Hoeft ook niet, je wéét dat het waar isquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je wéét dat het waar is.
Lekker SOA's en bacillen van wildvreemden uitwisselen bij de hereniging na Carnaval. Je liefde ging vreemd.
Het meest originele filmverhaal evah!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt zo'n onmogelijke liefde.Zou verfilmd moeten worden.
en/of dramaqueening.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom stress je anders? Vast niet nergens op gebaseerd. En anders attention whoring.
Omdat ik gewoon wil doen waar ik zin in heb, maar hij mag dat niet van mij. Kan ik alleen niet tegen hem zeggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom stress je anders? Vast niet nergens op gebaseerd. En anders attention whoring.
Wat is jouw favo romantische film?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het meest originele filmverhaal evah!
Ik heb vroeger keihard in de bioscoop gehuild om E.T. Geldt dat ook?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is jouw favo romantische film?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als je eerst ontkent gay te zijn, en daarna gay gaat lopen doen, dan wordt je het.
Hm, valt me tegen van een zelfverklaard voormalig romanticus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger keihard in de bioscoop gehuild om E.T. Geldt dat ook?
Ben je alleen romanticus als je iets hebt met romantische films dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, valt me tegen van een zelfverklaard voormalig romanticus.
Kan nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]die screenshot op zijn wall posten
neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan nietMaar je ziet wel op z'n timelime: heeft een relatie, is verloofd, heeft een relatie
Oh zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
neeik doelde om die aandachtshoer die tof gaat doen met die screenshot van haar iphone ipv hem gewoon blokkeert
quote:
Mag ik pumpkin?quote:
Die 3equote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
K :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon wil doen waar ik zin in heb, maar hij mag dat niet van mij. Kan ik alleen niet tegen hem zeggen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
heheh ok wat is goeie carnavalsoutfit
oh wauwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Baby I've got a fever and your love is the only cure.
matrasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Pek en veren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger keihard in de bioscoop gehuild om E.T. Elke keer als ik hem zie. Geldt dat ook?
pedobearquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
that kind of defeats the object
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |