik zie niemand anders, jij wel?'quote:Op zondag 10 februari 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar als je dat van elkaar weet en dat ook van plan bent te blijven dan is het toch wel een relatie?
Wat jij altijd allemaal verteld over je ex.. hoe kan het dat je zo lang bij hem bent gebleven en het de vader van je kinderen is?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het van mn ex niet erg dat ie me niet vroeg, maar nu zou ik wel willen ja
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga het voor je aankaarten bij Ado, intimi noemen me ook wel John Williams.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_een_oplichter.htmlquote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga het voor je aankaarten bij Ado, intimi noemen me ook wel John Williams.
ik was heel erg verliefd op hem en ik dacht ook echt dat ik van hem hield. Deed ik ook, maar dan wel totaal anders dan nu.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat jij altijd allemaal verteld over je ex.. hoe kan het dat je zo lang bij hem bent gebleven en het de vader van je kinderen is?
denk niet dat hij daar last van heeft hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef krioro het volgende:
Ado wordt gewoon via FOK! onder druk gezet mwheheheheheheehehehehehehe.
Hebben jullie ook al snel kinderen gekregen dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was heel erg verliefd op hem en ik dacht ook echt dat ik van hem hield. Deed ik ook, maar dan wel totaal anders dan nu.
ik ben zwanger geraakt omdat ik mn pil een keer vergeten was,dacht niet dat het zon vaart zou lopenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al snel kinderen gekregen dan?
So so vruchtbaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben zwanger geraakt omdat ik mn pil een keer vergeten was,dacht niet dat het zon vaart zou lopen![]()
De tweede was wel gepland btw, omdat ik sowieso twee kinderen wilde en niet van verschillende mannen...
1x maar? Oh dacht ook dat die kans zo fucking klein was. Vooral omdat hij toch gewoon nog veilig is als je hem binnen 12 u alsnog inneemt (zoiets?)?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben zwanger geraakt omdat ik mn pil een keer vergeten was,dacht niet dat het zon vaart zou lopen![]()
De tweede was wel gepland btw, omdat ik sowieso twee kinderen wilde en niet van verschillende mannen...
ja, nogal...quote:
Godverdetering man, wát een kutaccent van dat wijf, en dat stemgeluid ookquote:Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)s_een_oplichter.html
dat laatste had ik dus niet gedaan, ik was hem echt vergeten vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
1x maar? Oh dacht ook dat die kans zo fucking klein was. Vooral omdat hij toch gewoon nog veilig is als je hem binnen 12 u alsnog inneemt (zoiets?)?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was hem dus al vaker vergeten he, niet diemaand maar ik denk in totaal in de vier jaar datik hem geslikt heb wel een keer of 50nooit zwanger geraakt, mja, hoeft maar 1 keer 'mis' te gaan he.
savonds, maar ik sliep weleens bij hem en dan had ik m nog thuis liggen en pakte ik m sochtends ofzo, of soms dus niet...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef Chai het volgende:
Nam je je pil altijd 's ochtends of 's avonds JB?
's Ochtends zou ik hem ook wel af en toe vergeten denk ik.en de tijd van opstaan verschilt nogal eens, dus leek me daarom ook handiger om 's avonds te nemen.
Ben hem nog nooit vergeten, gelukkig.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
savonds, maar ik sliep weleens bij hem en dan had ik m nog thuis liggen en pakte ik m sochtends ofzo, of soms dus niet...
Nou ja, het werkte dus ook niet omdat ik niet altijd verwachtte bij hem te zullen slapen, soms ook met mn bezopen kop gewoon in bed gerold zonder m te nemen.
Ik ben daar gewoonniet goed in, zou het nu ook niet meer willen, want ik weet zeker dat ik hem gewoon weer vergeet.
Vraag me af wat jij allemaal nog meer vergeet.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
savonds, maar ik sliep weleens bij hem en dan had ik m nog thuis liggen en pakte ik m sochtends ofzo, of soms dus niet...
Nou ja, het werkte dus ook niet omdat ik niet altijd verwachtte bij hem te zullen slapen, soms ook met mn bezopen kop gewoon in bed gerold zonder m te nemen.
Ik ben daar gewoonniet goed in, zou het nu ook niet meer willen, want ik weet zeker dat ik hem gewoon weer vergeet.
dat klopt, vind ikzelf ook.quote:
En dan noemde je mij dom omdat ik vond dat 2x douchen bij mezelf geen kwaad kon/niet slecht voor me isquote:Op zondag 10 februari 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, vind ikzelf ook.
Ik had dus begrepen dat het geen of in elk geval heel weinig kwaad kon, ook vande huisarts. Maar vandaar dus dat ik na de zwangerschappen een apiraaltje wilde
mn wekker zetten als ik hem uit heb gehad,als ik wat gedronken heb vrgeet ik standaard mn make up eraf te halen en toen de kinderen klein waren vergat ik ook altijd wel iets in de luiertas te doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij allemaal nog meer vergeet.
Oke prima, ik vind het wel snel maarja dat ben ik hèquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neehee sukkeltje.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan noemde je mij dom omdat ik vond dat 2x douchen bij mezelf geen kwaad kon/niet slecht voor me is.
Ja dat ben jij hè.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke prima, ik vind het wel snel maarja dat ben ik hè
Je bent zelf een sukkeltje als ik zo deze pagina terugleesquote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neehee sukkeltje.
Je hebt niet goed gelezen en ik ga het écht niet nog een keer uitleggen.
Zal morgen eens bellen naar m'n huisarts om te vragen of 2x per douchen slecht voor me is, als ik het al járen doe en me ook nog eens insmeer met een voedende bodylotion.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bovendien, jij zegt dat uit ervaring, ik dacht dat door mn huisarts én door ervaring, nlheel lang gewoon goed gegaan...
weet je zeker dat je het goed leest? schijn je wat moeite mee te hebben af en toequote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent zelf een sukkeltje als ik zo deze pagina teruglees.
Oh pls, not this again.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal morgen eens bellen naar m'n huisarts om te vragen of 2x per douchen slecht voor me is, als ik het al járen doe en me ook nog eens insmeer met een voedende bodylotion.
Rare huisarts had je trouwensquote:Op zondag 10 februari 2013 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je zeker dat je het goed leest? schijn je wat moeite mee te hebben af en toe![]()
En nu ben ik er wel weer klaar mee.
had, die dit zei is al een tijdje doodquote:
Okeeequote:Op zondag 10 februari 2013 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
had, die dit zei is al een tijdje dood![]()
Daarna een andere gehad, die was heel liefecht zo'n moeke, maar dan een redelijk jonge versie (in de 30)
Ja dat heb je als je 15 bent he.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
echt goor als vrouwen over hun ongestelheid praten![]()
Wanneer niet meer?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je 15 bent he.
nu hebben we een buitenlandse die je heel serieus neemt en echt goed luistert en dat is wel heel fijn ook.quote:
gelukkig ging het daar niet over danquote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
echt goor als vrouwen over hun ongestelheid praten![]()
Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen, je neukt datzelfde gat.quote:
Oh, ik ben nog een beetje pissig op de huisarts die mij vorige keer hielpquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu hebben we een buitenlandse die je heel serieus neemt en echt goed luistert en dat is wel heel fijn ook.
Maar is verder niet bijster interessant.
Doen!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal morgen eens bellen naar m'n huisarts om te vragen of 2x per douchen slecht voor me is, als ik het al járen doe en me ook nog eens insmeer met een voedende bodylotion.
Smeer je jezelf ook in met voedende bodylotion?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Hangt af van mijn bezigheden, 1 of 2 keer.
Jij?
Ik stel me niet aan, bevaar de rode zee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen, je neukt datzelfde gat.
Eén keer, maar ik sla ook wel eens een dag over.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij?
Ieuw, rode slierten aan je leuter.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, bevaar de rode zee.
Ongesteldheid is dus niet vies, omdat je tijdens de seks hetzelfde gat neukt? Logischquote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen, je neukt datzelfde gat.
Wil het bijna doen, maar ik ga m'n huisarts natuurlijk niet lastigvallen vanwege wat FOK!kersquote:
Nee, maar zou eigenlijk wel goed zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Smeer je jezelf ook in met voedende bodylotion?
Eén keer gedaan, in het bed van d'r ouders nota benequote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, bevaar de rode zee.
heb ook weleens zo'n huisarts gehad.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog een beetje pissig op de huisarts die mij vorige keer hielp
Ach, die enkele keer.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ieuw, rode slierten aan je leuter.
Je had het verkeerde gat man.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eén keer gedaan, in het bed van d'r ouders nota bene. Schijt aan, die bebloede lul achteraf nam ik voor lief.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar zou eigenlijk wel goed zijn.
Jij?
Haha, kkquote:
Haha, moet gewoon kunnen toch.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eén keer gedaan, in het bed van d'r ouders nota bene. Schijt aan, die bebloede lul achteraf nam ik voor lief.
Zou mij niets uitmaken. Daarna lekker douchen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ieuw, rode slierten aan je leuter.
Moet je wel doen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar zou eigenlijk wel goed zijn.
Jij?
Wel één keer ja?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ieeh.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou mij niets uitmaken. Daarna lekker douchen.
Ook dat nog eens inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijk van echte liefde, ja toch.
Straaaiiight.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we elkaar eens insmeren dan?
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijk van echte liefde, ja toch.
Daar is de reet voor tochquote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook dat nog eens inderdaad.
Maar om het nou echt uit te stellen terwijl je geil bent, omdat ze ongesteld is.Zonde man.
Ha dat had ik ook een keerquote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb ook weleens zo'n huisarts gehad.
Stuurde me met ontzettende buikpijn naar huis en ik bleek een maagwandontsteking te hebben. Sowieso stuurde zij ons altijd weg met: kijk het nog maar even aanverschillende keren gehad dat hetalleen maar steeds erger werd.
Dat was trouwens ook die van de pil
Goed plan, een verzorgde huid is erg belangrijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we elkaar eens insmeren dan?
Ja voor jou al helemaal. En met een beetje geluk is jouw vriendin ook niet slierterig ongesteld zoals yvonne.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook dat nog eens inderdaad.
Maar om het nou echt uit te stellen terwijl je geil bent, omdat ze ongesteld is.Zonde man.
Ik ben nog achterdeur-maagd hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden dat niet erg inderdaad, sommigen wel.
Die rechtse stinkt, dat zie ik zo.quote:
Mijn huisarts is ook een poephenkie. Met z'n eeuwige zalfjes die toch nooit helpen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb ook weleens zo'n huisarts gehad.
Stuurde me met ontzettende buikpijn naar huis en ik bleek een maagwandontsteking te hebben. Sowieso stuurde zij ons altijd weg met: kijk het nog maar even aanverschillende keren gehad dat hetalleen maar steeds erger werd.
Dat was trouwens ook die van de pil
quote:
Live a little.quote:
heel erg...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha dat had ik ook een keerDat toen met m'n chronische verkoudheid dat ze het niet echt serieus nam en me allergie neusdruppels gaf, hielp niet, ging ik erheen met m'n moeder om een verwijzing naar de KNO arts te vragen, kregen we ook 'n antwoord als: Ja de KNO arts doet er toch niks mee zal wel niks ernstigs zijn, maar zij zijn toch zeker niet gespecialiseerd in KNO?
![]()
Uiteindelijk toch met moeite een verwijzing gehad en jahoor; was wel ernstig
.
Dom gelul altijd daar
Volgens mij is dat echt het resultaat van de paupers die voor elk kuchje volgens Google longkanker denken te hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn huisarts is ook een poephenkie. Met z'n eeuwige zalfjes die toch nooit helpen.
Ja boeiend dan ben ik maarquote:
Jij vast niet meer he?quote:
ik heb nu dus al een tijdje steeds wel fatsoenlijkequote:Op zondag 10 februari 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn huisarts is ook een poephenkie. Met z'n eeuwige zalfjes die toch nooit helpen.
Please.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja boeiend dan ben ik maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn dan een uitgerekte reet en ontiegelijk veel pijn
Met zo'n achterwerk mag ze het hoofd hebben van Willibrord Frequin.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou even wachten met punten geven op dr hoofd
Denken dat je er met 1 gat vanaf bentquote:Op zondag 10 februari 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De kont nemen als je de vagina hebt.
Jij kan het weten, met je ervaring. Oh wacht.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mond.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Denken dat je er met 1 gat vanaf bent!
mijn huisarts was al zo voor googlequote:Op zondag 10 februari 2013 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt het resultaat van de paupers die voor elk kuchje volgens Google longkanker denken te hebben.
Echt, ik moest één keer voor een onderzoek een vinger in m'n reet krijgen, godmensen wat deed me dat zeerquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Denken dat je er met 1 gat vanaf bent!
Direct weer denken aan junamiiquote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Duimpje in de anus frotten when doggystyle. Moet kunnen.
zo is het iet altijd hequote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom dat onderzoek als ik vragen mag?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, ik moest één keer voor een onderzoek een vinger in m'n reet krijgen, godmensen wat deed me dat zeerLaat staan de piemel van mijn vriend
Wat voor onderzoek is dat danquote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, ik moest één keer voor een onderzoek een vinger in m'n reet krijgen, godmensen wat deed me dat zeerLaat staan de piemel van mijn vriend
Hoe poep jij dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
o,nee, ik wil toch wel graageen fatsoenlijk hoofd ook hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met zo'n achterwerk mag ze het hoofd hebben van Willibrord Frequin.
Er zijn wel meer anussen in de wereld hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Direct weer denken aan junamii![]()
![]()
. Je doet het erom, deugniet.
Ik ging al janken en krijsen van de pijn bij thermometer en slangetje van de klysma (moest een x als kind van 6)quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan gaat er wat uit, wat een natuurlijk proces is. Nu gaat er wat in, wat geen natuurlijk proces is.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe poep jij dan?![]()
Oh wacht, vrouwen poepen niet.
Ass lock.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging al janken en krijsen van de pijn bij thermometer en slangetje van de klysma (moest een x als kind van 6)
Spande blijkbaar onbewust die spier aan.
Ik zou ervaringen als een 6 jarig kind niet gelijk meenemen in vergelijkingen met anale seks btwquote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging al janken en krijsen van de pijn bij thermometer en slangetje van de klysma (moest een x als kind van 6)
Yooo, way too much info.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Lang leve de darmperistaltiekquote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan gaat er wat uit, wat een natuurlijk proces is. Nu gaat er wat in, wat geen natuurlijk proces is.
quote:
Familie 2.0 hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O jippie, Ado heeft de titelsong van Baywatch opgezet
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee weet ik, maar bedoel gewoon dat je ietsje aanspannen al heel gauw doet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou ervaringen als een 6 jarig kind niet gelijk meenemen in vergelijkingen met anale seks btw
je kan leren ontspannen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar bedoel gewoon dat je ietsje aanspannen al heel gauw doet.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
quote:
julliequote:
Mozy moet gewoon doordrukken, dan wen je er vanzelf aanquote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar bedoel gewoon dat je ietsje aanspannen al heel gauw doet.
dat werkt dan weer totaal nietquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mozy moet gewoon doordrukken, dan wen je er vanzelf aan
Word het niet ineens prettig van.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mozy moet gewoon doordrukken, dan wen je er vanzelf aan
Nee is juist goed, leer die sukkels hier eens echte vrouwen te zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan leren ontspannen.
Ik moest regelmatig uitstrijkjes laten maken en dat gaat dan ook steeds beter.
Valt ws ook onder tmi, maar goed
Waar wil jij het hier over hebben?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Het gaat weer over de gebruikelijke onderwerpen zie ik... nietszeggend leven toch.
Dat alle vrouwen op klootzakken vallen.quote:
KUTTEN TIETEN BWOAAAAAAquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Het gaat weer over de gebruikelijke onderwerpen zie ik... nietszeggend leven toch.
Had dat er niet mee te maken of je nog maagd was of niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een tijdje terug is die inenting tegen HPV (?) ingevoerd voor meisjes (tegen baarmoederhalskanker)
Moesten/mochten jullie jonkies die eigenlijk ook gaan halen? Of waren jullie daar wel te oud voor? Weet niet wat de max leeftijd was.
Ben uiteindelijk niet geweest dacht ik. Was volgens mij nogal omstreden die inenting toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een tijdje terug is die inenting tegen HPV (?) ingevoerd voor meisjes (tegen baarmoederhalskanker)
Moesten/mochten jullie jonkies die eigenlijk ook gaan halen? Of waren jullie daar wel te oud voor? Weet niet wat de max leeftijd was.
Ik hoefde alleen zo'n meningokokken-prik ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja maar heb 'm niet gehaaldquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind niet dat je anale sex moet hebben hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee is juist goed, leer die sukkels hier eens echte vrouwen te zijn.
quote:
dat weet ik dus niet. Ik weet niet meer hoe datzat.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had dat er niet mee te maken of je nog maagd was of niet?
ja, ik wil mn kinderen ook niet laten inenten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk niet geweest dacht ik. Was volgens mij nogal omstreden die inenting toch?
Omdat ik het nogal vaag vond allemaal, krijgen vanuit het niets een brief met een uitnodiging voor die prikken zonder enige informatie of whatever had er zelfs nognooit van gehoordquote:
je was gewoon bang?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal vaag vond allemaal, krijgen vanuit het niets een brief met een uitnodiging voor die prikken zonder enige informatie of whatever had er zelfs nognooit van gehoordEn toen las ik dat er meerdere varianten zijn van dat virus dusja toen dacht ik je krijgt het of je krijgt het niet, prik vond ik nutteloos.
de meeste vrouwen hebbenof krijgen dat virus, sommige ontwikkelen daardoor baarmoederhalskanker. Dat is echter een heel langzaam groeiende vorm die niet gauw dodelijk is en waar je meestal wel op tijd bij bent.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal vaag vond allemaal, krijgen vanuit het niets een brief met een uitnodiging voor die prikken zonder enige informatie of whatever had er zelfs nognooit van gehoordEn toen las ik dat er meerdere varianten zijn van dat virus dusja toen dacht ik je krijgt het of je krijgt het niet, prik vond ik nutteloos.
Dat is wel echt een aha-erlebnis moment.. Tandjes hee..quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Adolecens het volgende:
Reclame;
KPN heeft een nieuw mobiel abonnement: "KPN Mobiel"
[ afbeelding ]
Ja maar dat bedoel ik, met kanker; je krijgt het of je krijgt het nietquote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de meeste vrouwen hebbenof krijgen dat virus, sommige ontwikkelen daardoor baarmoederhalskanker. Dat is echter een heel langzaam groeiende vorm die niet gauw dodelijk is en waar je meestal wel op tijd bij bent.
Zo, ik zat echt 1 min geleden net te schijten, sta ik op om door te trekken, zie ik ineens bloed. Ik dacht dat m'n einde nabij wasquote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik, met kanker; je krijgt het of je krijgt het niet
Hahahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, ik zat echt 1 min geleden net te schijten, sta ik op om door te trekken, zie ik ineens bloed. Ik dacht dat m'n einde nabij was. Was het gewoon spul wat uit het balletje was ontsnapt (zo'n geurtjes/reinigingsding). Shiiit.
Je hebt na al dat douchen van je, ook nog balletjes met geurtjes en reinigingsshit in je anus?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, ik zat echt 1 min geleden net te schijten, sta ik op om door te trekken, zie ik ineens bloed. Ik dacht dat m'n einde nabij was. Was het gewoon spul wat uit het balletje was ontsnapt (zo'n geurtjes/reinigingsding). Shiiit.
nou, hiermee is hetwel zo dat de kans datje hetkrijgt door dat virus groter is, net als dat teveel drinken de kans op leverkanker vergroot bv.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik, met kanker; je krijgt het of je krijgt het niet
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt na al dat douchen van je, ook nog balletjes met geurtjes en reinigingsshit in je anus?
Ik wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind niet dat je anale sex moet hebben hoormaar het hoeft niet persé pijn te doen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wel.
En dat alle vrouwen die HPV-inenting moeten laten zetten. Nee hihi niet gedaan hihi. Een beetje de mannen opzadelen met keelkanker. Vrouwen!
Geen idee of die inenting daar nut voor heeft, maar toch.
nee hoor, dat heeft er geen bal mee te makenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wel.
En dat alle vrouwen die HPV-inenting moeten laten zetten. Nee hihi niet gedaan hihi. Een beetje de mannen opzadelen met keelkanker. Vrouwen!
Ik krijg nog eerder zelf keelkanker van dat geroer in mijn keelquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wel.
hotmail wat een tyfus is dat tijdje terug hebben ze mijn mail voor de grapvgeblokkeerdquote:Op zondag 10 februari 2013 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat hotmail het zonder problemen doet.
Inb4 hahahahahaha hotmail.
Chiropractie een optie?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb overigens last van mijn nek
je moet ook niet pijpenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg nog eerder zelf keelkanker van dat geroer in mijn keel
Doe dan gewoon ff normaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Hahahah Chaiquote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
nee, lijkt me geen goed idee.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hotmail wat een tyfus is dat tijdje terug hebben ze mijn mail voor de grapvgeblokkeerddag belangrijke gegevens
Oh, OK, in dat geval: don't care.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, dat heeft er geen bal mee te maken![]()
Het is niet hihi btw, er zijn wmb goede redenen om het niet te doen, betere dan om het wel te doen
KPN? Bestaat dat nog?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Adolecens het volgende:
Reclame;
KPN heeft een nieuw mobiel abonnement: "KPN Mobiel"
[ afbeelding ]
Ja, er waren toen een heleboel hotmail adressen geblokkeerd omdat die zogenaamd gehackt waren. Heb het niet terug kunnen krijgenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Juist ja.. en gelachen dat ze hebben.
Wat was je kwijt dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja, er waren toen een heleboel hotmail adressen geblokkeerd omdat die zogenaamd gehackt waren. Heb het niet terug kunnen krijgen
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Juist ja.. en gelachen dat ze hebben.
Wat is dit voor schoolkrant -topic?quote:
Ja, ONZ, he.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor schoolkrant -topic?
1. Nestalgie, je staat hier in ONZ bekend als een fanatiek roker van wiet. Mijn eerste vraag is dan ook maar meteen; Heb je gerookt voor dit interview? En zo ja, wat precies?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1. Nestalgie, je staat hier in ONZ bekend als een fanatiek roker van wiet. Mijn eerste vraag is dan ook maar meteen; Heb je gerookt voor dit interview? En zo ja, wat precies?
1 Ja, uhm purple haze en nog veel meer maar weet alleen die nog. Owja en White Widow.
teeeeeeeeeeering, fanatiek wiet roker en dan met purple haze antwoorden, dat bestaat godverdomme niet eens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(drug)quote:Haze: Sterke, kruidige smaak en geur. Zeer hoog THC-gehalte. Soorten: Silver Haze, Purple Haze, Lemon Haze, Amnesia haze, Cheese, Boeda Haze.
[..]
1. Nestalgie, je staat hier in ONZ bekend als een fanatiek roker van wiet. Mijn eerste vraag is dan ook maar meteen; Heb je gerookt voor dit interview? En zo ja, wat precies?
1 Ja, uhm purple haze en nog veel meer maar weet alleen die nog. Owja en White Widow.
teeeeeeeeeeering, fanatiek wiet roker en dan met purple haze antwoorden, dat bestaat godverdomme niet eens
Ja, niet hierquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(drug)
[..]
Kutkopquote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:
Lieke van Lexmond komt over als een leuke, warme vrouw.#OpZoekNaarGod
suddenly, wallsquote:
Jij kan niet aan haar tippen.quote:
JB.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
anders kon je niet zien dat ze het zieke nichtje van spiderman is
Iedereen is warm van binnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:
Lieke van Lexmond komt over als een leuke, warme vrouw.#OpZoekNaarGod
Inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind Liekes neus echt haar hele hoofd verpesten. Zie alleen maar die neus.
Sanne Vogel dan?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
anders kon je niet zien dat ze het zieke nichtje van spiderman is
Nu pasquote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Nou, dan zal ik jullie op de valreep nog maar even centraal zetten
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Nou, dan zal ik jullie op de valreep nog maar even centraal zetten
quote:
Sanne > jouw vriendin.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou hem nog liever in vogel Sanne steken.
quote:
Hoe kom je daarbij??quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat alle vrouwen op klootzakken vallen.
Gay.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |