Jij post hier altijd van die halve kerels andersquote:
Zou liever een lekkere kerel doen dan me inlaten met die kwal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij post hier altijd van die halve kerels anders.
Voel me echter wel aangesproken, dus ik ga nu proberen het tegendeel te bewijzen.
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij post hier altijd van die halve kerels anders.
Voel me echter wel aangesproken, dus ik ga nu proberen het tegendeel te bewijzen.
[ afbeelding ]
Stijlvolle dame vond ik dat altijd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn favoriet was Kristina Bozilovic.
Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stijlvolle dame vond ik dat altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vond het altijd gewoon een pittige dame met joekels van tieten.
[ afbeelding ]
Eens, behalve die onderste twee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
Hier even een overzicht van hetgeen waar dit topic over had moeten gaan:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
Ik herken er maar 2 van gezicht. De eerste, en de 5de.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
Wat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mooie meisjes maken zich lelijk
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vrouwenhumor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
watquote:
Die een na laatste wint. Grootste verschil.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:25 schreef tliciouz het volgende:
Hij heeft gewoon iets lekkers, laat me.
Ik vermoedde het diep in mijn hart al, maar ik durfde het niet te hopen.quote:
Jammer dat je niet ongegeneerd met allerlei jongens kunt viezelevozelen.quote:
Viezelevozelen hoort er een beetje bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ongegeneerd met allerlei jongens kunt viezelevozelen.
Why not?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef gnaeus het volgende:
Ik zou m'n kinderen ook niet willen laten opgroeien in een cultuur waar het normaal is je lam te zuipen en vreemd te gaan met de buurvrouw zolang je maar als een banaan verkleed bent.
Daar doe je het toch voor of niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Viezelevozelen hoort er een beetje bij.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand met naaktfoto's vragen hoe ze is verkleed[ afbeelding ].
Dan is het niet echt een opvoeding te noemen.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar doe je het toch voor of niet.
Was te verwachten natuurlijk.quote:
Maar het is grappig, want Sinos kan dus wel viezelevozelen, want ze is banaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is het niet echt een opvoeding te noemen.
Want ze staat krom, juist ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is grappig, want Sinos kan dus wel viezelevozelen, want ze is banaan.
Heel het jaar de deur niet uit en dan met carnaval ineens het feestbeest zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
Chai lijkt me ook een carnavalstype.
Zoals zoveel mensen doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
Heel het jaar de deur niet uit en dan met carnaval ineens het feestbeest zijn?
Gvd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
Chai lijkt me ook een carnavalstype.
Sinds ik de nieuwe kneiter van Rinus heb gezien wil ik juist ineens weer wel.quote:
je viert carnaval dus buiten begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga verkleed als marokkaan met carnaval dit jaar.
Kun je zo een outfit van dWc lenen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga verkleed als marokkaan met carnaval dit jaar.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sinds ik de nieuwe kneiter van Rinus heb gezien wil ik juist ineens weer wel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Rinus
.
Mijn carnaval kan alleen slagen als ik een bepaald persoon gewoon helemaal niet zie. Misschien kan ik hem maar beter in de handboeien slaan, kan ie niks stoms uithalen
.
The saga continues.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Rinus
.
Mijn carnaval kan alleen slagen als ik een bepaald persoon gewoon helemaal niet zie. Misschien kan ik hem maar beter in de handboeien slaan, kan ie niks stoms uithalen
.
Ze is bang dat d'r semi-scharrel waar ze verliefd op is andere chickies gaat hosselenquote:
Ouch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is bang dat d'r semi-scharrel waar ze verliefd op is andere chickies gaat hosselen.
Het zou schattig zijn, als het niet zo triest was [ afbeelding ].
Ja word te warm in me nickelson jasje binnen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je viert carnaval dus buiten begrijp ik?
Lach maarquote:
quote:
Jaja blabla, ik weet dat hij dat doet en ik doe het net zo goed. Feit blijft dat we het liefst elkaar willen. Laat mij gewoon stress hebben daarom ja lulquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is bang dat d'r semi-scharrel waar ze verliefd op is andere chickies gaat hosselen.
Het zou schattig zijn, als het niet zo triest was [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:50 schreef Allure_ het volgende:
Jaja blabla, ik weet dat hij dat doet en ik doe het net zo goed. Feit blijft dat we het liefst elkaar willen. Laat mij gewoon stress hebben daarom ja lul
Echt zo'n onmogelijke liefde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lach maar
[..]
[..]
Jaja blabla, ik weet dat hij dat doet en ik doe het net zo goed. Feit blijft dat we het liefst elkaar willen. Laat mij gewoon stress hebben daarom ja lul
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Feit blijft dat we het liefst elkaar willen.".
Sure, daarom gaat 'ie komend weekend allerlei sletjes pakken_!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt zo'n onmogelijke liefde.Zou verfilmd moeten worden.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Na de carnaval is het allemaal weer goed toch.
Hoeft ook niet, je wéét dat het waar isquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je wéét dat het waar is.
Lekker SOA's en bacillen van wildvreemden uitwisselen bij de hereniging na Carnaval. Je liefde ging vreemd.
Het meest originele filmverhaal evah!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt zo'n onmogelijke liefde.Zou verfilmd moeten worden.
en/of dramaqueening.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom stress je anders? Vast niet nergens op gebaseerd. En anders attention whoring.
Omdat ik gewoon wil doen waar ik zin in heb, maar hij mag dat niet van mij. Kan ik alleen niet tegen hem zeggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom stress je anders? Vast niet nergens op gebaseerd. En anders attention whoring.
Wat is jouw favo romantische film?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het meest originele filmverhaal evah!
Ik heb vroeger keihard in de bioscoop gehuild om E.T. Geldt dat ook?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is jouw favo romantische film?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als je eerst ontkent gay te zijn, en daarna gay gaat lopen doen, dan wordt je het.
Hm, valt me tegen van een zelfverklaard voormalig romanticus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger keihard in de bioscoop gehuild om E.T. Geldt dat ook?
Ben je alleen romanticus als je iets hebt met romantische films dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, valt me tegen van een zelfverklaard voormalig romanticus.
Kan nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]die screenshot op zijn wall posten
neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan nietMaar je ziet wel op z'n timelime: heeft een relatie, is verloofd, heeft een relatie
Oh zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
neeik doelde om die aandachtshoer die tof gaat doen met die screenshot van haar iphone ipv hem gewoon blokkeert
quote:
Mag ik pumpkin?quote:
Die 3equote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
K :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon wil doen waar ik zin in heb, maar hij mag dat niet van mij. Kan ik alleen niet tegen hem zeggen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
heheh ok wat is goeie carnavalsoutfit
oh wauwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Baby I've got a fever and your love is the only cure.
matrasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Pek en veren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger keihard in de bioscoop gehuild om E.T. Elke keer als ik hem zie. Geldt dat ook?
pedobearquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
that kind of defeats the object
ga toch niet carnevalle om te cuddlen =$quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:52 schreef Allure_ het volgende:
je moet als iets knuffeligs gaan, zo'n compleet pak. Of iets van uniform-achtig-ish
chicks diggen dat jwz, heb je meteen lichaamscontactquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ga toch niet carnevalle om te cuddlen =$
=$quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:09 schreef krioro het volgende:
That wet wet in my two seater
Her nails done, her hair did
I'm about to mess up all of it
Dealing with these bitchesquote:
Ik wel, parttime.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef aight1 het volgende:
Jullie zijn allemaal gangsterrappers in jullie vrije tijd ofniet
quote:
partytime?quote:
dacht dat dat er stondquote:
quote:
Jij hebt tijdens je operatie zeker wel 10 minuten zonder tepels gezeten andersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iemand zonder tepels is nogal raar he.
Langer zelfs, heb nog steeds m'n 'oh sweet Jesus nippletouch'-feeling nog steeds niet terug.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt tijdens je operatie zeker wel 10 minuten zonder tepels gezeten anders.
Misschien helpt het als iemand anders het doet, net zoals je jezelf niet kan laten schrikkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Langer zelfs, heb nog steeds m'n 'oh sweet Jesus nippletouch'-feeling nog steeds niet terug.
Denk dat er genoeg mensen zijn die schrikken als ze in de spiegel kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien helpt het als iemand anders het doet, net zoals je jezelf niet kan laten schrikken.
Helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien helpt het als iemand anders het doet, net zoals je jezelf niet kan laten schrikken.
Makkelijk toch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pluimpje als je meteen ziet wie Cartman aanvalt
Arnold Swarcheneggerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Beyonce?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Win ik nog iets? of was het gewoon voor zomaar?quote:
Je wint e-credits.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Win ik nog iets? of was het gewoon voor zomaar?
Ohquote:
Hebben jullie nog niet gemeet zodat je ze kunt inleveren?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohdaar veeg ik al inmiddels me reet mee af.. zoveel heb ik.
Denk je maar, gaan steeds puntjes vanafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohdaar veeg ik al inmiddels me reet mee af.. zoveel heb ik.
Alleen bij jou misschien.. is toch insignificant.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk je maar, gaan steeds puntjes vanaf
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hebben jullie nog niet gemeet zodat je ze kunt inleveren?
Jij bent in de war met pandapunten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hebben jullie nog niet gemeet zodat je ze kunt inleveren?
Nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Jij bent in de war met pandapunten.
Toch wel.quote:
Je bent zelf onsiegniefiecantquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen bij jou misschien.. is toch insignificant.
[..]
[..]
Jij bent in de war met pandapunten.
hou je boertoeter.quote:
Het noorden is helemaal niet ver bonfakkaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
moet jij zeggen daar in het verre noorden
-6 e-creditsquote:
wel voor mij, zo;n 183 km ver.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het noorden is helemaal niet ver bonfakka
ja maar hallo ik zei al dat je insignificant bent dus je moet niet vanuit jezelf rekenenquote:
google maps zegt 183 dus is het zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar hallo ik zei al dat je insignificant bent dus je moet niet vanuit jezelf rekenengekkie
En hoezo kom je met ook 183km?volgens mij meer
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
google maps zegt 183 dus is het zo.
190 km dan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]en ik woon ook nog eens in het noorden van de stad
Dat zou goed kunnen idd.quote:
Van mieren tot olifanten dus wanneer kom je bbyquote:
Weer niet goed genoeg voor meneer foeyonghai?quote:
Jawel, maar andere plaatjes mag ook best voor de verandering.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer niet goed genoeg voor meneer foeyonghai?
Zekersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon te lekker, ik snap je.
Ok mijn excusesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, maar andere plaatjes mag ook best voor de verandering.
Ik moet natuurlijk niks babygurlquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet d'r volgen op FB ze post wel altijd appetijtelijke foto's
Maar dan mis je bijv ditquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk niks babygurlmaar wel een goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lesbo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is gewoon te lekker, ik snap je.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan mis je bijv ditOh mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft ook mooie tits
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Waaromquote:
Haha perfectie zeker... sheittt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die perfectie met cup F that's why
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan mis je bijv ditSodejuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Ja maar verhouding is goed bij haar, geen dunnetje met megatettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef 2NutZ het volgende:
Wel vaag lijkt wel minder dan F bij haar
Ja idd.. al is dunnetje met megatetten ook geen ramp :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar verhouding is goed bij haar, geen dunnetje met megatetten.
Rare verhoudingen G.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd.. al is dunnetje met megatetten ook geen ramp :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder makeup is ze 100x mooier godver.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rare verhoudingen G.Mwoh overdreven, maar nog steeds ziek lekker.. ik wil haar waar vind ik die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder makeup is ze 100x mooier godver.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ze is letsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh overdreven, maar toch steeds ziek lekker.. ik wil haar waar vind ik die?
Nice.. daar zitten ook echt apart mooie meiden. Wel vaker van die modellen van die regio gezienquote:
Vind ik juist niet, Oostblokkers vind ik niksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice.. daar zitten ook echt apart mooie meiden. Wel vaker van die modellen van die regio gezienik dacht eerst aan Hongarije ofso of Tjech
Sabine Jemeljanovaquote:
Letland is scandinavie toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, Oostblokkers vind ik niksZij is wel een uitzondering ja maar vind d'r niet oostblok aandoen.
[..]
Sabine Jemeljanova
Nee Letland is geen scandinaviequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Letland is scandinavie toch?
Oostblokkers zijn soms echt tering lekkerdonker haar lichte ogen....
Vind die chick van saxo beat ook nice,
Echt nicequote:
Op haar kin na is er niets mis mee. Zij ik vorige keer wat anders dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nu vind je d'r wel interessant he, aap.
Damn straight.quote:
Die areolen op d'r tepelsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op haar kin na is er niets mis mee. Zij ik vorige keer wat anders dan?
Mee doen in de verafgoding van het vrouwelijk lichaam nahh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post jij eens wat dan, eeuwige negatieveling.
Sorry hoor dat ik iets op haar aan te merken heb.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die areolen op d'r tepels
[/dwc]
Deze user, gvd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mee doen in de verafgoding van het vrouwelijk lichaam nahh.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanne homo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je mag ook een man posten hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zuur figuurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee.quote:
Bitch dont let me get my belt outquote:
Je gucci belt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bitch dont let me get my belt out
/dwc
Uiteraard.quote:
Bek dicht gewoonquote:
Wanneer gaan wij neuken? :]quote:
Waarom zo nodig op een voetstuk plaatsen? Zie het nut niet...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuur figuurdie paar x dat ik je hier heb zien posten is het alleen maar depressief gemekker
ga DMén met argo ofso.
Oh. Well. This is awkward.quote:
Zie het nadeel niet...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zo nodig op een voetstuk plaatsen? Zie het nut niet...
En wij?quote:
Omdat we zielige fokkers zijn ja, laat ons,quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, zielige fokker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat we zielige fokkers zijn ja, laat ons,
Hou niet van aziatisch sorryquote:
quote:
Voetstuk? om prachtige vrouwen met mooie lichamen te bekijken en te bespreken? bitch plsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mij vraag je nooit wat hoorquote:
Ga gewoon naar hem toe, prinsesje. :squote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee klopt ik beval je om me op te komen halen in amsterdam maar je doet skeer :S
Moet ie geld overmaken :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga gewoon naar hem toe, prinsesje. :s
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee klopt ik beval je om me op te komen halen in amsterdam maar je doet skeer :S
Ga eens werken of zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja, anders kan ik niet naar m toe.
poepchineesquote:
Doe ik toch alquote:
echt he, skere meidje. Ik ga dealer worden ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat is deze? en wie is hier nu skeer dan je kan je treinkaartje niet eens betalen :S
Werk gewoon harder dan sexy slavinnetjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik toch al
[..]
echt he, skere meidje. Ik ga dealer worden ofzo.
Het is wel meer dan 20 hoor :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maak even ¤ 20 over naar haar, nog steeds goedkoper dan een.. laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |